De Juni Junky's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door debsje1977, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik ga afsluiten... ga vroeg me bed in, morgen een spannende dag!

2. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    veel succes morgen! slaap lekker!

3. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

hey meiden!

ik vind het heel fijn dat jullie mijn situatie begrijpen en dat jullie begrijpen dat ik even afstand neem van hier...ga zeker niet helemaal weg lees wel mee maar het reageren zal even minimaal zijn.....toch wilde ik jullie even laten weten dat ik wat vakantiefoto's van emily enzo op mijn hyves heb geplaatst en een filmpje waar papa en mama trots op zijn ;) zoals sommige al gezien hadden :)

tot snel weer meiden ;)
    dikke knuffel

4. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    He meid..

Tuurlijk begrijpen we je hoor!!
    Sterkte met alles en doe maar rustig aan.
    ik had de foto's idd al gezien.

Meiden, ik ben vandaag nog naar het buro geweest. Ff wegen en meten.
    Precies 80 cm en 10210 KG

5. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    "as if " !!!! haha, wat goed dat je het (bijna) weet!

6. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Haha, Grietje: ik heb net steeds in de reclames ook de ramen gedaan! Alleen de buitenkant overigens, die was echt goooooor!!! ziet er alweer een stuk frisser uit...

Nu weer even het laatste stukje van de film!!

7. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Debs: we zien/ spreken je wel weer als het allemaal weer wat rustiger is bij je. Ga even op je hyves kijken! Dikke knuffel voor jou!

8. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Goeiemorgen!

Pino; beetje kunnen slapen met de zenuwen?

Debsje; Wat een mooi meisje heb je toch! Echt super leuke foto`s!

Hier een goeie nacht gehad!:D Ik heb er zin in vandaag. Lekker niks op het programma staan! Zo maar even verder poetsen in huis en dan vanmiddag lekker op ons gemakkie over de markt slenteren.
    Vanavond bbq van mijn mans werk. Dat vind ik dan weer wat minder maar goed. Hoort er bij hé!

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Goedemorgen,

Ja hoor hier goed kunnen slapen. Alleen gisteravond werd het mij even teveel. Werd enorm misselijk en kreeg mega pijn in mijn onderbuik en onderrug.. Ben dus maar naar bed gegaan. Nu een beetje aan het bedenken hoe ik het ga doen. Als ik R. om 9 uur naar het kdv breng en ik ga daarna naar de stad moet ik daar even rondlopen want heb om 10.00 uur pas het gesprek. Maar als ik naar huis ga is dat ook onzin omdat ik dan bijna gelijk weer weg moet.

We zullen zien wat ik ga doen. Na het gesprek ga ik met mijn moeder naar haar werk. Haar collega woont in de gentiaan en hij neemt een boek mee waarin alles staat hoe die flats worden.

Hoop tussendoor nog gebeld te worden met goed nieuws over de woning. Daar zitten nog wel de meeste zenuwen!

10. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Succes meid!

Hier ook wachten op het telefoontje van mijn sollicitatie. Eigenlijk hoop ik dat ik het niet wordt. Hoef ik zelf die beslissing niet te maken. Krom hé!

11. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Waar is iedereen?

12. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ben er hoor alleen druk
    gisteraaf gewerkt en vanochtend gesopt in huis. Kan ook niet makkelijk typen heb m'n vinger verbondn zodat de snee dicht kan gaan.

13. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ik ben er ook, maar ook druk, haha!
    Zo even boterhammetje eten met Nils en dan boodschappen doen voor morgen... Pfff, dat wordt lekker sjouwen hoor. Laat het houdbare wel in de auto staan, dan kan vriend het eruit halen!

14. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    Hoi meiden,

Milan is aardig opgeknapt. Zijn temperatuur was vanmorgen weer normaal. Hij slaapt wel nog veel. Heeft om 8 een flesje gehad en toen weer terug naar bed. Daar heb ik hem pas om half 11 weer uitgehaald. Hij zat toen in zijn bedje te spelen, dus misschien was hij wel al langer wakker. En nu ligt hij er weer in, was hij alweer moe. Zijn boterham wilt hij ook nog niet.
    Ik heb nu eindelijk eens een paar dagen vrij. Vanmorgen de bovenverdieping al gepoetst, dadelijk beneden ook nog eens met een doekje er door heen en vanmiddag even naar de markt.
    Morgen gaan we naar een festival. Ik heb er enorm zin in. Gelukkig is het ook niet meer boven de 30 graden, want dat was wel erg heet voor zo'n festival.

@ Debsje, leuke foto's van de vakantie en wat is Emily toch een schatje.

@ Grietje, Wessel weer de goede kant op, fijn hè.
    Ben je er al uit wat je met die sollicitatie doet?

@ Pino, hoe is het gegaan bij de h&m?

@ Ellen, stress geeft dat niet hoor. Dat heb ik niet gauw. Ik vind het alleen nooit iets als ik dan moet werken, vind het zielig om hem dan achter te moeten laten.

Zo ik ga maar eens verder met rommelen in huis.

15. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hey dames,

Van de H&M hoor ik maandag wat. Ze twijfelden wel of ik het wel aan kon omdat ik 2 jaar thuis heb gezeten ;).. Bullshit!

En de woning willen ze mij niet geven omdat er nog niks getekend is bij de stadsbank...
    Maar ze weten dat er getekend wordt bij de stadsbank zodra ik een woning heb...
    Ze hebben daar het huurcontract nodig en het bewijs dat ik huursubsidie heb aangevraagd..

Ik snap er niks meer van!

Hoe kan ik dan ooit een huis krijgen! Ik word zoooooo gek nou!!!!!:x:(

16. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Pino; Kunnen de stadsbank en de woningbouw geen contact met elkaar opnemen? Dit is toch raar?

Wel fijn dat je maandag al wat hoort van H&M, hopelijk heb je ze kunnen overtuigen dat je het wel aankan! Lijkt het je zelf leuk?

Antje; Fijn dat Milan weer wat beter is! Veel slapen is niet erg, knappen ze des te sneller op!

Wij gaan ff naar de markt, het is er heerlijk weer voor!

17. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Het lijkt me wel leuk. alleen is het voor 31 uur en ga ik dus in loon achteruit.... Moet ik eerst eens goed over nadenken.

18. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Pino: Maar jij doet nu toch geen werk?? Hoe kan je dan in loon achteruit gaan? Krijg je zoveel geld per maand dan?
    Misschien bedoelen ze bij de H&M wel dat ze bang zijn dat je het niet aankunt omdat je 2 jaar thuis zit. En 31 uur is vind ik heel veel om te werken!

19. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Jannn, ik krijg best veel ja! En een part-time baan in de detailhandel komt daar gewoon niet aan. Ik zou met deze baan voor 31 uur op 1148 bruto per maand zitten ofzo..
    Ik heb nu meer.

20. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Nou ja wat onbeschoft weinig!! Dan zou ik het wel weten hoor.
    Zou dan lekker bij Rebecca blijven als je al meer uitbetaald krijgt dan 31 uur!!

Deel Deze Pagina