@ Jannn, ik moet ook altijd hele weekenden, helaas. Wij hebben meestal om en om. Een enkele keer komt het eens voor dat je 2 achter elkaar hebt, maar dan ben je daarna meestal ook 2 achter elkaar vrij. Ik had dat eigenlijk vanaf volgend weekend, 2 weekenden achter elkaar. Maar heb volgend weekend vrij gekregen. Ze kwam eind augustus namelijk iemand te kort.
Ik heb gisteren en vandaag de afleveringen gekeken van 60 baby's in 1 uur. wat een drama op die afdeling zeg. Moet er niet aan denken om zo te moeten bevallen. Het idee dat ze je gewoon vergeten!! Het lijkt me ergens wel heel leuk om dat als beroep uit te oefenen. Zou omscholen nog kunnen
Koek: Welke diploma's heb je? Je ben dan wel ff bezig hoor. Eerst 4 jaar verpleegkundige, dan nog richting kraam en dan nog verloskundige. Lijk me wel een geweldig vak!! Maar in Engeland geven ze toch snel een ruggeprik? Kzag precies mijn bevalling.. Kmoet NU gaan persen anders dan zouden ze keizersnede gaan doen. Joas zn hartslag zakte.. Nou kheb geperst bij het leven hihi. Kwilde wel.. Kvond het zo zielig voor m. Toch nog met de vaccuum & knip kwam hij er wel netjes uit
@antje moet je zeggen dat ik ook aan de innesteling dacht, maar durf het niet te jinxen. @jann leu kdat de vloerbedekking komt. welke kleur is het geworden? ja idd geeft het een zooi, maar dat ruimen ze hopelijk ook gelijk op toch? wie gaat het leggen dan? mijn nod is ongeveer eind juli @koek haha ja hoor dat kan altijd je bent nooit te oud om te leren (wat klink ik wijs he!)
Hey dames, Heb even 1 ding.. vind het heel vreemd. Zit nu 30 dagen na het begin van de 'menstruatie' tijdens de spiraal. In principe zou een spiraal niks aan je cyclus moeten veranderen behalve dat de ongi heftiger en langer wordt.. Maar ik heb nog altijd geen eisprong gehad. Vind het echt een beetje raar. Altijd een redelijk normale cyclus. gehad. Ik ga zo lekker vroeg slapen, ben zoooo moe.
Zijn er trouwens nog meiden die fan zijn van Lief!? Ze hebben nu sale. Ik heb net wat kleertjes gekocht met 50% korting. Dan is het wel betaalbaar ineens. En de Etos heeft 3 voor 2 aanbieding op pampers. We hebben gelijk 6 pakken ingeslagen. Scheelt mooi 20 euro!
ja ze zeggen altijd dat de VS zo snel een ruggenprik geeft maar zo te zien in Engeland ook idd. en ook dat lachgas dat doen ze standaard lijkt wel. Jeetje wel moeilijk om te zien dan of niet dat die bevalling zo leek op die van jou. Echt fijn dat Joas er goed uitkwam met de vacuum zo kan het dus ook. Hoelang had je moeten persen?
wij waren naar de etos geweest en wilden in gaan slaan alleen ze hadden het niet op de baby dry pampers die wij altijd hebben, dus dat was wat minder. Lief vind ik normaal veel te duur als je er gewoon voor betaald. Idd als er zoveel korting op zit is het nog wel eens leuk.
NIet lang Ellen: Maar 10 minuten denk ik.. Het ging te langzaam, maar ze zagen dat ik zo graag wilde.. Dus toen hebben ze het zo gedaan. @ Koek: Ik ga gelijk kijken! Kvind lief ook leuk!! @ Pino: Waar denk je aan? Zwanger of nu een heel ontregelde cyclus??
haha sorry Ik weet dat iemand pas lekkage had en nieuwe vloerbedekkinbg moest maar dat was dus mamalous. Oke mamalous welke kleur word het?
wou dat ik je hiermee kon helpen maar ik heb er totaal geen vertand van. misschien dat je even de ha kan bellen om te vragen hoe dat zit? misschien heb je je ei niet gevoeld?
Ik heb ook helemaal geen lachgas gehad. Wel een ruggenprik. De volgende wil ik heel graag zonder proberen. Ik vond juist dat ze wel moeilijk deden over de ruggenprik. En die lachgas leek inderdaad wel standaard. Eng zeg Jannn. Lijkt me echt een hel om daar dan te liggen persen. Het leven van je kleintje hangt er dan echt van he Ik heb MTS bouwkunde... verloskundige is dan echt heeeel wat anders whaha... lijkt me gewoon gaaf. Maar met kinderen is het bijna niet te doen volgens mij. Teveel onregelmatigheden.
@Pino: Ik zou het ook niet weten, maar ze hebben natuurlijk wel een beetje lopen rommelen. Kan me voorstellen dat je lichaam dan even van slag is. Misschien maandag even bellen met je ha voor informatie?
het is beige geworden en helaas moeten we het wel zelf leggen maarja we zien hoe dat gaat. Zitten jullie toevallig holland got tallent te kijken? Net die jongen die dat rapte over een meisje die zelfmoord had gepleegd omdat haar vader overleden was aan kanker. Zo echt heftig, erg emotioneel. Ow ellen spannend meid, hoop voor je dat het raak mag zijn!
Hm idd Koek: Dat is heel wat anders Moet je wel ff wat jaartjes gaan leren!! Zit je trouwens weer beter in je velletje? Khoop het voor je. Lachgas hebben ze hier toch helemaal niet.. Mij lijk me juist dat je er niet goed van ging ademen. Ik heb het niet goed meegemaakt dat stukje.. Heb geperst al een gek. alles was gesprongen in mn gezicht. Dus helemaal fout geperst. En nu weet ik pas dat er dan wat kan springen in je hersenen. Nooit geweten! Maar ik zou niet weten hoe ik anders had moeten persen..