De Juni Junky's deel 2

Discussion in 'De mama's' started by debsje1977, Jun 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Meiden heel veel plezier vandaag!

2. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Dank je marjon ben op ze aant wachten volgende x wel meegaan hè!

3. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,319
    238
    63
    Meiden,veel plezier vandaag!!!!!

@ Sweetlove, heel veel succes vandaag!!

@ Debsje, we vieren de verjaardag de 27e. Tevens ook mijn verjaardag dan. Maar op de dag zelf willen we dan wel iets met ons 3tjes gaan doen, omdat hij dan echt jarig is.

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hey dames (die er nog zijn haha).

Het examen ging verbazingwekkend goed! Ben helemaal happy. Dinsdag kan ik bellen voor de uitslag.

DAMES VEEEEL PLEZIER!!!

5. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,319
    238
    63
    @ Sweetlove, gelukkig dat het goed gegaan is!

6. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    o haha deel 2 alweer!
    meiden heel veel plezier vandaag! ik kom niet nee, ik moet mijn dochter straks weer halen bi de psz.

7. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @sweet wat fijn dat je examen zo goed ging!

hier voor de 4de ochtend 6.00 wakker dankzij mijn liefhebbende zoon, die helaas niet begrijpt dat mama toch graag tot minimaal 7.00 uur slaapt!
    vanmorgen een nieuwe buggy gekocht voor levi, i vind de wandelwagen zo'n groot lomp ding.

8. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Meiden we zijn weer thuis of onderweg, twas erg leuk en gezellig en er komt echt wel een tweede hoor en dan zijn jullie erbij!! Ga nu ff bijkomen ben kapot haha

9. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Ha meiden,

Ik ben ook weer thuis.. Joas heb nog geslapen in de auto.. Maar wil nu niet verder dus ik ga m maar weer pakken!

Twas echt super gezellig!!
    Vanavond ga ik ff de foto's op het andere forum zetten!!

xxx

10. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Hier zijn we ook weer thuis!! Vond het ook erg gezellig!!
    Ben benieuwd naar de foto's Jannn!

Nils heeft lekker geslapen in de auto, die was bekaf. Heeft nu weer praatjes voor tien.
    Hij was nogal aanhankelijk tijdens de meeting. Wilde eigenlijk alleen maar bij mij op schoot zitten.... (dus niet zo'n goeie eerste indruk gemaakt geloof ik hihi. Andere kindjes waren allemaal druk aan het spelen).

Zometeen eventjes boodschappen doen! Weer bedenken wat we vanavond kunnen gaan eten.

Debs: was weer een hele rondrit door Utrecht he!! Jemig!

Sweet: fijn dat het examen zo goed ging! Hopelijk een mooie uitslag voor je volgende week!!

11. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Ik was zo utrecht uit hoor. Gewoon den haag aangehouden.
    Ik ben ff weg geweest met Joas.. Die ging ook alleen maar huilen.

@ Femke: Nou je heb een prima indruk gemaakt hoor ha ha.. Maak toch niet uit? Elk kindje is anders!!

12. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    Nou wij zijn ook weer thuis. De terug rit was net zo'n drama qua verkeer en files als de heenrit maar we hebben het overleefd. Ben wel bekaf en Beau ook volgens mij. hij sliep trouwens direkt in de auto, we waren de bocht nog niet om.
    Nu snel even koken voor hem en dan leg ik hem er vroeg in, kan ik ook snel met de benen omhoog. :)

Sweet wat fijn dat je examen toch goed is gegaan. ik heb nog naar je gezwaaid bij Apeldoorn ;)

13. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    @ Kouf: Had je weer echt zoveel file? Volgende keer bij jou in de buurt!

Hoe plaats ik makkelijk foto's in het andere forum???

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Volgende keer bij kouf in de buurt vind ik een heeeel goed idee haha ;)

Rebecca ligt op bed, wat was die moe!!! Echt alleen huilen, jammeren en wrijven in de ogen enzo. Ze gooide zichzelf gewoon 2 keer van de bank af :$! Schok me dood!
    Ik hoefde mijn hoofd maar om te draaien of ze rolde er gewoon vanaf. Ze wou echt geen schone luier haha.

Nu lekker aan het slapen en ik hoop maar dat ze morgen dan niet extra vroeg wakker is.

Ik ben ook erg blij met het examen. Voel me er ineens heel goed bij.
    We hadden 1 uur en 40 minuten en was met 1 uur klaar. Heb alleen goed gecontroleerd enzo. Een kwartier later (ik was nog aan het wachten op de rest van mijn boeken) was de rest nog niet klaar. 1 leerling had zelfs het hele examen gewist :$ moest weer opnieuw beginnen. Dat mocht maar moest ze wel in karanthene of hoe je dat ook schrijft. Er mocht niemand bij haar in de buurt zijn vanwegen spiekgevaar hahaha.

Ik ben benieuwd naar de foto's dames!
    Weet niet of ik ze vanavond al kan bekijken want wij gaan een filmpje kijken met courmet aan... Heerlijk!

15. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,319
    238
    63
    Meiden, zo te lezen was het een geslaagd middagje. Super!! Volgende keer ben ik zeker van de partij.

Wij zijn vanmiddag even wezen terrassen. Gelijk ook nog een leuk zwembroekje voor Milan gescoord en een bermuda voor R. Ik moest nog een bikini hebben, maar helaas niks gevonden.
    NU maar eens even wat te eten maken.

16. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Dames, ik heb trouwens vandaag een zaak in gang gezet dat De voornamen van Rebecca geweizigd gaan worden.
    Ik wil haar 2 Ugandese voornamen weg hebben van de geboorteakte enzo. Er zijn teveel rituele dingen mee verbonden en vind het allemaal maar een naar iets. Dus die namen gaan verdwijnen.

17. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Fijn dat het zo gezellig was dames! Volgende keer ben ik er zeker bij!

Ik heb vandaag de nieuwe tuinset gehad, dus direct alles lekker aan kant gemaakt. Wessels zwembadje is helaas wel naar de maan. De compressor stond iets te hard ofzo. Jammer, aangezien ik hem vandaag nieuw uit de verpakking haalde.:x

Morgen krijg ik 2 oppaskindjes, behoorlijke druktemakers, dus ik ga nog ff gauw wat doen, zodat ik morgen de handen vrij heb.

18. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    Dat is lief Jann maar voor de meeste wat moeilijk denk ik. Ik had vandaag gewoon pech met de drukte op de weg. Normaal had ik er gewoon 1.5 uur overgedaan :)

Mij is het trouwens nooit gelukt om foto's de plaatsen op het andere forum dus daar kan ik je helaas niet bij helpen.

@ Sweet: is dat moeilijk om die namen te wijzigen? Ik heb wel eens begrepen van wel.

@ Marjon: wat jammer van het badje :). Bij de Blokker hadden ze leuke in de aanbieding :)

Ik heb Beau al op bed gelegt. Hij was tijdens het eten zo moe. Nu ligt hij nog wat te mopperen in bed. Ik ben zelf ook bekaf moet ik zeggen. Moet alleen nog even een beetje opruimen en stofzuigen hier voordat vriendlief straks thuis komt. Is voor hem wel zo fijn. Voor mij wat minder :) maar goed... even er tegen aan en dan lekker op de bank met een klein glaasje wijn. Dat heb ik wel verdient vandaag

19. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik ben ook al zo bekaf, heeft veel energie gevreten. Julian ligt al een half uur op bed hoorde hem net nog wel maar ik lig hier half te pitten achter de laptop.
    1 meeting moet richting het oosten van het land en de volgende naar het westen, dan hebben we het uiteindelijk eerlijk verdeeld en bij Antje gaan we gewoon logeren met z`n allen, haha..neehoor grapje!

@marjon, balen van je badje! Dat word morgen een drukke dag, je kan wel lekker naar buiten keimooi weer word het!

@sw; is zo`n procedure lastig?

@ jannn euhm geen idee zal ff inloggen en kijken hoe of wat.

20. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Joas leg nog te schreeuwen op bed :( Hij zooo moe, maar kan niet slapen!!

Kzal vast is een foto neerzetten...

Share This Page