Dat kan ik doen ja,... maar vind het zooo jammer.. Ik kan er niet zo goed tegen om alleen in bed te liggen hahaha. En R. wordt verschikkelijk snel wakker.. Ik hoef me maar om te draaien (het bed kraakt wel) of ze is wakker.
@ Sparkie, dat eten uit de mond duwen doet Milan als hij geen zin heeft in eten of iets niet lekker vindt. Brood wordt hier momenteel ook zeer slecht gegeten en dat terwijl hij dat graag heeft. Hier komt het door de aankomende tandjes. @ Kouf, leuk is die schommel. MIlan heeft die van oma en opa gekregen. Ik denk dat Milan zo'n luchtkussen ook wel geweldig zou vinden. Hij vindt de trampoline in de speeltuin namelijk ook erg leuk. Misschien vond beau de taart te zoet. @ Mamalous, ik zou ook voor de zekerheid even testen. @ Grietje, succes morgen! Had je trouwens nog wat gehoord van die andere sollicitatie? Wij zijn vanmiddag naar de kinderboerderij geweest en aansluitend naar schoonouders. Vriendlief wilde zwemmen daar, maar hij heeft er maar een paar minuten van mogen genieten. Het zwembad was stuk gegaan. Ze hadden nog de bbq aan gegooid, dat was wel lekker. Hier gaan we ook op tijd naar bed vanavond. Morgen weer een vroege dienst.
@ grietje: wat schattig dat hij trekker zegt . Hopelijk slaapt hij weer lekker lang vannacht na zo'n gezellige dag en fiets rit. Naar welke functie gaat je voorkeur uit? geen koopzondag is wel erg ideaal @ Sparkie: ja vermoeiend voor Beau maar ook voor ons. De dag begon vanochend toch weer om 6 uur. Gelukkig inderdaad morgen vrij. Kan hij nog even bijkomen. Al wilden we morgen wel naar een uitgebreide kinderboerderij in Duitsland. Kijken of het wat wordt en anders niet. Voldoende om mee te spelen na vandaag. Jullie gister ook een super dag gehad las ik. Ook een lange dag trouwens van 12 tot 7!! Leuk dat Nils neefjes en nichtjes heeft om mee te spelen. Beau is hier alleen van beide kanten en geloof ook niet dat er snel verandering in komt.
Mamalous moet je nog lang? Je hebt vast een griepje ofzo onder de leden. Beterschap meid! Sparkie lekker samen met de kleine zwemmen, heerlijk toch! Pino ik zou gewoon gaan slapen als ik moe was. Ik zou op dit tijdstip ook geen visite meer moeten hebben! Wordt vast laat zeker? Antje dat is dan weer jammer van dat zwembad, maar een bbq maakt veel goed!
@ Mamalous, dan zal je wel iets van een griepje onder de leden hebben. Moet je nog lang werken? Pff weer zo heet. Vond het net lekker nu het niet meer zo heet is.
Grietje: wat flauw van de S&F zeg. Misschien bellen ze morgen nog, maar je was sowieso van plan het niet te doen toch? Hopelijk is Scapino of action wat! Succes in elk geval morgen! Antje: wat voor zwembad hebben/ hadden je schoonouders eigenlijk? Een opblaasbaar, of zo'n ' echte ' (maar die gaat niet stuk toch?) Mamalous: laatste loodjes nog even op je werk. Niet echt ziek worden hoor! Wordt veel te warm om in bed te liggen! Pino: dus toch maar bij de visite zitten dan!
@ sparkie: lekker dat zwembad in met Nils. het wordt veel te warm @ Mamalous: moet je nog lang, en kan je eerder weg?
Kouf; ik ga nu voor "gewoon verkoopster". Ik ben jaren fil. manager geweest, en nog even ass. Maar ik wil/hoef maar zo`n 20u te werken en dat gaat niet met zo`n functie. Ik was altijd erg met mijn werk bezig, extra uren maken etc, maar dat is er helemaal af. Nu zoek ik vooral gezellige collega`s en lekker simpel werk. Meer 20u ontspanning dus, haha!
Wij hebben trouwens het konijn van mijn zus te logeren. Is een leuk beestje. Hij (zij eigenlijk) staat in de woonkamer, en mag ook lekker los huppen. Ze is zindelijk, maar laat af en toe wel een keuteltje vallen... Nou drie keer raden wat Nils in zijn mond had vanmiddag: JUIST! Hij heeft hem dus echt opgegeten, haha. Kon hem niet meer uit zijn mond vissen. Volgens mij kan het niet zoveel kwaad, toch?
hahaha dat herken ik. Werk is leuk maar gezellige collega's waarmee je de hele dag kan kletsen is veel belangrijker. Ach, en prio is W. nu toch
Kouf: da's wel weer leuk als je zo dicht bij de grens woont he! Wie weet morgen! Anders vermaakt Beau zich inderdaad wel met zijn nieuwe toys!
@ Sparkie, nee het is niet zo'n opgeblazen bad. Aan 1 kant stonden de poten op stenen omdat hun tuin ongelijk is. En nu na 4 jaar is er een scheur erin gekomen. Ze hebben hem geplakt en gaan hem morgen opnieuw vullen. Maar volgend jaar komt er toch een ingegraven zwembad. @ Pino, ik zou gewoon gaan slapen. Als hier vriendlief nog laat bezoek krijgt of tot laat bezoek heeft, ga ik ook gewoon naar bed als ik moe ben of de dag erna vroeg eruit moet. @ Grietje, zegt Wessel al veel woordjes? Wat stom van de S&F. Maar jou leek dat toch al niet zo'n leuke job, toch? Geen koopzondagen is wel fijn.
Grietje: inderdaad herkenbaar hoor. Werk is gewoon keihard gedaald in het prioriteitenlijstje... Werk moet leuk en gezellig zijn, maar da's ook alles. Hier staat Nils nu ook met stip bovenaan, haha. Hallo Nils, Weg ambitie.
Ik ga trouwens ook naar bed. Morgen weer vroeg op... Zucht. Tis wel erg, maar hoe minder ik werk, hoe minder zin ik heb. Ik word gewoon lui van teveel vrije dagen...
De dierentuinen in Duitsland zijn veel goedkoper dan hier in Nederland. En hier net over de grens (nordhorn) zit een kinderboerderij/ dierentuin. Net iets groter dan normaal. Voor kleine kinderen hartstikke leuk (verder heb ik helemaal niets met duitsland en een schijt hekel aan de taal brrrr )