Hier een vermoeiende nacht gehad. R. was om de haverklap wakker en huilen. Zal ongetwijfeld weer komen omdat ze bij mijn moeder weer op haar buik heeft geslapen ipv op bed. Ik vroeg waarom ze niet in bed lag (ze sliep nog toen ik binnen kwam) zegt mijn moeder 'ja we waren aan het spelen samen en zo in één keer viel ze in slaap'. Ja maak dat de kat wijs! R. slaapt echt niet op de buik tenzij ze doodop is.. Ze hebben gewoon net zo lang gewacht met laten slapen tot ze echt uitgeput is. Zoo zielig! Gelukkig gaan ze nu 2 weken op vakantie. Ik ga nu even op het besloten forum kijken.
Even een tussen door vraagje: Hebben jullie de box nog staan? En wordt die ook echt gebruikt nog? W zit er elke ochtend een uurtje ongeveer in, de rest van de dag niet meer. Na het ontbijt is het aankleden en in de box, hij gaat dan ook heel lief spelen. Zolang ik uit het zicht blijf vindt hij het prima. Ik drink dan ook standaard koffie buiten smorgens. Maar voor 1 uurtje op een dag is het wel een groot lomp ding in de kamer dus ik wil hem ook wel graag weg hebben.
Hier al een tijd niet meer. Ik heb hem weggedaan wegens ruimtegebrek. En R. speelt ook buiten de box, maar dan blijf ik er wel bij.
Gefeliciteerd met je verjaardag beau!!!!! Hier de box weggedaan met 12 maanden mis dat ding helemaal niet!
Grietje, ik heb de HA al gebeld. Aangezien ik de orginele ha niet vertrouw (die gooit het zowiezo op stress) gevraagd bij de andere ha te kunnen. Morgen zat ze vol, dus wordt pas donderdag.
Pino heel goed dat je naar een andere gaat! Wedden dat die je wel serieus neemt? Hier de solloicitatie van vandaag weer achter de rug. Leuke vrouw, goed gesprek. Contract zal dan 16-32u zijn. Gemiddeld 2 / 3 dagen per week. Smorgens om 8u beginnen tot 18u. Lange dagen dus, dat vind ik wel prettig zo hoef je uiteindelijk minder dagen aan het werk. Ze was heel positief, maar de filiaalmanager was er door prive omstandigheden niet. Ze kon nu geen beslissing nemen, ze wil haar baas niet voorbij lopen, maar eigenlijk ook niet lastig vallen. Ze ging vandaag de rayonmanager bellen voor hulp/advies. Als het goed is krijg ik dan ook vandaag nog een belletje van haar!
@Grietje, Spannend zeg!!! Wat snel dat je vandaag al wat hoort. Lijkt het je wel leuk??? Deze huisarts gaat mij ook niet echt serieus nemen, ze werken samen en zij is dus ook van alles op de hoogte. Hier net bij de stadsbank geweest. Mijn contactpersoon daar gaat vanmiddag contact opnemen met de baas van de afdeling incasso van de woningbouw. Dat schijnt een goede man te zijn, hij heeft mijn moeder ook geholpen. Vanmorgen had hij ook al geprobeerd te bellen maar die man is pas vanaf half 1 aanwezig. Hij gaat proberen of het gewoon zo door kan gaan. Willen ze echt persé een getekende schuldregeling dan is hij bereid die aan mij te geven. Ookal werkt hij dan buiten het boekje. Zijn collega's moeten namelijk goedkeuring geven voor alles rond is en dat kan dan nog niet. Hij wilt dus zowiezo meewerken zodat ik een woning krijg. Mocht dit nodig zijn dan geef ik hem maar een doos bonbons ofzo ben ineens heeeeeel blij met die man. Nu is het wachten op het definitieve antwoord, dat hoor ik vandaag nog. Maar het ziet er heeeeeel positief uit voor mij!
@BEA GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG. JE BENT GISTER ERG VERWEND LAS IK. EEN FIJNE DAG VANDAAG @KOUF GEFELICITEERD MET BEAU. DE LAATSTE JUNY JUNKIE DIE NU EEN DREUMES IS GEWORDEN. GENIET ER LEKKER VAN! @antje wat eng zeg zo'n man. ik zou idd ook even melding maken bij de politie. het is de tweede al, dat is wel verdacht. dan weten ze in iedergeval dat er wat is en dan komen ze ook eerder als er wat voorvalt @mamalous wat spannend zeg, was je ook minder ongesteld dan normaal dan? @kouf haha geen klierderboel geworden dus met de taart. wat een leuk schommeltje zeg! ik had dat springkussen bij de Leenbakker in de folder gezien kan dat kloppen? mijn buurjongetje heeft die ook zag ik gister. @sparkie haha, nee ik dnek dat er wel vaker kindjes zijn geweest die een keuteltje hebben opgegeten. Wat vind hij van het konijntje? @pino idd jammer, je doet er toch veel moeite voor om te solliciteren. ik vind dta ze op zijn minst een standaardbrief kunnen sturen. je kan altijd even bellen naar het bedrijf om te vragen of ze je bried hebben ontvangen. dan horen ze ook gelijk je naam even en dan val je extra op. heel goed dat je naar een andere ha gat, hopelijk gaat die wel serieus op je problemen in. laat je in iedergeval niet wegsturen he! SUPER PINO duim voor goed nieuws @grietje spannend meid! hoop dat je vandaag snel wat hoort en dat het goed nieuws is. @box die hebben we al een tijdje niet meer staan. Emma zat er eigenlijk nooit meer in, ze speelde altijd lekker op de grond. @hier ik zit in spanning voor 2 dingen. Vrienden van ons hun dochtertje is al 2 weken erg ziek. Ze had een ontsteking in de mond maar die is alleen maar groter geworden. ze eet al een hele tijd niet omdat ze zo'n pijn heeft (alleen soms wat drinken) . ze hadden al zalfjes gehad om erop te smeren en antibiotica maar het helpt niks. nu zijn ze vanmorgen weer naar de ha geweest en die hebben hun doorgestuurd naar het ziekenhuis, misschien moet ze opgenomen worden. vind het zo erg. en zit in spanning wat er gaat gebeuren. Dan nog het verhaal van mijn moeder. in de lounge heb ik een topic geopend over mijn moeder (sommige meiden hadden al gereageerd bedanky daarvoor jullei begrijpen me gewoon heel goed en dat is hee fijn) maar zit er wel erg mee. Dan ben ik nog steeds in vlagen misselijk. hoop zo voro het goede doel (zwanger). Vanmiddag ga ik met een vriendin even op een terrasje hangen wel weer zin in.
Nou, kreeg net al een belletje, vrijdag 2e gesprek! Even inhoudelijk, salaris en vakantie ed bespreken. Ellen; terrasje! Lekker! Wanneer weet je of je voor het goeie doel misselijk bent? Wat erg voor dat meisje! Hoe oud is ze? Weten ze niet hoe ze aan die ontsteking komt? Erg hoor! Pino; dus eigenlijk krijg je het app zowieso? Dat zou gaaf zijn! Is het eigenlijk al leeg? Per wanneer zou je er in kunnen?
Wow wat goed Grietje. Lijkt jou de baan ook leuk? @Ellen, wat erg van dat kindje. Hopelijk is het niet zo ernstig dat ze opgenomen hoeft te worden. En over jouw topic. Ik zou het ook niet zomaar als goed beschouwen hoor. Ze kan jou op z'n minst bellen toch? Als alles onderling geregeld is mag ik de woning bezichtigen en dan is het aan mij. Maar het ziet er inderdaad naar uit dat het zowiezo goed gaat komen. De woning is nog niet leeg als het goed is want ik moet de bezichtiging regelen met de huidige bewoner. Eigenlijk zou hij per 23 juli beschikbaar zijn maar dat redden ze niet. Dus wordt iets later.
De baan lijkt me wel leuk ja! Er staat echt een leuk team in dat filiaal. En als verkoopster heb ik toch alleen met hun te maken. Maar eerst morgen nog ff scapino. Voor een heel nieuw filiaal die over 3 weken op gaat. Ook leuk, heel nieuw team, alles nieuw. Huisje; een weekje meer of minder maakt dan ook niet meer uit toch? Als je hem maar hebt!
Heej meiden, Ik heb niet alles terug gelezen hoor. @ Grietje: klinkt positief dat solliciatatiegesprek. Waar was dan? Sorry heb ik niet goed gevolgd denk ik. Maar ik vind tussend e 16 en 32 uur een veel verschil zitten. Is dat elke week anders? Lange dagen zeg! @ Pino: Hopelijk kan het allemaal voor je doorgaan! @ Ellen: Owww wat spannend.. Ik hoop voor je dat het gelijk raak is.. Dan zou je eerste van ons groepje zijn die weer zwanger is. @ Mamalous: Al getest?
Wij gaan van donderdag op vrijdag of van vrijdag op zaterdag een nachtje weg. Joas gaat gewoon mee. Heb er zin zin. Iemand nog tips wel gedeelte van het land? Misschien gaan we wel naar Belgie maar waar moet je dan zijn dat hetl euk is??
Lekker even er tussen uit! Belgie ben ik nooit op vakantie geweest ofzo, dus geen idee. Zelf ben ik gek op het strand, dus ik zou kiezen voor scheveningen bijvoorbeeld. Of hardewijk, dolfinarium, heel gezellig stadje, lekker langs het water wandelen. Veel creatiever dan dit ben ik helaas niet!
Over anderhalf week zitten we al in die richting.. Zitten we al vlakbij Hardewijk.. Dus dat is m niet.. Mmm ga nog ff verzinnen!!
Nee maar ga niet testen ook niet meer misselijk en heb nu een eisprong aant slijm te zien dus niet zwanger euhmm Friesland? Wilk zelf nog een x heen of Texel is ook leuk