O ja Friesland is ook wel een leuk idee. Thanks.. Texel zijn we al 2 keer geweest voor een week. En tis nu maar voor 1 nachtje... Owww dus niet zwanger..
Nou... wat is het hier rustig zeg!!! Ik ben er vanavond niet. Ga ergens helpen met een kantoor schoonmaken van mn schoonvader.
Pfff ik ben zooo moe en nu nog schoonmaken heb er echt geen zin in. Joas wil helemaal niks eten. Wel drinken. Met de pot meeeten lukt ook nog steeds niet. Baal ik echt van. Hij haal het steeds maar uit zn mondje en gooi alles op de grond. We proberen het elke dag, maar kvind het niet leuk
Ik ga zo wandelen! We gaan 10km route doen, dus wordt laat. Ik ben me toch bij baby en dreumes weer in een gezeik beland! Ik had een topic geopend over die veiligheidslijn. Tjonngjong, zit me er daar toch weer 1 te zeiken!
Grietje: Slaapt Wessel dan al of blijft er iemand bij hem.. O nee he. Altijd wel gezeik he. Je kan nooit eens wat vragen zonder gezeik te krijgen
Jannn hier ook nog regelmatig een potje hoor. Met vers mee eten krijgt hij gewoon niet genoeg naar binnen. Het test wel je geduld hé! Met brood leren eten zijn we hier ook echt wel 3 maanden zoet geweest.
Hij ligr er al in, hij was bekaf van het buiten spelen. En papa is vanavond thuis, dus ik heb lekker vrij af! Wessel heeft ontdekt dat hij zelf in en uit het badje kan komen buiten. Nou doe dat maar eens 100x, dan wordt je wel moe! Haha!
Met warme weer eten wij veel sla, en pasta. Zelf hebben wij dan echt geen zin in aardappels enzo. Maar ik vind dat hij dat eigenlijk wel moet eten, dus ja dan maar een potje. Wel potjes vanaf 15 maanden zodat hij er wel wat voor moet doen zeg maar. Potjes zijn trouwens in een mum van tijd op hij vind dat heerlijk, dus eigenlijk veels te makkelijk voor mama!
Grietje: jammer van je topic.... Zulke onderwerpen ontaarden veel te vaak in eindeloze discussies. Zal ik er eentje plaatsen over gaatjes laten schieten, of bv vs fv?? Ook altijd leuk, haha. Wordt altijd zo moe van die discussies. Inderdaad, jij legt W. vast met het lijntje zo lang dat ie van een richel kan vallen, wahahaha. Tis ook wel een beetje idioot hoor. Trek je er niets van aan. Einde topic toch? Je weet wat je moet weten nu volgens mij. Jannn: arme jij, moet je ook nog een kantoor gaan poetsen... Pfff, kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt. Hele weekend al gewerkt! Ben je morgen weer echt vrij?? Ellen: ach wat een arm kindje zeg... Weet je al wat meer? Nils vindt het konijntje erg leuk, maar het leukste vindt hij nog de grote bus waar het voer in zit. Die gebruikt hij als djembee, haha. Zit hij er zo grappig op te trommelen met zijn handjes... Ga je nog testen??? potjes: heeft Nils 1 keer gehad, zo'n vier maanden potje uit een van die blije dozen. Maar hij vond het niks. Daarna ook nooit gekocht. Maak alles vers en vries veel in. Lijkt me wel handig hoor, potjes! Maar zo wil het ook prima. Nils was vandaag zooo moe van de creche. Echt zielig. Hij had helemaal roodomrande oogjes... Heb hem om kwart over zes al naar bed gebracht. Ligt nu lekker te ronken. Morgen dagje vrij. Gaan we het zwembadje uittesten! Heb er nu al zin in!!!
Nou ik ben weer terug van mijn werk en lig lekker op bed. Ik had aan een collega gevraagd of ze voor mij wilde werken en ze dacht dat het morgenavond was, toen belde ze net dat ze met toch over kon nemen dus kon ik weer lekker mijn bed in. Erg lief dus. @jannn Julian krijgt ook echt nog wel 2-3 x per week een potje hoor, vind dat ook helemaal niet erg. Sopse pff erg warm met dit weer. @grietje wandelse @pino; weet je inmiddels al wat meer? @kouf; hoe was de verjaardag vandaag, nog wat gedaan? @ deb; hoe is het nu? Hebben jullie al wat gehoord wbt je vader? @ koek; hoe is het met jou, voel jij je alweer wat beter. @ Ellen; had het gisteren gelezen in de lounge, ik geef je gelijk!! Snap ook wel dat je moeder hem wilt voorstellen maar dan moet op een ander moment en als het wat langer aan is vind ik iig. @ die ik nu vergeet sorry, doe het ff uit het hoofd.
@Mamalous, wat fijn dat een collega je over kon nemen! Oh en over dat slijm, 'vruchtbaar' slijm kan ook bij een zw horen hoor. @Leuk het zwembadje uitproberen!! Wat goed dat je altijd alles vers maakt! R. wou nooit vers hebben in het begin. @Grietje, wat goed dat W. alleen uit het badje kan komen zeg! @Jannn, voel je je al weer wat beter? @Potjes, R. eet ook nog potjes hoor. Maar wel steeds minder. Gebakken aardappeltje, patatjes, sla, alles eet ze gewoon mee. Als wij soep eten of friet gaan halen/pizza bestellen ofzo dan eet zij een potje. Of als wij echt geen honger hebben, dan eten wij later en krijgt R. een potje. Vers eten kwam hier ook wat later. Gepureerde worteltjes ofzo luste ze wel maar verder niks. Alleen potjes. Nu eet ze alles, behalve bloemkool. Dat haalt ze direct weer uit haar mond en trekt dan een heeeel vies gezicht. Hier is R. ziekjes. Verkouden.. De hele dag aan het snotteren. Ook komen er (voor zover ik kan zien) 2 hoektanden door boven. Ze had het wel naar haar zin gehad bij het kdv. De baan is helaas naar een ander gegaan. 1 van de 2 andere sollicitanten is aangenomen. Wel ben ik gebeld door een uitzendbureau die passende functies zou kunnen hebben en daar ga ik morgen even heen. Het huis is bijna zeker dat ik erin mag. Het is nog niet definitief bevestigd, maar bij de woningbouw zeiden ze dat als ik het schuldcontract getekend had ze geen problemen zagen om de woning niet aan mij te geven. En de stadsbank had al bevestigd dit te willen doen.
ff de feiten op een rijtje - onveilig gevreeen in vruchtbare tijd - normaal ongi gehad - sinds zat af en toe misselijk, zataaf + zon overgegeven - verder niet helemaal lekker maar voel niks ofzo Mijn conclusie: niet zwanger anders was ik toch niet ongi geweest, alleen omdat ik nnu misselijk ben zou het evt kunnen maar heb gewoon een virusje lijkt mij. Ik sta dus wel opt . om R naar de supermarkt te sturen voor n test haha..ik moet zeggen heb mn ei nog niet gevoeld en die voel ik normaal wel mmmmmmmm hoe gek kan je jezelf maken he @ pino maar ik dacht gelezen te hebben dat er vanmiddag conbtact zou zijn, maar daar weet je nog niks van? ach R pikt het verkoudheidsvirus nu op het KDV op natuurlijk. Beterschap met R.
Er is wel contact geweest, maar nog niet de juiste personen met elkaar. Ze liepen elkaar mis en hadden belangrijke afspraken tusendoor. Maar er is al wel overleg geweest.
@Ellen: Hopelijk hoeft het dochtertje van jullie vrienden niet opgenomen te worden. Ik heb het verhaal nog niet gelezen van je moeder. Ik zal dalijk even gaan spieken in de lounge. Ik geloof dat je wel toe bent aan een knuffel ieder geval ennne mijn duimen draaien overuren voor jullie. @Grietje: Goed man een 2e gesprek, hopelijk zijn de voorwaarden aantrekkelijk. Zitten ze je te jennen.. Ik kom zo wel even mee rellen @Jannn: ohhh lekker, er even tussenuit. Ik hoor dat Drenthe erg mooi moet zijn. Ik zou er ook niet zomaar heen rijden voor de gein dus voor een paar daagjes weg wel een optie? Potjes: hier grijp ik de laatste tijd en met het warme weer ook wat vaker naar een potje. Heb zelf niet zon trek, maar je hebt nu ook rekening te houden met een kleine. Vind het wel makkelijk. Zucht kleintje huilt. Ben er weer vandoor.
Koek: haaaaai!!! leuk dat je er ook weer even bent!! Nils is vanmorgen ook weer in slaap gevallen nadat hij om zes uur wakker was. Om ongeveer zeven uur sliep hij weer. Ooo, ik hoop zo dat hij het oude ritme weer oppakt! Dat betekent namelijk ook weer extra slaap voor mij. Ikhoophetikhoophetikhoophet!!!