De Juni Junky's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door debsje1977, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    Hiep hiep hoera, Beau 1 jaar!
    Kouf, gefeliciteerd met de kleine man!

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hey koek, gaat het inmiddels iets beter met je? Wat rustiger?

3. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    @ Mamalous, misschien dan toch maar even testen. Dan weet je het wel heel zeker.

@ Grietje, wat fijn dat de sollicitatie goed gegaan is. Wat voor een winkel was het nog eens?
    Een hele nieuwe zaak met nieuw team etc is ook heel leuk. Wordt dadelijk nog moeilijk kiezen voor je.

@ Pino, wat jammer van de solliciatie. Maar je zag het zelf toch al niet zo zitten, toch? Gelukkig positieve berichten over jullie huisje.

@ Ellen, wat zielig voor dat meisje. Al iets gehoord? Ik heb je topic nog niet gelezen, ga ik dadelijk eens doen.
    Wanneer kun je testen? Spannend zeg!

@ Potjes, hier ook wel eens potjes. Soms vind ik dat wel eens lekker makkelijk. Zeker gezien ik voor hem steeds apart moest koken. Nu hij meer met de pot kan mee eten wordt het wat makkelijker.

@ Box, deze hebben we laatst weg gedaan en daarvoor in de plaats een tafeltje met stoeltje. Zijn eigen speelhoekje gecreeƫrd. Mis de box niet.

@ Sparkie, slaapt Nils soms slecht op het kdv omdat hij altijd zo erg moe is?

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Pff... ik ben moe, maar heb nog geen zin om naar bed te gaan...
    Misschien toch maar wel doen he.

5. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik moet ook gaan slapen Pino ben zo moe maar echt ik val nu echt niet in slaap, lig dan wel lekker op bed maar tis veelste warm en de wasmachine draait nog en R is nog lang niet van plan naar bed te komen en kan ik dus ook niet slapen.
    Slaap lekker als je gaat slapen.

Antje; ja haal morgen wel ff een testje voor de zekerheid, zou me rot schrikken als er staat zwanger haha maar wel welkom natuulijk, wil het ook wel zoals jullie weten maar R nog niet.

@tafeltje/stoeltje, hier ook staan alleen kijkt Julian er echt niet naar om, zowiezo heb ik het idee dat zijn speelgoed hem wat verveelt.

We zijn hier trouwens over naar 1 slaapje maar dan slaapt ie maar 2-2,5 uur das toch veelste weinig?

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

R. slaapt soms wel 3 uur in de ochtend. Dan slaapt ze smiddags niet meer.

Ik ben wel erg moe, maar heb wel 4 keer de trap opgelopen net, dan ben ik echt gebroken, dan voelen mijn spieren aan alsof ik een marathon gelopen heb :(

7. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    Hier ook moe en moet eigenlijk oon naar bed. Morgen is het weer om 5.45 uur de wekker. En afgelopen nacht al zeer slecht geslapen. Maar vriendlief is gamen bij de boy's en ik kan niet slapen als hij er niet is, zeker nu niet met al dat gespuis hier in de wijk. Dus dat wordt morgenavond maar zeer vroeg naar bed.

@ Mamalous, Milan wilt steeds op het stoeltje klimmen en wilt erop staan. Ik vind dat nog een beetje eng en heb het stoeltje maar even weg gezet. Hij speelt wel in zijn hoekje, maar nooit lang. Hij is altijd zeer snel uitgespeeld met zijn speelgoed. Doet liever dingen wat niet mogen zoals kasten leeg ruimen, de bakjes van de katten pakken, trap opklimmen etc.

Ze hebben nu toch wel de leeftijd waar ze langzaam overgaan naar 1 slaapje? Als hij het er de rest van de dag mee red is het toch goed. Milan heeft nog meer nodig en dat tewrijl hij een tijdje terug amper sliep overdags. Laatste weken slaapt hij juist erg veel.

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

R. gaat ook altijd gelijk staan op het stoeltje.. Of ze gaat er af stappen, maar ze komt er nog niet alleen op.
    Dus dat is lekker handig voor mama ;)

9. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    @ Grietje: wat goed zeg 10 kilometer wandelen, dat je vaker toch? Heb je verschillende routes die je wandelt?
    Dat andere topic heb ik nog niet gelezen maar dat zeuren van mensen daar word ik wel zo moe van. Gewoon niet meer reageren.
    Ik begrijp dat W morgen weer in het zwembad gaat zodat hij lekker moe naar bed kan ;)

@ Box: ik weet niet meer wie het vroeg. We gebruiken hem nu als opslag voor het speelgoed maar Beau gaat er nooit meer in. Moeten nog even bedenken wanneer we hem de deur uit doen (de box, niet Beau ;))

@ potjes: Beau blieft ze niet en houdt zijn kaken strak op elkaar. Heb dus geen keus dan te koken voor hem. Iedere dag een verse aardappel en groente vaak uit de vriezer.

@ Pino: jammer van je sollicitatie. Maar daarentegen wel goede berichten van je huis. Kan ineens snel gaan.
    R. verkouden? Denk inderdaad dat dat wel eens kan komen door het kdv.

@ Mamalous: wat lief dat je collega voor je kwam werken. Fijn zulke collega's. Hoe is het met Julian?

@ Sparkie: als het Nils dat juiste ritme weer heeft opgepakt wil je hem dan vragen om Beau even te bellen en te vertellen hoe dat moet?;)
    Ga je morgen met Nils het zwembad in?

@ Ellen: heb je topic gelezen in de lounge en ik geef je groot gelijk. Goed van je dat je dat zo duidelijk durft te zeggen. Heb je nog weer contact gehad? En heb je ook al wat gehoord over de dochter van je vriendin? Zielig hoor dat ze zo'n pijn heeft.

Bedankt allemaal voor de felicitaties. Gek hoor, ik heb geen baby meer :D
    We waren vandaag alle drie bekaf van de verjaardag gister. Beau heeft slecht geslapen, moest duidelijk alle indrukken verwerken. Vandaag dus ook maar niet naar die kinderboerderij. We zijn vanochtend een stuk gaan fietsen en hebben een broodje gegeten op een terras. Beau was zo moe dat hij bijna in slaap viel op de fiets. Vanmiddag heeft hij ruim 3 uur geslapen.

Vandaag een verrassend gesprek gehad met vriendlief over verhuizen. Hij komt hier uit de buurt en kon in Arnhem waar we eerst woonden niet helemaal aarden. Vandaar dat we toen naar hier zijn verhuisd. Nu vertelde hij dat hij best weer wil verhuizen naar het midden van het land. NIet direkt maar misschien over een jaar of 2/3. Ook afhankelijk van het werk wat hij wil gaan doen en of dat lukt. Ik werd er wel enthousiast van en ben al huizen aan het kijken hahaha. Ik vind deze omgeving best leuk maar je zit wel overal ver vandaan.

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Kouf, wat leuk dat jullie misschien gaan verhuizen! Altijd spannend. En dan meer richting Arnhem?

R. kan het niet van het kdv hebben, ze had het namelijk al gisteravond. Misschien dat mijn moeder haar legging uit had gedaan, ze hebben best lang buiten gezeten op een open veld. Ik zie haar er wel voor aan eigenlijk.

En als ik de woning krijg, jaaa dan kan ik hem al binnen 2 weken hebben. Zooo snel.

11. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Antje: Nils slaapt idd op het kdv erg slecht. Vandaag maar een half uurtje op de hele dag...:( Zo zielig voor hem. Hij wordt gewoon heel snel weer wakker daar. Vorige week heeft hij plots drie uur geslapen daar, da's echt uitzonderlijk. Ik maak me er nu maar niet meer druk over en heb me erbij neergelegd. Hij gaat maandags en woensdags. Dus hij kan tussendoor wel lekker bijkomen. Daar ben ik blij mee.
    Vervelend dat je zo slecht (niet) slaapt als je vriend er niet is. Kan ik me wat bij voorstellen nu er zulke verdachte dingen gebeuren bij jullie in de buurt.

Box: hier nog wel, en ook nog volop in gebruik. Ben 1 van de weinigen geloof ik. Ik vind het nog erg handig om Nils even veilig in weg te zetten (ipv vast te leggen aan een tuigje Grietje;):D). Box blijft hier voorlopig ook nog wel even denk ik! Nils vindt het ook nog steeds fijn. Ik hou hem vaak bij de box en laat hem eventjes kijken naar het speelgoed. Dan duikt hij vaak al voorover dat hij erin wil...

Kouf: vinden jullie den haag niet iets?;);):D:D. Hahaha! Inderdaad wel lekker als jullie een beetje centraler gaan wonen. Kan me je enthousiasme voorstellen hoor, meteen huizen kijken, haha.
    Wij blijven denk ik ook niet in de randstad wonen, maar plannen zijn er nog niet. Vriend en ik verschillen namelijk nogal van mening waar het leuk is... Dus zolang we er nog niet uit zijn blijven we zitten waar we zitten...
    Arme Beau, in slaap gevallen op de fiets. Dan was hij wel erg moe he...

Mamalous: beterschap. Lekker dat je weer naar huis kon en je bedje in (hoewel, nu zit je op de bank toch;)?)
    Julian slaapt in mijn ogen nog best veel! 2,5-3 uur redden wij hier echt nooit op een dag. Maar elk kind is natuurlijk anders. Heb je het idee dat hij meer slaap nodig heeft?

12. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    @ Spark: vlak bij zee lijkt me heerlijk maar Den Haag is me toch echt te druk. Dus sorry, denk niet dat we jullie huis overnemen (of was dat je bedoeling niet :D)

Het is dus ook nu nog niet aan de orde pas over een paar jaar, maar huizen kijken is altijd leuk!! Zal meer ergens richting Apeldoorn, Arnhem, Utrecht liggen. Of Zeeland, ook erg leuk maar weer niet centraal. Zal je zien dat het niet gebeurd en we gewoon over 10 jaar nog hier wonen :D:D

Ik wilde vroeg naar bed maar het is weer mislukt.
    Morgen moet ik er extra vroeg uit (6 uur maar dan zal Beau ook al wel wakker zijn) omdat ik de traktatie voor het kdv nog moet maken. Ik ga niet iets bijzonders doen, maak een fruit salade in bumba bekers en bumba bestek. Moet goed zijn lijkt me.

Slaap lekker allemaal

13. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Pino, hoe ist met R? Niet zieker geworden? Jammer van je soll, maar misschien beter toch? Eerst maar eens je huisje, dat is nu belangrijker. Spannend of je vandaag wat hoort!

Mamalous; we hebben hier een week of 6 op 1 slaapje gezeten. W slaapt nooit langer als 2u. Meeestal 1,5uur. Sinds hij weer zo ziek was doet hij nu vaak smorgens weer een dutje van een half uurtje.

Antje; Met dat gespuis om het zou ik ook niet alleen kunnen slapen! Bah!

Kouf; We wandelen 2x per week, meestal 7/8 km. We lopen de ene dag bij mij in de buurt, de andere dag bij haar. Er is hier veel bos, en veel van die paaltjesroutes, dus meestal zoeken we er daar 1 van uit.
    Kom maar gezellig deze kant op wonen!;)

Sparkie; Volgens mij zijn wij de enigen met een box! Ik was toch nog niet van plan hem weg te doen, dat uurtje smorgens vind ik heerlijk om zelf rustig op gang te komen!

Ik moet eerst de boel inpakken want over een half uurtje staan de zussen en kids voor de deur, en ik zit in mijn pyama op het terras. Ik krijg er maar geen vaart in vandaag! W was veel wakker vannacht, en mama is weer eens heeeel moe!:D
    Maar shoppen is een goeie reden om mezelf NU onder de douche te slepen!

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Kouf, Apeldoorn is gezellig hoor ;).

@Grietje, Al gedouched??? ;) shopse vandaag!

Hier gaat het goed hoor. R. is nog lichtelijk verkouden en lijkt verhoging te hebben. Maar ook enorm zure luiers, dus tandjes.. Heb ze al zien drukken dus ja..

Vandaag verder met solliciteren! En ondertussen wachten op het beslissende woord wat betreft het huis.

15. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    He meiden,

@ Mamalous: Tis wel apart hoor zo alles bij elkaar.. Gewoon een test doen ben je gelijk van je onzekerheid af..
    Kan ook wel een griepje zijn. Maar ja kan je zelf zo gek maken he.
    Ga je er vandaag 1 halen??

@ Potjes: Kvind het niet erg dat hij m krijgt hoor, maar dan is het gewoon nog van 6 maanden!! Hij krijg de stukjes niet weg. Gaat kokhalzen, alles uit zn mond halen en weet ik nog niet meer..

Joas slaapt nu nog lekker.
    Mn zus had gevraagd of ik meeging weer naar het zwembad waar we met zn alle zijn geweest met de meeting. Maar kzie het niet zitten..
    Kzie veel niet zitten afgelopen dagen..
    Dat nachtje gaat ook niet door omdat ik dat weer niet ziet zitten..
    Joas moet dan bij ons op de kamer.

En over 1 week gaan we een paar daagjes naar mn schoonouders op vakantie. Er zijn maar 2 kamertjes.. En je kan van de schuur een kamertje maken omdat daar een bed in staat maar eigenlijk mag dat niet verhuurd worden als kamer..
    We dachten eerst Joas in het schuurtje met babyfoon aan. Dan kan iedereen gewoon sochtends uit bed wanneer je wil en hoef je niet rustig te doen omdat hij anders wakker is.. Het is een chalet dus heel gehorig.
    Maar ja, nu hoorde ik dat het schuurtje niet goed geventileerd is dus de deur moet open blijven staan.
    Nou Joas gaat daar echt niet in hoor.
    Dan zou hij of wij in de woonkamer moeten slapen.
    Ik ga dat echt niet doen. Voel ik me al helemaal niet op mn gemak :(
    Maar ja dan moet Joas in de kamer. Dat werk ook weer niet want dan kan niemand zn bed uit wanneer ze willen omdat Joas dan nog slaapt.

Wat moet ik hier nou mee????

@ Spark: Ik hoop ook voor je dt Nils zn ochtenden weer gaat oppakken..
    Joas heb het ook zoo lang gehad dat hij zo vroeg wakker was.

Paar weken voor zn verjaardag begon hij ermee en na zn verjaardag is het weer goed gegaan.
    Toen met die 1e meeting was hij al om kwart over 5 wakker en liep ik om 8 uur al rondjes buiten..

Ik ga ff aankleden en dan Joas uit bed halen.

xxx

16. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    grietje: leuk shoppen!! Krijg ik helemaal zin in! Maar heb nog geen loon binnen, en zelfs dan is goed shoppen niet aan de orde... Heb ik deze maand al gedaan. Volgende maand zijn de extra's voor de vakantie! Ook een leuke besteding!!

kouf: ook een leuke traktatie zeg! Tis toch prima zoiets? Nils zit met best veel babietjes in de groep, daarom had ik badeendjes gedaan. Maar fruit is wel supergezond en lekker!
    Ben benieuwd waar jullie ooit verdagen, wat wonen betreft!!

Hier was Nils weer lekker vroeg wakker, half zeven. En wilde daarna dus ook niet meer slapen. Helaas. De trend heeft zich niet doorgezet. Maar wie weet, als het 's ochtends niet zo vroeg meer licht is. Ik hou hoop!

17. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Jannn: wat is er aan de hand meid?? Zo te horen gaat het niet helemaal lekker! Zie je allemaal apen en beren op de weg met het logeren? Wat vind je er precies vervelend aan dat Joas bij jullie op de kamer moet? Dat hij snel wakker kan worden? Is het komend weekend niet de mogelijkheid om een huisje te huren met twee slaapkamers dan? Die heb je genoeg volgens mij! Kan hij ook lekker in zijn eigen kamertje. Is zo jammer voor jullie als het daarom niet doorgaat toch?
    Wat dat chalet betreft... uuuhm. Misschien toch gewoon met Joas op een kamer slapen? Je kunt het altijd proberen, en wil het niet, dan kunnen jullie weer naar huis of vind je dat vervelend? Wie weet valt het ook erg mee joh!
    Oja, ik herinner me het weer, dat Joas zo vroeg wakker was op de dag van de eerste meeting... Arme jij zeg!
    Wie weet krijgt nils ook weer een beter ritme. Geloof daar wel in hoor. En ik ben er ook inmiddels wel enigszins aan gewend, haha.

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Jannn, ik zou Joas in de woonkamer leggen of bij jullie op het kamertje. Wordt Joas ook wakker als iedereen zachtjes doet? Dus geen tv ofzo aan?

Wat betreft de potjes.. R. ging altijd kokhalsen van de 8 maanden potjes. Ze ging van 6 maanden naar 12 maanden. De reden is omdat 8 maanden vloeibaar is met een paar stukjes. Die stukjes vallen veeel meer op in de mond. 12 maanden is allemaal gelijk, dus geen verschil in de mond.
    Misschien is het een optie om dat te proberen (weet niet of je dat al gedaan hebt)

19. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Oh dames, hier is trouwens mijn temp ineens gaan stijgen.
    Zaterdag 36.9 zondag 37.0 gisteren 37.1 vandaag 37.3 En daarvoor was het allemaal 36.9.
    Heb helemaal niks gevoeld en vind de steiging eigenlijk niet sterk genoeg voor een eisprong, maar goed.. hij zal er ongetwijfeld geweest zijn. We zullen zien.

20. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Jannn tijdens onze vakantie Zag ik er enorm tegenop dat Julian bij ons moest slapen heb er weken tegenop gezien en het ging me toch goed! Misschien toch bij jullie op de kamer en kijken hoe het loopt...gaat het niet dan ben je ook zo weer weg!

Deel Deze Pagina