Ja misschien dan bij ons op de kamer laten slapen. Ik ga echt niet in de hk slapen. Heb je toch geen privactie. Als iemand dan uit bed wil lig ik daar @ Pino: Wist ik niet joh.. Ga die 12 maanden potjes maar proberen dan. @ Spark: Pff ja ik zie overal tegenop opeens.. Stom he. En je moet er nu naar uitkijken naar een vakantie! En nu zie ik er tegen op om Joas zn nagels te gaan knippen ha ha. Maar dat is altijd een drama!
Bah ik krijg zo 2 mensen van het uwv op visite. Heb ik echt totaaaaaal geen zin in. Maar 1 kent mij wel goed en ik heb gisteravond gesolliciteerd op een hele leuke functie voor financieel administratief medewerker. Ik hoop dat die vrouw een goed woordje voor mij kan doen (vacature loopt via iemand van het uwv). Ze was ten slotte heeeeeeel erg positief over mijn financiele en administratieve vaardigheden. Ze komen hier vanmwegen die jonge moeder training.. Kijken hoe alles er nu voor staat. Ik heb wel al gezegd dat we op de kamer van mijn vriend zitten. Omdat die groter is en gewoon een bankstel staat. Ik ga even wat dingen van mij naar boven brengen zo, dan kan er niet gezeurd worden. R. zal toch boven in bed liggen slapen, dus een extra goed excuus om hier te zitten. Dan daarbij heb ik geen computer en tv, dus ik zit altijd hier hahahaha
Pino: mogen die dames dan niet weten dat jullie soort van samenwonen dan? En wat komen ze precies doen bij je? Jannn: nou dat nagelsknippen viel weer erg mee. Wie weet het logeren ook, haha! Gewoon doen, en maar zien hoe het loopt. Komt vast wel goed joh! Je bent de laatste dagen druk geweest of niet? Misschien dat je daardoor ook opziet tegen vanalles. Even rustig aan doen meid!
Als ze heeel lullig zijn zouden ze het heel vervelend kunnen maken. Als ik veel bij een ander op de kamer verblijf. Maar ja, ik heb mijn eigen kamer, staat mijn eigen bed en verblijf overdag bij mijn vriend op de kamer omdat ik geen tv en pc heb.. Lijkt mij niet meer dan logisch. Maar ja, we zullen zien. Ze komen kijken hoe het er nu voor staat. Van wat er besproken is tijdens de jonge moeder training.
Pino: nou inderdaad. Ze kunnen je niets maken volgens mij! Je huurt zelf een kamer, waar alles staat. Lijkt mij dat zij ook heus wel snappen dat jullie semi samenwonen, maar daar kunnen ze weinig tegen doen lijkt me. Zou erg lullig zijn als ze daar moeilijk over gaan doen hoor. succes straks!
Nou ja zeg... ik reageer op het topic 'mag een man terugslaan' in de lounge.. Zeg ik dat als de vrouw slaat dat zij precies hetzelfde terug kan verwachten.. Dat ze dan geen recht heeft om te zeiken.. Kewstie van actie-reactie. Ze zijn beide fout, maar zij begint. Is er 1 of andere mongool daar die ineens mijn man een mietje gaat noemen!!!
@grietje ik kan over 9 dagen ongeveer testen maar heb er vandaag ook eentje gedaan kon het niet laten. Binnen de 5 minuten was er heel vaag wat te zien maar kon niet zien of het roze was. ik heb toen de test weggelegd en toen ik hem weer pakte was er een iets donkerder streepje te zien en die is ook wat rozig. heel apart, wet nog niet wat ik ervan moet denken. ik doe over een paar dagen weer een testje. ik ben wel echt veel misselijk en dat heb ik anders nooit (bij mijn vorige zwangerschap had ik dat ook de eerste maanden) Pfff wat kunnen mensen zeuren zeg, jammer dat je gewoon antwoord wil op je vraag en dat er dan mensen gelijk erbovenop moeten springen. Wilde je weten of dat veilig was ofzo? ik heb er geen ervaring mee dus kan helaas ook niet helpen zeker is shoppen een goede reden om heel snel in de kleren te gaan zitten haha! veel shopplezier vandaag! @jann lekker een nachtje er tussenuit. wij trekken dan meetsal naar het strand toe omdat dat hier gewoon niet is. Ik moet zeggen in drenthe en overijssel zijn er mooie plekken te vinden. Slapen jullie dan in de woonkamer of wel in een slaapkamer? want dan kan Joas misschen bij jullie op de kamer? anders vragen of jullie met zijn drieeen op de ouders slaapkamer kunnen slapen? @mamalous vind je het jammer dat je neit zwanger bent? ik bedoel als je opeens zo dichtbij lijkt te zijn, lijkt me wel heel spannend. Hoeveel sliep hij eerst? Emma slaapt ook 1x per dag zo'n 2 uurtjes daar red ze het wel op. Emma gaat om 19.00 s avonds op bed ik weet niet hoelaat julian op bed ligt? @kouf haha prachig dat je gelijk zo enthousiast bent over verhuizen. waar zou het ongeveer zijn in de richting van Utrecht? @antje hebben jullie nog wat verdachts gezien of is het nu even rustig? zou het ook eng vinden hoor @sparkie ach arm ventje hoe kan het dat hij zo moe was? of gewoon geen reden? Ben benieuwd het word heerlijk weer dus echt zwembadjestijd. Benieuwd wat hij ervan vind. hadden jullie er eentje met zo'n glijbaantje erop? of was dat iemand anders? @potjes hier niet meer (alleen als we weggaan soms nog). Is opeens heel makkelijk gegaan dat ze wel gewoon met de pot mee wilde eten had het niet verwacht dat het zo makkelijk zou gaan met Emma. Ze eet ook bijna alles. nou dat heeft ze echt niet van mij haha! ik ben een moeilijke eter @pino wat jammer meid van de baan, JAAAAAA GEFELICITEERD MET DE WONING. wat een goed nieuws meid! @koek dank je wel voor de knuffel is hier goed ontvangen @dochter van vrienden Het meisje is bijna een jaar. ik heb de moeder gister aan de telefoon gehad en ze is dus wel opgenomen. ze heeft een sonde gekregen met suiker en zout om haar maag rustig te houden maar dat ze wel eten krijgt want ze was heel wat afgevallen. De aften zijn ws ook naar binnen geslagen. ze heeft zoveel pijn, zo zielig. ik voel me dan zo hulpeloos omdat ik niks kan doen. We hebben dvd's geregeld van k3 want dat vind het kleine meisje heel erg leuk. als het vandaag beter zou gaan mogen we even kijken. Ze ligt in quarantaine omdat ze spuitluiers heeft (logisch omdat haar hele lichaam van slag is). ik heb het zo te doen met het meissie en met de ouders. ik hoop zo dat het beter gaat. Ik heb mijn moeder gister gesproken en datr ik gelukkig goedgekomen. Ik heb haar wel even toegesproken met wat me dwarszat en ze snapt me nu ook. was uiteindelijk een fijn gesprek. maar jeetje wat heb ik me boos en gekwetst gevoeld. Glijd nu echt wat van me af na het gesprek.
o ja ik zag vorige week een moeder fietsten met een kindje in het fietsstoeltje voorop. maar dat kindje was echt niet ouder als 4 a 5 maanden. Het kind hing helemaal in het stoeltje zo erg zielig:x
Pino, gefeliciteerd!! Dat word inpakken!! Gaat K wel of niet met je mee? Ellen, nee dat kan niet zo slecht voor een babytje
@ ellen, nee vind het niet erg hoor, zou welkom zijn maar ik denk echt dat wij pas weer voor een kindje gaan als we in een eengezinswoning wonen. Julian is over op zijn nieuwe kamerje, tis echt een heerlijk kamertje geworden. alleen zijn kledingkast moet er nog heen, die moet uitelkaar want die kan de draai niet maken.
@mamalous, wat leuk dat Julian een ander kamertje heeft! @Ellen, spannend van de test! Ik had ook heel vroeg posi getest. Een knaltest op 9 dpo.. Wat zielig voor dat meisje en ook de ouders, hopelijk knapt ze snel op! Wat erg van dat fietsen met zo'n babytje!! R. kon goed zelf zitten toen ze 4 maanden was, maar ben pas gaan fietsen met 9 a 10 maanden! K. gaat niet mee verhuizen. Ik zoek zo snel mogelijk een baan. In de tussentijd gaat K. misschien naar zijn broer (hij zal toch veel aanwezig zijn bij mij) om kosten te besparen of hij zal hier blijven. Maar dat vind ik zonde. Bij zijn broer kan hij even goed sparen. Of ik moet snel een baan hebben. Dan komt hij bij mij in, maar nog niet ingeschreven. Want dan moeten ze bij de stadsbank opnieuw alles brekenen, dan komt hij er op papier bij in als de schuldeisers geaccepteerd hebben. Ik heb dan geen uitkering meer dus ik zal geen controle krijgen of risico lopen dat ik die kwijtraak. Ze zijn net geweest, ze vonden het wel risky hoe ik hier woon, maar omdat ik alles apart betaal en een apart huurcontract heb kunnen ze me niks maken. En ze doen een goed woordje voor mij voor een hele leuke functie! Duimen duimen hahaha
Pino: wat een goed nieuws!!! Is dit de woning die gerenoveerd gaat worden volgend jaar en waar je een aparte ingang krijgt met trap? Vonden de uwv dames het risky wonen in de zin van dat je je uitkering kwijt kan raken, of iets anders? Mamalous: leuk Julian zijn nieuwe kamertje!! Vervelend dat je de kast helemaal uit elkaar moet halen. Daar worden ze meestal niet beter op is hier de ervaring, haha. Grietje: idd, wij zijn de enigen nog met een box die gebruikt wordt. Het is zelf zo erg, dat ik denk ik zelf nog een box ga kopen. Deze hebben we te leen van vrienden, maar zij is zwanger en in oktober uitgerekend... Dus die moet ook weer terug. Ik vind het gewoon erg fijn om Nils even veilig weg te kunnen zetten als ik wat moet doen, douchen, iets uit de auto halen oid. En hij vindt het ook nog steeds leuk, dus waarom niet! Ellen: oeioeioei, spannend zeg! Ik ben erg benieuwd hoor. Zou wel super zijn als het nu al raak is, ronde 1!! Die misselijkheid is wel erg verdacht he! Veel beterschap voor het kleintje van je vriendin. Wat sneu ook dat ze in isolatie ligt. Neem aan dat er wel 1 van de ouders mag blijven slapen?
Ellen: nils is zo moe van de creche omdat hij er zo slecht slaapt, vaak maar een half uurtje op de hele dag. En het is natuurlijk ook druk voor zo'n ukkie. Ik heb een simpel zwembadje van sesamstraat. Geen glijbaan hoor. Past hier niet op het balkon! Weer: hoe is het bij jullie dan? Hier is het hardstikke bewolkt!!! Nou ja zeg!
Pino: dat zou wat zijn als je die leuke functie ook nog zou krijgen! Heb je een huis EN een leuke baan!!
Hier ist ook bewolkt maar wel warm en ik heb het idee dat ik er met Julian uit moet maar ik heb echt nergens puf voor... wat zou ik kunnen gaan doen?
mamalous: waarom zet je ook niet een zwembadje op je balkon? Julian vermaakt zich dan prima, en kun jij lekker zitten. Niet te druk maken met dit benauwde weer hoor.