Tis hier super warm.. Heb vanmorgen een heel eind met Joas gefietst. Hele gave kleren gekocht. Shirt voor de winter van Tommy Hilfiger Blouse voor de winter van Ralph Lauren Broekje bij de HEMA Shirtje voor nu van Tommy Hilfiger. Zo leuk joh! Allemaal 50 %! Joas rende keihard naar de roltrap toe, khad m nog net op tijd er vanaf.. Ik heb net de keuken gesopt en de ramen buiten.. Waarom kan ik nooit stilzitten ha ha..
Ow leuk jannn heerlijk shoppen, zitten nu buiten maar ti's binnen lekkerder ach Julian vermaakt zich wel met zand
O dus je heb wat bedacht? Joas houd niet van zand! Hij vind het eng ofzo ha ha. Water is hij meer voor te vinden.. Ja shoppen is wel leuk, soppen niet!!
Wat wil ze met de foto gaan doen? Of ist een verassing? Echt he waar blijft de tijd zit me er elke x weer over te verbazen.
Hey dames, Even snel ga zo bijlezen. Ik ben druk geweest, naar uitzendbureaus geweest. ze hadden nu nog niks maar krijgen regelmatig dingen binnen die geschikt zijn voor mij. En ik ben net gebeld: Ik mag ook naar een ander apartement in dezelfde flat gaan kijken . Ik heb nu de keuze: -5 hoog met 3 slaapkamers en lift -1 hoog met 2 slaapkamers (wel even groot, muurtje weggehaald tussen 2 kamers) en rechtstreekse trap. De gallerij blijft wel bestaan dus mensen kunnen er wel langs lopen. (naast de trap)
@ Mamalous: Het is voor in een boek voor mn oma ( die is beginnend dement) @ Pino: Ksnap al eenb eetje wat voor appartementen dat zijn. Ik zou voor die 3 kamers gaan. Omdat jullie toch ook wel een 2e willen en eigenlijk ook al 2 heb. Anders kan je ze moeilijk bergen
Je de ander is wel net zo groot en als ik mijn oom lief aankijk kan hij er wel een muurtje tussen zetten, maar dat is dan wel veel gedoe.
Wil je graag 1 hoog dan?? Bij 5 hoog heb je wel weer een lift.. Als je oom ene muurtje er tussen wil zetten is 1 hoog ook wel weer lekker maar heb je weer meer rommel om alles te laten doen.. En heb je ook geen lift. Pff lastig. Anders kijk je welke het mooist van binnen is.. Keuken en badkamer etc. Joas wil vandaag niks helemaal niks eten.. Eerst komen de kiezen toch? Maar ik zie bij Joas een hoektand dookomen. Kan dat wel?? Hij wil echt niks!!!
Ja hoor een hoektand kan ook. R. krijgt er nu 2, maar heeft al 4 kiezen. Maar niet iedereen gaat 'volgens het boekje'. De badkamer en keuken enzo maakt niks uit, die worden allemaal vernieuwd met de renovatie. Ik vind 1 hoog een iets veiliger idee, maar je bent wel meer inbraakgevoelig, helemaal met een eigen trap. Ik ga maar gewoon bij beide kijken. We zullen zien welke beter in de smaak valt.
Zo even terug lezen wat er op deze pagina staat, @Jannn, leuk kleertjes shoppen! Helemaal als het voor 50% is! Goed bezig geweest met soppen! @Hmmm... zoveel is er niet eens gekletst. Ik ga om 19.00 uur de woning op 5 hoog bezichtigen. Spannend!!! Het voordeel van die woning is wel dat hij per 2 aug beschikbaar is en de ander al maandag of dinsdag. Dit geeft toch een weekje meer speling. Ook scheelt dat een weekje extra betalen.
Meiden hebben jullie ook het H&M boek binnen gekregen? Staan leuke dingen in voor onze boy's & girls Lekker weer voor de winter shoppen!! Joas is echt heel de dag hangerig. Net wilde hij ook echt niks eten. Zelfs niet uit een potje.. Khoop dat het overgaat want dit vind ik niet leuk. Vanavond eigenlijk onder de zonnebank. Heb ik afgezegd. Veel te warm. Ga in september pas weer denk ik.. Ik heb een schoonzusje waar ik altijd heel goed mee omgaat. Maar de laatste tijd dan doet ze echt raar tegen mij. Heel kattig en ik ben alleen maar nodig als het haar uitkomt! Nu is ze ook weer boos dat ik niet naar de zonnebank gaat geloof ik. Ik denk ook wel eens dat ze hier mee leest.. ( Dus als je hier leest, lekker door blijven lezen bereik je toch niks mee!!)
He bah wat lastig als ze ineens raar doet! Had ik ook bij mijn ex, een schoonzusje deed eerst heel aardig, toen ineens was het katten en zeiken.. Bleek ze hier mee te lezen en had alles (ook de klushoeveelheden enzo) doorverteld aan de hele schoonfamilie. Daarom haat ik meelezers hahaha.. (uit prive omgeving om je in de gaten te houden dan he)
Ja ik snap je Pino hoor Maar wat heb je er nou aan om mee te lezen he?? Ze doet haar best maar. Ik weet het ook niet zeker hoor. Maar als ze hier dan aan het oppassen is, gaat ze vaak achter mijn laptop en dan staat msn van mij nog aan. Zie je steede emailbericht van zp ontvangen. En pas vroeg ze al wat dat was. En toen zat ze ook steeds een keer mee te lezen toen ik een stukje van jullie las. Ik zou niet eens mee durven lezen op iemand email! Nou ja... kmoet me er maar niet druk om maken.. Kga lekker de tuin sproeien
zo ik zit lekker buiten in het windje, kleine boef ligt te al heerlijk te slapen. wat raar Jannn, vraag je haar niet wat er is? Of is er iets voorgevallen? Ow het niet willen eten, zou Joas het niet gewoon hartstikke warm hebben en niet zo`n zin hebben in eten? Hier staan ook een stuk of 4 tanden op doorkomen Julian is er erg zeurderig van. Er komt hier altijd een mannetje in een scootmobiel langs en die heeft een radio erop zitten en dat maakt me toch een herrie, heel aso, laatst was R de schuur aant leeghalen wilde die wel ff weten of we ijzer hadden, dan brengt natuurlijk wat op, heb hem zo de schuur uit gestuurd wat een brutaliteit zeg. Maargoed hij kwam dus net langs vandaar. Jeetje Pino je kan dus kiezen, ik zou voor 3 slaapkamers gaan. Jij/jullie een, rebecca een en een logeerkamer voor S en evt brusje straks.
Jannn; ik zou ook een nachtje bij jullie proberen. In de woonkamer lijkt mij ook niet echt prettig! Potjes; Hier was de overstap na 8 mnd ook geen succes, 12 maanden ging wel meteen goed! Ellen; Wat onzettend sneu voor je vrienden en hun dochtertje, vooral omdat ze zoveel pijn heeft! Heel goed hoe je het met je moeder hebt aangepakt! Respect voor jou! Wordt dus nog spannend voor jullie van de week als je weer gaat testen! Pino; Gefeliciteerd!!! Drie kamers is natuurlijk wel heel erg handig! Eerst maar eens rustig bekijken hoe het er verder uit ziet! Spannend hoor!
Hier een lekker dagje gehad. Om 8.30 met zus en schoonzus en 5 kids richting stad. Even neuzen, ik sollicitatie, en daarna lekker op het terras. Het was te warm om echt te gaan shoppen. Bij de bakker lekkere broodjes gehaald en bij mij in de tuin met zwembad lekker gegeten. Om 17u ging de hele bups pas naar huis, haha! Sollicitatie ging erg goed, ik krijg donderdag bericht, en als het door gaat begin ik volgende week al! Scheer en foppen meldde zich ook eindelijk en wilde graag een 3e gesprek. Nou ik heb er voor bedankt. Echt geen zin meer in die lui, begon meteen dat ik zo slecht bereikbaar was etc. Nou geen enkel gemiste oproep op mijn telefoon! Nu ff gauw de boel opruimen want met 5 kids + zwembad+ zandbak+ chips = ontzettende klerezooi!
Nouja wat een lomp excuus zeg van S&F, deze was bij de scapino toch? Lijkt mij leuker dan bij de action, jij? Nou ben benieuwd! Ruim de zooi maar weer lekker op! Heb je nog wel wat gekocht?