De Juni Junky's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door debsje1977, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Hier is hij dan!

2. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Julian!!

3. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Joas!!

4. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Julian is ook al overstuur hoor, wil echt niet slapen, is al tijdje bezig met mopperen, huilen en als ik dan bij hem kom is het goed en lachen, probeer het nu ff vol te houden.

Foto is leuk! Misschien kan je naar onze emailadressen mailen? Dan pb ik die wel ff.

5. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Wat een leuke foto van Joas en van mijn moppie!

6. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Emily

7. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Kouf & Beau

8. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

ookal zo leuk... nou ga toch maar weer ff bij Julian kijken denk ik, R zegt laten liggen maar ik kan dat niet hoor.

9. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Femke & Nils

10. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ilse: Kheb niet geen foto van jou! Wel 1 waar je de glijbaan afkom kzal is zoeken

Eva & Julian

11. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ilse & Jannn in actie :)

@ mamalous: Lastig he dat ze nu wel gelijk overstuur zijn :(
    Joas die slaapt nu gelukkig. Mn man is er even naast gaan zitten..

12. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Als jullie ff je mailadres sturen dan kan ik ze mailen naar jullie.

Als er een onbekende meeleest die geen lid is van zp staat er dan gast onderaan??

13. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Nou de rust is terug hier in huis, denk dat ie slaapt...ben alleen thuis dus hopelijk blijft ie slapen. Ik denk echt serieus dak eens ff lekker ga douchen en dan mijn bed in duik, merk toch dak nog niet helemaal fit ben. Ik zal vast meelezen via mijn tel!
    Weet nie jannn hoe dat zit met gast, anders ff stellen bij over de site.

14. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Nog 1 ding, ik vond het echt enorm gezellig en helemaal niet gek vandaag!

15. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Joas huilde net ook weer. Ik denk dat hij aan het dromen was over de glijbaan ha ha :)

@ Mamalous: Ga lekker naar je bed.. Hopelijk blijf Julian lekker slapen!!

Ik vond het ook echt niet gek.. Mn man vroeg het net nog: vond je het gewoon leuk of echt heel leuk!
    Ik vond het heel erg leuk!!!

16. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    De foto's staan op je mail marlous!!

17. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Leuke foto's dames!
    Wanneer is de volgende meeting ;)

Naamswijziging, is geen lastige procedure hoor. Je moet alleen een advocaat inschakelen en die regelt alles. Totale kosten voor mij zijn (mede doordat er al een zaak loopt bij hun en mijn lage inkomen) 150 euro.

18. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Leuke foto's! Maarre Jannn, weet niet of het nog lukt, maar kun je die van mij en Nils er afhalen? Sta ik wel heel erg herkenbaar op! Als het niet lukt jammer hoor. Weet niet hoe de rest erover denkt? Had ze liever op het andere forum gehad. Maar snap dat dat niet lukte..

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@love wat goed zeg! terwijl je toch bang was dat het niks zou worden. ben heel beniuewd naar de uitslag, maar die zal dan vast wel goed zijn:)
    IS dat een lange procedure? Er s in de lounge toevallig een topic over naamswijziging. Dat moet nogal prijzig zijn. Kan het me voorstellen dat je dat wil.

@marjon balen zeg! kun je er niet mee terug naar de winkel dan? Die hoort toch niet zo makkelijk kapot te gaan?

@meiden het ziet eruit dat jullie het heel leuk hebben gehad! leuke foto''s zeg. ik ben blij dta het zo geslaagd was. En de kindjes konden ook leuk met elkaar, super:)

@jann had je meer fotos dan? wil ik ze graag ook wel zien.zal ik mijn e mailadres pben naar je?

@hier IK BEN SUPERTROTS Emma die heetf het kontschuiven opeens helemaal door. Gister zat ze op de grond en papa was met een balletje aan het gooien en ze gooide terug. Ligt de bal van haar af begint ze opeens te schuiven ZOOOO KNAP! Ik ben helemaal superblij dat ze dit nu kan.

20. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ow sorry!!!! Ik ga ff pben naar moderator...

xx

Deel Deze Pagina