jannn heb ff online bij de H&M gekeken, erg leuk, welke maat dragen ze van de herfst/winter 86/92 denk ik he
@ Pino: ja altijd bezig ha ha.. Maar tuin sproeien vind ik leuk hoor.. De plantje knappen er van op! Succes met huisjes kijken. @ Mamalous: Ik denk wel 86.. Van de zomer 92.. Leg er ook aan hoelang hij is. Maar ik denk dat onze jongens van de herfst/winter 86 hebben. Kga denk ik volgende week is een keer langs op de fiets. Kmoet eigenlijk fietstassen hebbenn. Maar vind dat zo lullig staan lijk ik net zo'n oud wijf. Wie heeft er wel fietstassen?? Nu had ik vanmiddag een tasje tussen mn snelbinders ha ah. En Joas moest wel overal lopen in de winkels. Kwas m steeds kwijt. Maar ik heb geen buggydrager.. Ik ga denk ik ook eens die potjes van 12 maanden proberen. Daar zitten toch zeker wel stukjes in? Kan ook best zijn dat hij het gewoon heel warm heb. Drinken doet hij wel super goed nu.
Ik kan Julian echt nog niet lopend meenemen, duurt uren...Alles moet van de grond opgeraapt worden en aan mama gegeven worden. Hij luistert ook echt niet als ik zeg kom maar mee. Ok 86, maar dat draagt ie nu ook al wel regelmatig al een tijdje overigens. Volgens mij heeft ie wel een groeispurtje gehad 4 aug weer naar het CB en dan ook de prikjes. Fietstassen hier ook nog niet meer wil ze nog wle vind het wel handig met de boodschappen. Moet ze alleen nog ff aanschaffen zijn van die dingen wat er dan niet van komt. 12 maanden heeft stukjes, tis geprakt.
jannn had jij al schoenen gekocht voor Joas? Julian loopt nu 4 weken en wil ze ook gaan halen. Hij loopt nu alleen maar kruipen nauwelijks vroeg me af waar jij ze gekocht hebt?
Vandaag ging het goed, maar ik moet niet heel veel winkels hebben denk ik. Hij zag zijn knuffel bij de HEMA hangen en toen wilde hij hem gelijk hebben ha ha. Ik heb nog geen schoentjes gekocht. Joas kruipt ook bijna niet meer. Hij heeft nu nog die zachte schoentjes.. Loop hij soms scheef op. Maar over een paar weken ga ik goede schoenen kopen. Gewoon bij een goede schoenwinkel die ook gelijk zijn voetjes opmeet etc.
Ik zat ff te kijken. Kvind fietstassen echt niks Als zn windscherm eraf kan dat kan er een mand voorop. Maar ja dat scherm is wel handig voor hem he...
Julian loopt hier op schoentjes van de h&m, lijkt mij nou niet echt goed, ze waren toen meer voor het afmaken van de outfit. Ik heb nog wel slofjes van boumy maar die zijn hoog en das weer zo warm voor nu. Ik ga van de week maar ff de stad in om advies te krijgen.
Ik gebruik nu geen windscherm maar straks als het kouder word wel weer. Ik zou toch echt voor fietstassen gaan, volgens mij heb je hele leuke.
Mamalous; ik had er ook helemaal geen lekker gevoel bij! De baan bij scapino lijkt me helemaal leuk! Ben heel benieuwd donderdag! Jannn; Ik heb wel fietstassen hoor! Een tas aan het stuur durf ik niet met w voorop! Ik heb er ook nog een buggy mee op zitten dus een heel gevaarte! Ik heb hippe groene tassen, ideaal hoor, luieretas past er precies in! Het voorscherm laat ik er zowieso op, nu voor de vliegjes en beesjes, en straks met de koude wind geeft het ook behoorlijk wat bescherming!
Mamalous mijn zus staat te trappelen om op te passen dus dat is geen enkel probleem. W gaat niet naar kdv oid. Op woensdag is hij altijd bij oma (=dus zo goed als thuis), en de andere dagen gaat hij naar mijn zus. Zij is zo lief voor hem, maar respecteerd ook mijn regels. Als hij bij mij niet aan de tv mag, dan daar ook niet. Heel fijn is dat! Ook met eten enzo overlegt ze altijd, en w is daar al regelmatig een nachtje geweest. Mijn zus en mijn zoon genieten beiden met volle teugen!
@sparkie is ook leuk toch? hoe vond hij het? dat is niet lang een halfuurtje. Hoelang is dat al zo? Hier de hele dag zonnig met een zacht briesje (gelukkig was het beter uithouden) @jann je bent weer veel te druk bezig haha Je bent dus echt geslaagd voor Joas super. kan Joas al zo hard vooruit komen? echt goed zeg! Haha vind jouw gaaf dat je dat zo zegt! heel goed dat je voor jezelf opkomt hoor! @pino zou voor de 5 hoog gaan. omdat je dan ook een extra slaapkamer hebt voor een tweede kindje. Zoals je zelf al zegt allebei even bekijken, goed bedacht. dan weet je zeker welke mooier en leuker is. wat lekker zeg dat je nu gewoon keuze hebt. H&M boek hebben wij ook binnen gekregen. ik zag zo'n schattig mutsje met een bloem erop (gebreid lijkt het) was helemaal verliefd zie Emma er echt al mee lopen @mamalous dat is best wel aso ja. komt hij dan helemaal bij jullie huis? zou ik zeker niet leuk vinden @grietje drukke dag gehad dus. Wat super van je sollicitatie. spannend als je volgende week al zou mogen beginenn als het doorgaat. Een derde gesprek? wat raar zeg, na 1 a 2 gesprekken weet je toch wel een beetje of iemand aangenomen kan worden? begrijp heel goed dat je daarop nee zegt. @fietstassen heb ik ook ook omdat ik weleens boodschappen haal op de fiets en dan kan het zo in de fietstassen. ook als we een stukje met Emma gaan fietsen kan eten en drinken er zo allemaal in @zwangerschapstest. ik ga morgen nog een keer testen. ben heel bang dat er dan niks te zien is. pff dit is echt spannend maar dit is de link naar het topic waar de test instaat http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/220432-streepje-indrooglijntje.html @dochter vriendin. We zijn vanmiddag heengeweest en gelukkig si ze uit quarantaine. ze zag er nog niet heel goed uit, maar had al wel meer gedronken en zelfs wat gegeten. Eind van de middag mocht ze lekker even naar buiten toe. Wa heel fijn even bij ze te kunnen zijn en ze te kunnen steunen.
@ fietsscherm: heb ik er af gehaald. Collega vertelde namelijk dat haar kindje een zonnesteek had gekregen, mede door het scherm. In het zonnetje kan het veel te warm worden voor ze achter het scherm. Wij zitten lekker in de wind op de fiets namelijk, maar zij in de luwte. Had hier nog nooit bij stilgestaan. Maar nu dus wel het scherm er afgehaald. Gaat er in de herfst weer op... Grietje: hoop voor je dat je de baan krijgt meid! Zou toch geweldig zijn! Per wanneer kun je bij je huidige baas opzeggen? Fietstassen: hier ook nog niet, maar wil ze wel graag. Ik vind fietstassen juist wel leuk!! Ga zo eens op die site kijken. Zwembadje: groot succes vandaag. Alleen is Nils eruit gedonderd, zo op zijn bolletje... Tien seconden brullen, toen alweer stil (tis ook zo'n bikkel). Er kwam me toch een bult op zijn hoofd, WOW. Meteen naar binnen, doperwtjes uit de vriezer gehaald, in zakje en theedoek en op zijn hoofd. Bult slonk meteen gelukkig, maar hij heeft wel een flinke blauwe plek. Doperwtjes waren meteen Nils zijn avondeten, haha. Debs: hele dikke knuffel.
Ellen gefeliciteerd... je bent zwanger hoor! Ik zie het streepje goed, hij is heel licht maar echt roze. Hier wezen kijken, vloeren enzo moeten eruit. Er zijn wel luidrugtige bovenburen en het trappenhuis is altijd smerig volgens hun. De muren zijn wel goed en netjes gedaan. Was een oudere vrouw en die heeft het goed onderhouden. Mijn voorkeur gaat toch uit naar 1 hoog, ook omdat je dan volgend jaar geen gebruik meer hoeft te maken van het trappenhuis. Morgen daar kijken.