De Juni Junky's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door debsje1977, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ellen die lijkt mij erg duidelijk!! waarneer is je NOD?

2. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik feliciteer je vast voorzichtig...gefeliciteerd

3. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    ELLEN!!!!!!!!!! WOEHAAAAAA!!!! Het lijkt mij ook een positieve test hoor!! Ooooh, ik hoop het zo voor je! Zou toch echt geweldig zijn meid!! Waren we alvast maar twee weken verder, dan wist je het echt heeeeel zeker!

4. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Ik fluister ook al vast GEFELICITEERD Ellen! Er staat toch echt een streepje!:D

5. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@Ellen: streep!!! Ik zie hem!!! indrooglijntje is meestal dunner. Ik zeg voorzichtig GEFELICITEERD!!! Wauw die droom... ik moet er gelijk aan denken.

6. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik las dat je een onregelmatige cyclus hebt...wanneer heb je je ei gevoeld?

7. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Wat spannend zeg!!! Weet je al wanneer je bent uitgerekend als je echt zwanger bent??

8. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Sparkie mijn baas is nu net met vakantie, dus kan officieel dan pas 1 okt weg daar. Maar ik zou wel tot die tijd op andere dagen alvast bij scapino kunnen werken. Misschien kan ik wel eerder weg, geen idee hoe hij gaat reageren.

Pino, luidruchtige bovenburen en een vies trappenhuis? Hmmm denk dat ik dan ook voor die ander zou gaan!

9. Koekeloerie

@Pino; wat een luxe meid. Je kan gwn kiezen uit woningen. Ik kan alleen uit ervaring zeggen dat overlast heel erg op je stemming werkt.

fietstassen: ik heb 2 afpaktassen. Ideaal. mooi is anders, maar wel erg praktisch.

10. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Droom? heb ik wat gemist?

11. Koekeloerie

staat op ons forum, dat van die droom van Ellen

12. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

nou das wel heel bijzonder Ellen heb het gelezen.

13. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Koekie: wat voor afpakfietstassen heb jij? lijkt mij ook erg handig namelijk, mits ze wel groot zijn.

14. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    gave fietstassen staan er op die site zeg! Maar de meesten lijken mij wat aan de krappe kant. Als ik shop dan past het er nooit allemaal in, haha.

buggy: heeft iemand van jullie ook ervaring met de koelstra simba?
    En kent iemand misschien een buggy waarbij je zo'n beugel voor hebt? (zodat ze er niet zomaar uit kunnen vallen... )Nils zit in de bugaboo altijd zo lekker te leunen op die beugel, beetje barhangen lijkt het. Dus eigenlijk wil ik een buggy die dat ook heeft.

15. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Wij hebben die sparkie, ik kan hem aanbevelen. Licht, makkelijk in gebruik en ligstand. Julian zit altijd alleen maar vast met de buikslot en niet met de schoudersloten omdat ie dan lekker kan rondkijken.

16. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Spark, geen ervaring met zo'n beugel.

@Ellen, ja die droom ja... zou je dan toch nog een dochter krijgen:D

17. Koekeloerie

18. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Mamalous: mooi zo. De simba lijkt mij ook prima. Mooi, simpel. Niet zoveel franje zeg maar. Maar zo'n beugel lijkt mij ook wel fijn voor Nils, maar misschien is het gewoon even wennen voor hem.

19. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Koek: thanks voor de link. Halfords, daar had ik nog niet aan gedacht! Lelijk zijn ze niet trouwens. Wel handig als je ze eraf kunt halen lijkt me.

20. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

ownee Julian word huilend wakker das gek...ren nu naar boven toe...ow twas eenmalig...blijft toch zitten

Ik denk dat het een kwestie van wennen is, weet eigenijk nit of er buggys bestaan mte zon stang

Deel Deze Pagina