@ Krijsen / gillen, Milan kan er ook een potje van, van het krijsen dan. Gillen doet hij, gelukkig, niet. Tijdens de vakantie, in een restaurant, was een meisje ongeveer zo oud als Milan en die kon mij toch gillen zeg. Deed gewoon pijn aan je oren. Volgens mij is dat echt iets meisjes achtig. Koek, hopelijk is die fase snel voorbij.
Owh de illusie dat alleen meiden dat doen gaat dus niet op @Antje: gaat weer beter. Ik twijfel nog of ik het ga plaatsen op het andere forum. Tis best persoonlijk, maar lief dat je er naar vraagt.
ok dus sm heeft met dochter gepraat of andersom eigenlijk Ach joh niks van aantrekken! Je hebt groot gelijk om niet te gaan zonnebanken
@ koek, alleen doen als je daar echt de behoefte aan hebt meid! Wow echt drammen op de grond. Ik hoop dat we die fase mooi overslaan. Maar hou mijn hart vast als hij veel op papa lijkt.
fijn koek dat je je weer iets beter voelt. Je hoeft iig nergens voor te schamen we hebben er allemaal privedingen op staan. Maar je bent er natuurlijk helemaal vrij in he.
W heeft er een handje van om tijdens zo`n driftbui de benen in te trekken zodat hij of omdondert of ik moet hem vast blijven houden. Ook zo handig.
@ Jannn, ik zou ook niet gaan zonnebanken met dit weer. Zit je schoonzusje misschien iets dwars? Of misschien al weken ongesteld. Ik zou de volgende keer, als ze weer kattig doet, gewoon vragen of ze soms last heeft van haar menstruatie.
Koek doen wat je zelf wil, delen mag altijd, voor je houden ook! Hopelijk zit je snel weer lekkerder in je vel!
@Jannn: najah! Wat stom zeg... Ik geef je groot gelijk om niet te gaan zonnebanken met deze hitte en overvloed aan zonuren.
Hier ook zo'n krijserd hahah. Als ze een driftbui heeft gooit ze ook echt alles ver van haar af.. Alles wat ze te pakken kan krijgen gaat de kamer door
driftbui: Nils kan zich zo heerlijk overstrekken naar achter toe. Hij gooit dan zijn hoofd helemaal achterover. Laatst wilde ik hem oppakken, en daar was hij niet van gediend, gooide hij zich dus ook zo achterover, toen hield ik hem niet meer! Hij zat nog met zijn billen op de grond hoor, dus hij viel niet uit de lucht, maar hij knalde wel mooi met zijn koppie op de grond.... Toen nog harder brullen. maar over het algemeen is hij vrij mild gestemd (tot nu toe dan, haha)
Ik had vorige week toch een test gedaan? Ook zo misselijk ineens en raar gevoel. Was negatief natuurlijk, maar bleef me raar voelen. En nu ben ik dus ongi geworden. Toch in de vakantie maar eens een goed gesprek hebben, ik wil zo graag een kleintje. Maar helemaal niet handig met nieuw werk natuurlijk. Maar het kan wel 3 jaar duren voor ik weer een vast contract krijg, en zo lang ga ik dus echt niet wachten!
Jannn: is het echt alleen het zonnebanken of speelt er misschien meer? Vind het echt te idioot voor woorden als dit alleen over het zonnebanken gaat. Tja, mannen.... Hier ook een die altijd milder is dan ik. Als jij het gevoel hebt dat er iets speelt, dan is dat vast ook zo.
Ik heb trouwens een nieuwe client op mijn werk waar ik het persoonlijk begeleiderschap van doe. Meisje van bijna 17 en ze heeft een kindje van een half jaar. Kindje is pas bij haar weg genomen. Zeer triest allemaal. Meisje maakt een zeer trieste en ongelukkige indruk op mij. Vind ik ook niet gek, is toch wel heavy wat zij even door moet maken. We gaan er heel hard aan werken dat zij in staat is goed voor haar en haar kindje te kunnen zorgen, zodat het kindje weer terug bij haar kan komen.