Das balen! Haha! Ik moet ook maar mijn zeik baas is op vakantie! Vind het dus voor de verandering niet zo erg!
Wat een bijzonder beroep heb je toch Antje! Kan je zulke dingen ook los laten na je werk? Ik zou halve nachten wakker liggen volgens mij!
@ Koek, slaap lekker. @ Sparkie, o dat overstrekken doet Milan ook. Vreselijk vind ik dat. @ Grietje, bij jou dus ook enorme kriebels.
Pfff ik was heel even weg en jullie lullen alweer 2 pagina's vol!! Ha ha. Maar over dat schoonzusje: Ze is gewoon nog een puber. Ze is 18 jaar!!! Als je gewoon iets niet doet wat zij wil dan is ze gelijk booss. Ze lult ook altijd over mn anders schoonzusje. Vriendin van haar broer. Nou tis een leuke meid gewoon...
Owww meiden er is hier geprobeerd om in te breken.. Mn man zag het net. Maar wij wonene in nieuwbouw dus ons huis heeft 1 slot en nachtnachtvergrendelingen in de deur dus het is niet gelukt!!
@ Grietje, ik kan dat wel los laten. Maar deze casus vind ik wel zeer triest. Zal wel komen omdat ik zelf mama ben en mij kan voorstellen hoe het voelt als je kindje je ineens wordt weg genomen. Dat gaat ook niet altijd op een leuke manier. We hebben eerder een client gehad die zwanger was. Na de bevalling zeiden ze dat ze het kindje moesten na kijken. Nou dat was een leugen, dat was de manier om het kindje weg te halen. Dat meisje heeft naderhand wel haar kindje weer terug gekregen.
@ Koek: Meid als je je hart wil luchten zijn we er voor je hoor. Als je het niet wil ook goed.. @ Grietje: Dan is het toch weer een teleurstelling he als het dan toch niet zo is.. @ Ellen: Die droom idd... Dan krijg je weer een meid.. En wie had jou gependeld?? Zuurtje he.. Die zeg Oktober bij mij van een jongen!!
Nee het hout is een stukje kapot gebroken, maar hij kon niet bij het slot. Zowel van de deur als van de post....
O ja wie vroeg er nou of ik nog wat van debs heb gehoord?? nee hoor heb haar niet meer gesmst. Kzie nu op haar hyves iets over de uitslag van haar vader. Debs: sterkte!!
Jannn weet je wanneer ze dat hebben geprobeerd? Heb je al bij de buren navraag gedaan? Kan me voorstellen dat ze het daat ook geprobeerd hebben? Gatver wat eng!
Nee mn man zag het net! En wij wonen in een nieuwebouw kan bijv ook echt niet zijn dat iemand wat gestoot heb ofzo. Er is echt diep het hout ingegroeft. Moeten we idd ook maar eens navragen bij de buren..
Het zijn stuk voor stuk wel lastige casussen. Maar we hebben ook vaak relaxe diensten hoor. Zoal over 2 weekjes, dan staat er een dagje uit gepland naar het strand en ikke heb dan dienst 8) Ik zou wel melding maken bij de politie van die poging.
En ook de politie op de hoogte stellen! Wel fijn idee dat ze nu zijn geweest en dat het niet is gelukt! Vooral dat het niet gelukt is natuurlijk! Ze zullen niet snel een 2e poging doen lijkt me!
Owww dat is wel lekker naar het strand!! Als het maar wel goed weer is trouwens.. Ja moeten we zeker doen denk ik...
Ik ga liever op de pendels van Caruli en AtridDi af, allebei oktober 2010. De 1 zegt meisje en de ander jongen. Maar dat maakt me echt niks uit!
April 2011 zou ik ook wel willen. Goed leeftijd verschil er tussen.. Maar ja heb niks voor het zeggen he..