Is ook zo, en ik ben nog netjes aan de pil nu. Na de vakantie wil ik wel stoppen zodat die troep weer uit mijn lijf is in ieder geval voor ik zwanger raak!
Ik krijg net mijn vakantie boeken binnen! Voor de vakantie mag ik altijd een boek kopen van mezelf, en mijn schoonmama besteld die dan met korting. Het zijn deze 2 geworden: De gelukkige huisvrouw Gefeliciteerd! Het is een.....gehandicapt kindje! Het zijn echt boeken waar je tijd en aandacht voor moet hebben, maar daar heb je dan weer vakantie voor!
Ik ook alleen in bed als ik nog puf heb, en in de vakantie. Heerlijk mijn man de donald duck en ik mijn boek. Kaarsje, wijntje, chipje, kan niet wachten!
Ik ga eerst poosje slapen nu, morgen lange dag! Na mijn werk ff gauw eten en dan gelijk weer weg. Mijn vader en ik gaan wedstrijdje ringsteken rjden. (met paard en wagen). Heel komisch is dat altijd, is natuurlijk oeroud spel, maar echt super gezellig met veel publiek enzo. Dus tot morgenav laat of donderdag! Trusten!
Ik ga ook lekker naar bed. Morgen weer vroeg mn bed uit. Morgenavond ben er weer en lees stiekem mee op mn werk. Want ben wel heeeel benieuwd ofdat Ellen zwanger is. @ ELlen: Waarschijnlijk is je NOD nu eerder omdat je nu al een duidelijke test heb zover voor je nod..
Zo wat kunnen jullie kletsen zeg Mijn moeder is er want ze past morgen op. moet een extra dagje werken ivm de vakanties van collega's ben moe en een beetje chaggie dus had niet veel puf om te reageren. Wel zag ik goed nieuws voorbij komen van Ellen. Heb nog even gekeken en zag echt wel een streep. Wat zou het geweldig zijn!!! Wil je al gefeliciteerd worden?? Zo ja, gefeliciteerd!! (waarom doe ik dat nou in het roze??) Morgen ochtend om half tien heb ik het gesprek met mijn opperbaas Ben benieuwd hoe het gaat lopen. Oh ik ben trouwens ook gevraagd voor een solli gesprek voor die functie waarop ik had gereageerd. Hopelijk morgen een beter humeur om te reageren dan doe ik het wat uitgebreider!
Moge meiden, Ik ga zo werken. JOas is vanaf half 4 - half 6 wakker geweest vannacht. Niet echt huilen.. Maar af en toe een huiltje en dan weer praten etc. Dus kort nachtje want ik moest er om 6 uur weer uit. Joas leg nu nog te slapen. Kmoet m zo oppakken en in de auto zetten. Vind ik zoo zielig. Vorige keer is hij verder gaan slapen bij mn schoonmoeder.
Goedemorgen! Hier was R. optijd wakker. Ze gaat straks naar het kdv.. Daarna haalt mijn nichtje haar op, ze blijft daar slapen. Best wel spannend, al heeft ze daar al eens geslapen. Ik ga vandaag even online solliciteren en cv's doorsturen. Moet nog iets voor mijn vriend doen en ik wil ook nog even gaan kijken bij de leen bakker of kwantum.
Goedemorgen, @ Kouf, succes vandaag met het gesprek. Wanneer heb je dat sollicitatiegesprek? @ Jannn, dat was wel een zeer kort nachtje dan. @ Grietje, veel plezier bij het ringsteken en succes met winnen! @ Pino, vandaag op shop voor al nieuwe leuke spulletjes voor het huisje? Milan is vandaag naar het kdv. Hij heeft vandaag voor het eerst gehuild bij het achterlaten. Zal wel komen omdat hij vorige week niet geweest is. Ik ga dadelijk bij een vriendin op bezoek en vanmiddag maar eens wat poetsen, is echt noodzakelijk. Fijne dag allemaal.
Antje, nee nog niet shoppen, alleen vast kijken. Zielig he als ze huilen. R. doet dat de laatste tijd ook zo erg. Maar als ze eenmaal weer aan het spelen zijn gaat het supergoed.
Goedemorgen!!! succes kouf!! Was ook al benieuwd jannn naar Ellen. Ach Julian huilt hier ook als ik weg ga, vreselijk gevoel is dat zeg. Maarja mama is er niet altijd he.. Zouden jullie je kindjes soep mee laten eten? Het is groentesoep, deels zelf gemaakt deels uit een pakje? anders geef ik gewoon een potje maar vroeg het me af.
@Kouf: Je hebt het gesprek rond deze tijd al achter de rug, hoe is het gegaan? En een uitnodiging voor die ene functie. Je brief was dus goed! Wanneer moet je op gesprek? @Jannn: hopelijk heeft Joas verder kunnen slapen. Lijkt me ook lastig om hem dan wakker te maken. @Antje: lijkt me echt niet leuk als je weggaat en je kleintje gaat huilen. Ik zou er echt een brok van in mijn keel krijgen. @mamalous: ik laat Eva bijna alles mee eten. Ook soep. Ik vind het alleen nooit goed vullen, dus ik geef er een lekkere boterham erbij of een extra stuk fruit voor erna.
Wij gaan vanmiddag naar de markt en ik moet nog een paar boodschapjes doen. Als het weer zo blijft zet ik lekker het zwembadje voor haar op.
Was zo nieuwsgierig of Ellen al wat had laten horen maar helaas. Ook in haar topic nog niet. ELLEN, WE ZIJN ZO NIEUWSGIERIG!!!! gesprek vanochtend ging redelijk goed. Opperbaas snapte mijn keuze en had het ook wel verwacht. Ik mag alleen NIET mee in het mobiliteitstraject . Volgens mij is het voor hem een principe kwestie die hij nu wint. Ik had eerder moeten zijn zegt hij. Ach ja.... We wachten nu eerst de solli af bij bedrijven (10 aug gesprek) en mocht ik het daar niet worden gaan we om tafel voor een vervolg traject (lees ontslag procedure). En nu weer verder met werken want het is achterlijk druk!
hmm wel een beetje zuur Kouf... eikel. Zijn van die mannen die thuis niets te zeggen hebben Hopelijk gaat het gesprek op de 10e beter. Heb je daar dan wel écht zin in?
Ach ja, ik kon er wel tegen in want ik heb wel een aantal punten maar ik wilde hem niet irriteren. Misschien dat ik hem nog nodig heb de aankomende maanden . En misschien kan ik het ook nog tegen ze gebruiken mocht de ontslag procedure vervelend worden. gewetensvraagje koek het is ergens ook een stukje zekerheid. ik was er zo zeker van dat ik bij deze bank weg wilde. maar het streelt wel je ego als je hoort dat je gewild bent op een andere afdeling. Misschien dat ik straks wel spijt heb dat ik ben gebleven (als ik word aangenomen), misschien vind ik het ook wel hartstikke leuk. Het is een gok dus we zullen zien. En weg gaan kan altijd nog.