De Juni Junky's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door debsje1977, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @kouf ach ja wat is een dagje toch haha.

2. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    De wedstrijd is afgelast door het weer:(. Verplaatst naar volgende week maar dan kan ik dus niet ivm met de operatie. Grrr!

Ellen laat ons niet zo in spanning zitten!!!!

Pino klinkt goed! Lampen etc zijn bij de kwantum voor spotprijsjes te krijgen, of ander mp! Mijn favoriet!

Kouf; Ik ben de draad een beetje kwijt eerlijk gezegd. :) Heb het geprobeerd met terug lezen, maar kan het niet meer vinden. Waarom wilde je nu graag stoppen met je huidige functie?

Bijtring; Hier echt nog nooit gebruikt, leuk om mee te smijten maar waarom zou je er op sabbelen. In de kast dus!

Bijten; gelukkig niet aan de orde hier!
    (nog niet)

Bank; W kan echt nog niet zelf van de bank af komen! Hij gaat meteen staan en stapt doodleuk met 1 been de diepte in als ik niet oplet!

Gevaar kent mijn mannetje niet. Vanmorgen was hij eventjes buiten, en ik gauw tas klaar maken etc. Zie ik hem door het raam in zijn duwwagen staan. (zo`n blokkenkar). Ik wil dus naar buiten voor er ongelukken gebeuren, ja hoor, te laat! Is hij tegen die stang aan gaan leunen en met kar en al voorover gekiept op de tegels met zijn hoofd tegen de zandbak. En weer een buil en blauwe plek. Ongelooflijk wat een stuntelaar! Papa noemt hem al LEO (lomp en onbenullig). Alles moet met geweld, hard en veel lawaai!

Maar hij is wel gelijk gaan slapen net! Dat dan weer wel!:D

3. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Femke: Oww daarom mogen ze niet in de vriezer!! Hij vind het juist zo lekker :) Zn tandje is een puntje door. Valt mij nog mee... Met zn tanden hebben we ergere nachten gehad..
    Nu alleen van half 4 - half 6..

@ Grietje: Nee, gevaar kennen ze niet he.. Joas doet ook altijd zooo eng..
    Mooi dat hij is gaan slapen gelijk.. De rust lijkt weer terug te keren..

Maar afgelast ivm slecht weer?? Nou wat voor weer is er op komst dan???

4. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Ik dacht toen ze belden eerst vanwege de hitte, dat is voor de paarden neit fijn natuurlijk. Maar nu regent het al vanaf een uurtje of 17u hier. Tja het zijn wel recreatie rijders.Lees= mooi weer rijders. Maar ik vind het wel jammer, had er wel zin in.:(

5. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Oww het regent niet hier.. Zou wel lekker zijn :)

6. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    grietje: Leo, wahahahahaha... echt je kunt mij opvegen.Heerlijk die humor

7. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ow jammer dat het niet doorgaat grietje, ben je al nerveus voor de de operatie? Mag W dezelfde dag weer naar huis toe? Julian is gelukkig niet zo heel lomp!

Hier ook nog nooit een bijtring gebruikt, Julian heeft er ook nooit zoveel last van volgens mij.

Ik ben echt gesloopt na deze dag, kan nu dus echt niet meer ff zitten en niks doe. Ga maar eens op zoek naar interessant speelgoed voor hem.

8. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Sparkie: Had je daar nog nooit van gehoord?? LEO?? Wordt heir ook gezegd ha ha.

9. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik wil ook wel regen, ik dacht dat we vanmiddag regen zouden krijgen maar tging denk ik net langs hier.

10. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Kende LEO ook niet hoor sparkie

11. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Mamalous: Na Joas zn verjaardag is hij pas liever gaan spelen omdat hij heel veel speelgoed kreeg.
    Daarvoor had hij bijna niks.

Waar hou Julian van? Joas heb leuke boerderij wagen met allemaal diertjes erop met geluid.. Dierenpiano.
    Vormenschilpad en duplo heeel zoet mee!

12. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Boerderij hebben we ook, van little people, die vind ie erg leuk. Piano gaat, megablock lijkt beetje op duplo vind ie niet echt leuk.

Kan nog wel een vormending halen idd, het liefst speelt ie met mij telefoon, afstandsbediening, huistelefoon enzovoort maarja dat mag dus niet. Hij heeft ook een eigen oude telefoon en afstandsbediening maarja die zijn niet boeiend genoeg.

13. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Dat is hier dus precies hetzelfde!! Mijn mob. onze huistelefoon, muis van de laptop allemaal zulke dingen willen ze meespelen.
    En mn oude telefoon hoef hij niet.
    Wat is dat toch he!!

14. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ellen!!!! Dit is NIET leuk ha ha..
    Wij zijn nieuwsgierig!!!

15. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ellen heeft in haar eigen topic wat geschreven. Ze zag vanochtend een heel vaag streepje en over een paar dagen gaat ze opnieuw testen.

16. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Gelukkig, anders ging ik nog denken dat ik 'O' was, haha.

17. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Kijken jullie ook dat babyprogramma, ik heb het opstaan omdat jullie het vorige week gezien hadden, kijken jullie?

18. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    mamalous: misschien even langs de kringloop om wat 'speelgoed' in te slaan, oude telefoons, onderzetters weet ik veel. Leukste speelgoed is geen speelgoed vaak. Nils mag hier overigens wel met de afstandsbediening spelen (slechte opvoeders zijn wij...)

19. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ik ga het morgen kijken, zonder reclame! Wel een leuk programma overigens!!

20. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ik kijk het ook straks of morgen want mn mannetje is nu ook wat aan het kijken.

Deel Deze Pagina