Over LEO gesproken. Nils is gister toch uit het zwembadje gevallen!! Zo kabeng met zijn hoofd op het kozijn... Erg zielig. Ik kon hem net niet meer opvangen. Hij ging steeds staan, maar op een gegeven moment ging dat natuurlijk mis. Nu een flinke blauwe plek (maar die valt niet zo op tussen alle anderen
Ow au, dat moet pijn gedaan hebben, was zeker brullen? Hier stoot J aak zijn hoofd en dan denk ik au dat word brullen en dan geeft ie geen kik.
Dit deed wel echt pijn hoor. Maar twas ook snel over. Hier spelen het konijn en de kat een spelletje. Konijn zit achter de kat aan...
Ja hoor, kat vindt het leuk. Is ook konijnen gewend hoor. Is daarmee opgegroeid. Toen hij kitten was had ik nog twee konijnen in huis. Helaas zijn die allebei dood. Ze hupten gewoon los door huis heen. Was altijd een gezellige boel! Dus kat weet dat het geen eten is, dat scheelt.
Ow das scheelt, ik wil hier ook tzt een konijntje alleen hoor ik dat de poes het dan als prooi gaat zien, ik wil een teddy dwerg.
Pfff... ben 60 baby's in een uur aan het kijken.. Die man van de vrouw die aan het bevallen is... Krijg kriebels van hem. Ze moet hem maar de nek omdraaien ofzo.. Bah hij doet mij aan mijn ex denken (tijdens de zwangerschap dan en niet de bevalling)
@ pino: mooie foto hoor!! en goed nieuws van het huis. Eigenlijk best snel allemaal gegaan he. Gefeliciteerd!!! @ grietje: qua werk, ik snap het zelf eigenlijk ook niet helemaal meer ik ga even goed terug lezen
Nou dat was mijn onverwachts vrije avond dan:x. W besloot na 30 min slaap dat het wel genoeg was. Springen en keten in bed, vallen, stoten, grrrr! Dus om de haverklap naar boven want je hoort de klap en wil dan ook weten of hij wel oke is. Krijg ik steeds een grijns van oor tot oor. Owwww!:x:x:x Nu slaapt hij (denk ik), ik ga naar bed, verder lezen in mijn boek. Echt waar, dat boek is verslavend! Als je eenmaal begonnen bent moet je verder lezen. Ben bang dat hij ruim voor de vakantie al uit is. Oja! Ik heb nu vakantie! Zou ik haast vergeten! Misschien wel nooit meer naar die rotbaas! Hopelijk bellen ze morgen vroeg van Scapino, ik wil die baan echt steeds grager/liever? Nou ja, jullie snappen het wel! Trusten allemaal!
Kouf, het is idd heel snel gegaan met een huisje. Veeeel sneller dan ik had verwacht! Ik ga stoppen, douchen en naar bed. Morgen om 8 uur bij de ha zijn. Ben benieuwd of hij mij bloed laat prikken voor de schildklier.