De Juni Junky's deel 2

Discussion in 'De mama's' started by debsje1977, Jun 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,320
    238
    63
    @ Pino, toch maar eens een bloedonderzoek laten doen. Goed zo. Uitslag is vaak iets van 5 werkdagen.

@ Grietje, spannend zeg. Inmiddels al iets gehoord? Ik duim heel hard voor je.

@ Jannn, arme Joas. Heb je dentinox? Dat helpt bij Milan meestal wel goed. Die vindt dat spul zelfs lekker. Als hij het flesje ziet wilt hij het hebben en stop het steeds in zijn mond. Aan de rand van de dop zit natuurlijk die smaak, haha. Gaat ook hard huilen als ik het dan af neem.

Wij zijn vanmorgen naar de kapper geweest. Milan is nu voor het eerst geknipt. Het haar was zo piekerig en pluizig, het moest er eens vanaf. Het is vrij kort nu, maar ziet er voller en verzorgder uit. Nu het piekerige weg is kunnen we het laten groeien.

Ik kreeg net een uitnodiging van een vrijgezellenfeest in oktober. Een collega, waar ik ook buiten het werk contact mee heb, gaat in oktober trouwen. Ik vind het heel leuk dat ik uitgenodigd ben. Ben nog nooit op een vrijgezellenfeest geweest.

2. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Ondertussen sta ik stijf van de stress hier. W is echt keihard gevallen vanmorgen. Op de één of andere manier is hij op de deksel van de zandbak geklommen (blauwe schelp), en dat zag ik binnen. Toen ik buiten kwam lag hij al op de grond. Op 2 plekker een fikse schaafwond.:(
    Nu ligt hij al weer 2 uur in bed. Hij heeft na de val wel weer gespeeld trouwens.
    Ik zit maar te wachten op dat telefoontje, pfff! Durf niet weg te gaan als ze nog niet gebeld hebben. Hier kan ik niet zo best tegen....:)

3. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Antjel ging dat goed bij de kapper? W is alleen 1x door mijn schoonzusje geknipt die kapster is, maar dat waren maar 6 lange haren ofzo.

Leuk vrijgezellendag! Ik heb er al een aantal gehad, en allemaal super leuk!

4. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@Grietje: *smelt* zooo cool!

Ik zat het sprongetje te lezen in Oei ik groei, maar daar hebben ze het erover dat die kleintjes al heel veel vertellen... Eva zegt echt bijna niets.

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

R. lult je werkelijk de oren van de kop af..
    Ze verteld, ze scheeuwd, ze kan heeeel zielig verhalen vertellen..
    Echt zooo grappig om te zien.

@Grietje, spannend nog steeds dus! Wat zielig van W.
    En zo'n ketting, waar kan je die bestellen dan?

@Antje, leuk een vrijgezellenfeest!
    Ging het goed bij de kapper? Ik zit eraan te denken bij R. ook wat te knippen.. Het is nu zo slorderig!

Hmm... ik moet nu even weg, komt me toch een lucht bij R. vandaan! Die is goed bezig hahaha....

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

oh ja, Mandy, ja ik heb een huis. Maandag krijg ik de sleutel!

7. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @antje moest milan huilen bij de kapper? leuk hoor een vrijgezellenfeest!
    @gietje wat sneu dat W zo hard is gevallen!
    @koeke levi zegt ook bijna niets, alleen papa en die heel zelden mama. daarintegen zei mijn dochter wel al veel.

8. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @pino wat fijn zeg, gefeliciteerd! was het de flat geworden bij de kinderboerderij in de buurt?

9. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,320
    238
    63
    @ Grietje, vreselijk is dat dat wachten. Hopelijk bellen ze snel. O Milan klimt ook altijd op die schelp. Mijn ma heeft die bij hun thuis. Ze kunnen je goed laten schrikken hè.

@ Koek, Milan zegt ook nog niet veel. Zegt wel tegen zowat alles, die die die en maar wijzen erbij. Verder zijn alleen ja en nee te herkennen uit zijn gebrabbel. Ach dat praten komt vanzelf wel.

Milan vondt de kapper niet zo leuk. Moest zelfs huilen. Waarschijnlijk omdat hij het kon zien in de spiegel. Uiteindelijk maar bij mama op de schoot. Ging op zich wel goed.

10. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Pino ff op army tag googlen, kom je heel veel sites tegen!

11. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Antje: hahah ja die die (tie) en dat wijzen. Dat doet Eva ook, wel erg aandoenlijk. ach arme Milan, zijn haren eraf geknipt ;) En heeft hij nu ook zo'n stoer kapsel?

Eva krijgt krulletjes!!

12. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Kijk nou hoe zielig!:( Hij heeft er zelf geen last van gelukkig!

13. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Het lijken in het echt wel 2 brandwonden, en het is ook helemaal dik!

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Ilse, leuk dat Eva krulletjes krijgt!

@mandy, nee het is in een andere buurt. Ze worden volgend jaar compleet gerenoveerd, nieuwe badkamer, keuken en wc, nieuwe kozijnen, grote glazen schuifpuien in de woonkamer, nieuwe balkon en gallerij railing en een privetrap haha.

Hier is R. helemaal van slag. Ze was erg moet toen ze thuis kwam.. Als ze ook maar iets te laat gaat slapen dan is het krijssen geblazen. Denk ook dat ze maar niet naar mijn moeder gaat over 1,5 week. Die wou haar een paar dagen te logeren hebben.

15. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Aaaaahhhh arme W.
    Is een harde klap geweest of niet?

16. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Pino het was inderdaad een harde klap, vanaf de zandbak, via de houten tuinbank op de tegels.:(

Houd R dat wel vol een paar dagen bij je moeder? Aangezien ze er overdag niet slaapt, en vaak na een oppasdag zo overstuur is? Ik geloof ook niet dat ik dat zou doen!

17. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Ik wordt GEK!!! Joas huilt nu alweer een uur..
    En hij gaat niet slapen.. Ik ga wel af en toe naar m toe maar kan niks doen :(
    Als hij om 2 uur nog niet slaapt dan ga ik m er maar uit halen :(
    maar we moeten van middag naar een feestje..
    Wat moet ik nou doen?
    Zouden jullie dat afzeggen als hij nog niet geslapen heb?
    Ja, een half uurtje waarschijnlijk in de auto!

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Jannn, ik zou het niet afzeggen, wel bij aankomst even aangeven dat hij weinig geslapen heeft.
    Dan zullen ze het ook begrijpen als jullie weer gaan als Joas het moeilijk heeft.

@Grietje, ja ik had hun wel verplicht om R. naar het kdv te brengen, dus dan zou ze overdag goed slapen.
    Maar denk dat mijn moeder dan stiekem zelf had afgebeld ofzo..
    Heb ze net gesmst (ze zitten in italie) dat het niet doorgaat. Dan maar geen avondje alleen met K. En als ze dan ergens gaat logeren dan zeker weten niet bij hun.

Ik heb trouwens een vraagje.
    Wat vinden jullie...

Ik had voorgesteld de helft van de vervoerskosten te betalen voor R. als ze naar haar vader gaat, door haar op te halen.
    De stadsbank gaat er niet mee accoord.
    Het is eigenlijk ook gekkenwerk omdat ik betaal zodat hij haar kan zien, maar hij betaald geen cent aan allimentatie!

Nu ben ik dus van plan een mail of sms te sturen met de mededeling dat het dus niet meer doorgaat.

Vinden jullie dat onredelijk?

(de stadsbank geeft mij er geen geld voor dus zou van mijn eigen etensgeld betaald moeten worden, dat red ik niet. Dus die kosten gaan naar de schulden ipv de benzin)

19. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Grietje: ooh ik hoop zo voor je dat je een positief telefoontje krijgt!
    En arme W.... Gossie, zielig he als ze zo hard vallen. Wordt alleen nog maar meer denk ik...

Ik ga zo even een wandeling maken met Nils. Even naar de winkels, eendjes voeren en dan weer terug. Vriend komt vroeg thuis uit werk. Hij haalt mij auto op bij de garage. Die was voor een beurt en apk. Is wel weer goedgekeurd gelukkig!

20. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Trouwens ik werdt net weer gebeld. Stond bij die ene woning op 6 hoog ook ineens op nummer 1.
    Hahaha... Wat snel allemaal ineens.
    Niet dat ik die nog zou willen hebben hoor, ben veel te blij met mijn woning op 1 hoog haha

Share This Page