De Juni Junky's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door debsje1977, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Joas leg nog te krijsen. Om 2 uur uit bed gehaald..
    Zetpil gegeven, dentinox gesmeerd en even laten spelen.
    Nu begon hij weer keihard te krijsen toen hij zn bedje in moest..
    Ik weet niet wat ik moet doen..
    Kan wel janken.
    Zooo kan ik dus niet genieten van m!!!!!

Pff ik weet het niet meer :(
    Ik dacht alles nu voorbij was. Heb weken genoten van m..

Laat m nog maar 10 minuten huilen en dan ga ik wel weer..

2. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Zo Grietje wat een strepen en bulten! Gelukkig heeft W er geen last van. Van bovenaf lijkt het ook een beetje op een kus met dikke rode lippenstift... tja weer iets voor mij om er figuurtjes in te zoeken, sorry.

@Pino: Ik zou geen sms sturen dat het niet meer doorgaat, maar dat jij de kosten niet vergoed krijgt en haar dus niet meer kan brengen. Waarom neem je zijn probleem op je? Wordt is wat harder meid.

@Sparkie: Altijd fijn als je auto weer gekeurd is en je niet veel geld kwijt ben.

@Jannn: Ik zou niet afzeggen. Is het misschien een optie om je campingbedje mee te nemen? Als hij dan echt moe en hangerig wordt kan je hem proberen op bed te leggen (vergeet dan niet je babyfoon).

3. Koekeloerie

:( ach Jannn toch

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja ik zou het ook niet zo direct zeggen dat het niet meer doorgaat. Wel met duidelijke uitleg.

Waarom ik dat doe?
    In de hoop dat hij ook initiatief zou nemen en in zijn dochter zou investeren.

5. Koekeloerie

Ik heb net de aflevering van 60 baby's van gisteren gekeken. pffff ik vond hem heavy hoor. Sjee dat kindje dat maar niet huilde na de geboorte en levenloos werd meegepakt. Ik kreeg het er gewoon benauwd van. Die secondes leken echt uren! Heel stom maar dit soort dingen houd ik nou dus geen rekening he. en btw wat een asshole van een man was dat zeg. En dan Lisa die eindelijk na 11 dagen voor het eerst haar kindje in haar armen heeft. Heb met een glimlach van oor tot oor zitten meegenieten. Ik vond het weer een mooie aflevering :D

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja die man! Verschikkelijk he! leek mijn ex wel! Alleen die man op tv was er tenminste bij hahaha

7. Koekeloerie

Ja Pino, ik begrijp je situatie wel hoor. Maar ik vind dat je wat meer voor jezelf moet opkomen. Als jij dalijk geen geld meer hebt voor eten, dan denk ik niet dat hij je een envelopje met geld stuurt. mijn reactie komt denk ik ook een beetje doordat je zegt dat hij geen alimentatie betaald. Met andere woorden: wel de lusten en niet de lasten. Gaat er bij mij heel moeilijk in. Maar dit is mijn mening meis. Wil je daar niet mee kwetsen.

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja ik deel jouw mening eigenlijk volledig. Het liefst hou ik R. gewoon hier totdat hij allimentatie betaald...
    Maar hij doet gewoon niks. Hij is mij ook nog geld schuldig, hij weet al een een half jaar het bedrag maar heb nog geen cent gezien.

Maar ja, krijg ik weer van iedereen opmerkingen, ja het is toch haar vader.

9. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Hij slaapt!! Teminste ik hoor m niet meer..
    Kga zo wel ff zachtjes kijken.
    En dan ga ik pas om 5 uur daarna toe want ze doet ook eten erbij.
    Laat ik m nu 2 uur slapen. Tis ook nog een half uur rijden.
    Maar hij verga geloof ik ook van de honger. Eet als 3 dagen slecht.
    Er staat geloof ik ook een kies op doorkomen + die hoektand die nog verder moet!

10. Koekeloerie

@Jannn: gelukkig! Gewoon lekker koude dingen te eten geven. Hij mag echt wel een dagje lekker dingen hebben zoals danoontje en een extra koud fruitpotje (of appelmoes). Misschien dat hij zoiets nu wel wil eten? Waarom komen al die tanden en kiezen tegelijk he! en een lekker raketje? Zou hij dat niet lusten?

@Pino: Je moet doen waar jij je goed bij voelt en goed is voor R.

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Fijn dat hij slaapt. Ohhh de kiezen... Ik denk dat hij daar last van heeft.
    Dat kan weken duren voordat die echt door zijn.
    Echt een hel voor die kleintjes!
    Rebecca heeft nu niks geen last van de hoektandjes, maar die kiezen :(

12. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Koek: Hij wil helemaal niks. Alleen wel drinken verder niet.
    Ook geen danootje of fruit. Erg he!!

Ik heb de laatste stukje van de aflevering van 60 baby's in een uur gekeken. Heb weer zitten janken hoor.
    Die man deed even raar, maar later vond ik m wel weer lief doen hoor.

Ow wat een eng stukje dat die baby niet ging huilen! Vreselijk!!!

13. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    wat een lieve vk!!

14. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Pino; je doet al genoeg voor haar vader. Hij mag R zien na alles wat er gebeurt is, en hij betaald ook nog eens geen allimentatie! Ik zou eerlijk zeggen dat je het niet vergoed krijgt en het geld zelf nodig hebt om voor R eten te kopen.

Jannn; Arme jij! Wat een ellende is dat! Hopelijk blijft hij nu even lekker slapen en heb je vanmiddag/vanav een gezellig mannetje op de verjaardag!

60 baby`s: Ik moest zo janken toen dat meisje na 11 dagen eindelijk haar baby mocht vasthouden!

Koek; Ik zie er ook wel een kus in! Haha! Toch lastig hoor als je kleintje zo hard neer dondert steeds!

Ik las op internet dat als de buis van Euch... dicht zit door de amandelen je evenwicht verstoord is. Misschien heeft W daar wel last van? In 6 dagen nu 2x tand door de lip, en 2x een flinke smak gemaakt. Tussendoor gewoon vallen etc maar zonder schade. Ik krijg nog eens een hartverzakking van die jongen!

Hij heeft vanmorgen 2 uur geslapen, maar werd net al weer jengelig. Hij ligt nu in bed te kletsen, denk dat hij zo weer in slaap valt. Zou mooi zijn kan ik ff verder met de auto.

Tuigje; Nou laat maar! Hij gaat helemaal over de zeik dat hij niet verder kan! En maar rukken aan dat koord. Paar keer opgepakt en terug gezet, maar hij gaat er met een noodgang vandoor tot het koord op is. Ook geen succes.
    Mijn man kwam gisterav met ene goed plan: we nemen 2 windschermen mee op vakantie, en daarmee kunnen we als het nodig is ons plekje bij de caravan afschermen. Of alleen de achterkant bijv zodat hij alleen aan de voorkant kan ontsnappen. Scheelt weer! Denk dat dat `m gaat worden.:D

15. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    OMG,zit nu 60 baby's per uur te kijken. WAT EEN VENT!!! ' ik zeg het wel als je een wee hebt, voor het geval je hem niet voelt' . Ooooh, echt ik zou zo graag willen dat hij de bevalling kon ervaren.... Haha, en dan erbij staan te lachen, ' niet aanstellen joh'...

16. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier is R. de hele dag al doodop.
    Met als gevolg, krijssen in bed!
    Allemaal door 1 dagje logeren.

Nu ligt ze al op bed, helemaal moe..

Hopelijk slaapt ze snel.

Ik ga even wat op het besloten forum zetten.

17. Koekeloerie

Van dat zinnetje gingen ook mijn nekharen overeind staan. En toen hij haar zo heerlijk aan het motiveren was toen ze net binnenkwam en de vk hun even alleen liet om te overleggen of ze misschien toch naar huis wilde. Hij zei iets in de trant van dat iedereen het kon maar zij blijkbaar niet. Dat ze er nu zelf voor had gekozen om niet voor een ks te gaan en de pijn die ze nu voelde dus haar eigen schuld was. Ze zat zijn tijd te verdoen. serieus... en toen ook nog iets dat ze altijd maar bij haar moeder zat???

zooo grappig aan het einde dat die vk zei dat híj het zo goed had gedaan whaha

18. Koekeloerie

@Pino: dit heeft Eva ook na een nachtje logeren... echt een ramp. begin laatste tijd te twijfelen of ik haar nog zo vaak laat logeren. Wij zitten telkens op de blaren.

19. Koekeloerie

@Grietje: Kan goed kloppen hoor dat hij daardoor zijn evenwicht kwijt is. Je oren zijn namelijk een evenwichtsorgaan. Als dat dus ontstoken is zal hij moeilijker zijn evenwicht kunnen houden. haha gelukkig zie je er ook een kus in :D
    Balen dat het tuigje niet werkt. hij is misschien wel handig als jullie ergens lopen, zodat hij los kan lopen en jullie niet overal achter hem aan hoeven te vliegen. De oplossing van afzetten is denk ik beter ja.

20. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@koek, ja hier dus voorlopig ook maar niet meer.
    Straks gaat ze fulltime naar het kdv.. Al hoop ik dan wel wat meer zicht op een baan te hebben.
    Ik ben heeeeel blij dat ze daar naartoe gaat! Ze vind het superleuk!

Deel Deze Pagina