De Juni Junky's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door debsje1977, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    He meiden,

Ik ben toch naar die verjaardag geweest. Joas heb in totaal een kwartier geslapen. Kweet niet of het wel slapen was! Toen begon het gekrijs weer.
    Heb m meegenomen en ben de auto in gestapt en naar mn vriendin gegaan.
    Ik vooraf gebeld of hij daar naar bed kon.. maar dat was niet nodig want Joas zat gezellig in de auto te kletsen haha.

Heel de middag + avond lief geweest. Alleen maar gespeeld met andere kindjes en bij andere mensen staan te praten ha ha.
    En eten wat hij deed daar! Echt niet leuk gewoon.
    Bij mij eet hij niet en nu zat alles er zo in!!!

Mijn man kon vroeger niet tegen een paracetamol werdt hij actief van.
    Ik geloof dat Joas dat vanmiddag ook is geworden. Hoe kan je nou heel de dag niet slapen.. Kind van bijan 14 maanden!!
    Bestaat er een 14 maanden sprong of niet??

Joas begint nu weer te huilen als ik van zn kamertje wegloop. Is lang geleden.. En lijkt ook weer bang te zijn snachts.
    Pfff moeilijk soms allemaal hoor.

@ Grietje: Jij huilt dus ook bij dat programma. Ik ook steeds :)
    Wat balen joh van die baan.. En te duur? Pff een goede kracht is nooit te duur! En jij ben gewoon goed! ;)

@ Kouf: Was las ik nou? Moe!! Hopelijk voel je je straks beter als H thuis is.

@

2. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    dat zijn echt hele andere kleren. Sommige zijn ook maat 86/92 zag ik. Vind het wat moeilijk inschatten. 92 lijkt me echt enorm groot.

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Jannn, volgens mij is de 14 maanden sprong de ergste die er is..
    Docht ik hoor dat hij rond 14 maanden was.

Wel fijn dat hij het naar zijn zin had op de verjaardga

4. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Jannn: Nils slaapt soms ook een dag niet (of bijna niet). Afgelopen maandag op de creche ook maar een half uurtje... En dan is hij dus om half zeven 's ochtends wakker tot half zeven 's avonds. Echt te zielig. Maar hij is dan nog steeds wel redelijk te genieten. Hoop voor je op een goeie nacht!

Kouf: maat 92 is meer voor volgende zomer denk ik. Volgens mij groeien ze nu ook niet zo hard meer toch? Ik durf dat niet zomaar te bestellen hoor. Wil ik toch echt even in de winkel kijken hoe groot het nu precies is, en hoe het valt. Nils heeft nogal korte beentjes, maar is wel breed. Hij past dus niet alles zomaar.

5. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    #3705 Beaujuulais, 22 jul 2010
    Laatst bewerkt: 22 jul 2010
    @ Sparkie: dat heb ik dus ook met die maten, durf dat ook niet zo maar te bestellen. Eerst maar eens kijken in de winkel.

@ Jann: gelukkig was hij wel gezellig op de verjaardag. Heb je ook een beetje afleiding gehad?

H is thuis = me is happy

6. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    @14 maanden sprong? Daar zal W dan ook wel last van hebben. Ik heb hem er net inliggen.:( Geen land mee te bezeilen. Enige wat hij leuk vind is zijn moeder knettergek maken!

@werk; Morgen 2e gesprek bij Action. Scapino laat uiterlijk begin volgende week wat horen. Tnt heb ik afgekapt, te weinig werkuren tegen te veel reistijd. Scheer en Foppen ook afgekapt, die lui zijn gewoon niet wijs. Verder niks motiverends lopen.

@H&M; Ik heb daar niet zo veel mee. Geloof dat ik de enige moeder ben die dat blad niet thuis krijgt en eigenlijk ook nooit naar de H&M gaat. Ik vind het er altijd zo`n puinbak daar, dan heb ik al geen zin meer om rond te neuzen. V&D vind ik zelf veel leuker.

Jannn; Dikke knuffel voor jou, en duimen dat hij gauw weer in zijn hum komt! Helaas zit er weinig anders op. Ja, heel de dag bij een ander op visite want daar kunnen ze wel normaal doen. (W heeft die tik ook)
    Alleen jammer dat het dan savonds vaak weer dubbel feest is.

7. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Fijn dat je hubbie-to-be thuis is!
    Nog even afzien morgen met je laatste werkdagje voor het weekend! Sterkte met het vroege opstaan. Vrees dat ik met je meedoe, want Nils heeft zijn oude ritme nog niet weer gevonden...

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier ook meer met de v&d hoor. Vind h&m ook te rommelig. Voor mezelf kan ik nooit wat vinden. Of ik moet echt een pak zoeken ofzo. Maar dan nog is het speuren. Dezelfde stijl jasjes en broeken hangen niet eens bij elkaar.

Babykleding vind ik het meevallen, maar vind er maar af en toe wat leuks bij zitten. En vaak is het smal voor de enorme benen van R.

9. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Grietje: ik krijg dat blad van de HenM ook niet thuis hoor. Vind het qua kinderkleertjes wel leuk, maar de winkel zit niet in de buurt, dus kom er weinig. Qua kleding voor mij... al jaren niets meer gekocht daar. Vind het altijd zoooo frustrerend dat ze wel 15 kledingstukken in maatje 34 hebben hangen maar niets in de meer gangbare maten (40 enzo). Ben er dan al helemaal klaar mee, haha.

10. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Afzien?
    Ik vind 6.45 uur serieus bijna uitslapen :D:D

11. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Spark, hoe laat is Nils wakker dan de laatste tijd?

12. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    IK vind die basis truien zo leuk van H&M..
    Maar dat moet echt je smaak dan zijn...

Kheb een nieuwe buurvrouw ( 2huizen verderop)
    Ze zit nu opeens te praten tegen mij op hyves.
    Zouden jullie dan zo iemand een keer op de koffie vragen?
    Ik weet niet of ik het moet doen. Ze lijk me wel een leuek meid.

13. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Ik voel me al gauw ENORM als ik tussen die mini maatjes kijk! Niks voor mij. :D

14. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Jannn; Als het je leuk lijkt, waarom niet? Kan gezellig zijn, zeker als je zo dicht bij elkaar woont!

Uitslapen; tussen 5 en 6 uur gaat het alarm hier af. Met veel geluk kan ik het na een fles nog tot 6.30u redden.

15. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    ik wil heel hard zeggen waarom niet? maar eerlijk, ik zou daar ook even over twijfelen. Maar wel leuk toch? Volgens mij ben jij niet echt vergelegen aangelegd ofwel?

16. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Echt????
    Pfff... R. is hier ook wel weer vroeg wakker elke dag.. Rond 7 uur. Heb het idee dat dat door het kdv komt. Ze krijgt een nieuw ritme denk ik.

Maar ze ligt wel al om 18.00 uur in bed.

17. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    en daarna slaapt hij niet meer tot tussen de middag?

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik zou het zelf niet durven, maar zou wel leuk zijn.

19. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Als R om 18.00 naar bed gaat vind ik het niet gek dat ze om 18.00 ook alweer wakker is.
    Hier rekken wij het standaard tot 8 uur. Half 8 in bad, fles en naar bed.
    Dan slaap hij tot tussen 7 - 8 uur!

Kga ze misschiein wel een andere keer vragen..

20. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    ....

Deel Deze Pagina