Pino als W weer is hersteld gaan we meeten hoor! Ik ga dan nog ff op vakantie, jij je huisje inrichten en dan gaan we gauw afspreken toch?
Hoe ver is voor jullie Hilvarenbeek?? Is voro mij 1.00 rijden.. Daar ligt beeksenbergen. Een grote mooie speeltuin.
Beekse bergen is leuk. De routeplanner geeft 1 uur en 15 minuten aan. Dat terwijl ik altijd 1,5 uur gereden heb naar Tilburg en dit achter Tilburg ligt... Beetje vreemd.
Hilvarenbeek ligt wel maar 10 km van Belgie af he.. Is dat niet heeeeeeel zuidelijk? @Kouf, Arnhem is hier iets van 30 minuten denk ik.. En Nijmegen dan? Ligt weer dichter bij Den Bosch
Voor mij anderhalf uur rijden. Is voor jou twee uur rijden volgens mij Kouf. Wel erg ver, of niet? Maar wat doen we nu met de meetings. Er zijn verschillende ideeen langskomen. Een meeting zonder kinderen, 's avonds. Een meeting die lang duur, zodat de kindjes ook even kunnen slapen ergens (wel lastiger te regelen, moeten we bij iemand thuis doen dus)
Nijmegen is 1.16 minuten. Is ook prima. Als we een hele dag doen slaapt Joas gewoon heen en terug in de auto.
Haha beekbergen spreekt mij wel aan, kan ik bijna kruipend doen (nou ja erg overdreven.. binnendoor rij je toch al vaak langer) zal 10 minuten rijden zijn denk ik