De Juni Junky's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door debsje1977, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Jann: hier ben ik :) Was even aan het genieten van mijn lief die vanavond weer thuis kwam en mijn wijn. Heb heel lief een geurtje gekregen van mijn liefje, Kenzo Amour, het ruikt heel lekker :)

Mamalous:
    reisverzekering en annuleringsverzekering is wel handig maar niet noodzakelijk zo lang er niets gebeurd en je niets verwacht.
    Mocht er iets gebeuren met je spullen wil je wel een reisverzekering hebben en die zou je morgen nog kunnen afsluiten ( kortlopend zolang je maar een reis geboekt hebt), denk aan diefstal . Een annuleringsverzekering kan wel maar is niet aan te raden omdat je dan zit met de "oud zeer clausule" (vraag daar even naar). Je moet dan binnen tien dagen na boeking een annuleringsverzekering hebben afgesloten anders is (bijna) niets gedekt. Ik weet niet waar je verzekeringen hebt afgesloten (ik werk bij rabobank dus denk in Interpolis termen ;)) dus weet niet precies hoe dat zit bij anderen maar denk niet heel verschillend

2. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

hey meiden!!

ben de rest van de dag in touw geweest en vanavond nog op de koffie bij vrienden dus net pas thuis ;)

vond het erg gezellig vandaag!! doen we snel weer us ff over en dan allemaal erbij he ;)....de foto's zijn leuk die ik hier zie!!! zijn er nog meer??

nou ik ga mijn bedje opzoeken meiden....morgenochtend de stad in met z'n drie verjaardag en vakantie shopppen :D....is altijd zooo leuk ff lekker shoppen ;)

Trusten allemaal

3. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Moge!!

Joas was weer vrolijk om 6 uur wakker :( Mama vind dit niet leuk.
    Pff wat kan ik daar nou toch een aan doen :(

Kga vandaag een fotoshoot laten maken van Joas :)

4. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Kheb m op bed gelegd. Twas net wel ff huilen maar nu is het stil..
    Dus ik denk dat hij slaapt. Mag hij nu nog ff een uurtje slapen. Om 10.00 moet hij eruit want om 10.30 hebben we een afspraak bij de fotograaf!

Tis hier lekker rustig :D Iedereen is aan het uitslapen :)

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Nou uitslapen is er niet bij hier.
    Ook Rebecca was erg vroeg wakker. 06.45 uur.
    Ze gaat zo ook nog even lekker naar bed. We moeten nog de stad in en de laatste tijd slaapt ze niet snel meer in de buggy of kinderwagen. Dus nu even slapen en daarna gelijk weg.

6. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Wilde Rebecca nog naar bed??
    Joas is lekker gaan slapen. Ik ga m er zo uithalen want dan kan hij vanmiddag nog gewoon. Anders doet hij dat weer niet.
    Hij doe nog maar 1 slaapje nl.

7. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Wij hebben heerlijk uitgeslapen. Nils was wel al om half zeven wakker, maar na een voeding, hebben we weer lekker door geslapen tot 10 UUR!!! Woehaaaa. Dus ik ben ook lekker bijgekomen van gister, haha. Hij zit nu lief te spelen in de box.
    Onze 'dagplanning' komt zo wel een beetje in de verdrukking door het uitslapen. Ga vanmiddag na Nils zijn slaapje naar mijn schoonzusje. Maar Nils zal nu wel wat later gaan slapen. Dus zit ik wel weer in de file terug naar huis vanuit Z'meer. Nou ja, heb airco, dus dat overleven we ook wel weer.
    Zometeen nog even naar de winkels met Nils, en hopelijk wil hij daarna even slapen.

Jannn: zat nog te denken over je dagschema van eten. Nu heb ik wat dat betreft niet echt tips. Maar wat je wel eens hoort als tip bij kindjes die geen vers eten lusten, is het mengen met potjes. Dus eerst veeeeel potje en weinig vers, en zo langzaam aan steeds meer vers en minder potje. Lijkt me lastig om Joas meer te laten eten over de dag als hij die behoefte niet heeft.
    Weet even je schema niet meer uit mijn hoofd, en kan hem nu ook niet nalezen (schrijf in 'snel reageren' ). Maar als je de fles van overdag weg wil hebben, zou je hem misschien wat volle yoghurt kunnen geven als hij dat lekker vindt?
    Wat leuk dat je naar de fotograaf gaat met Joas! Ben je al eerder geweest?

Kouf: was lief van je vriend dat hij een luchtje voor je heeft gekocht!! Zomaar?! Wow!

Debs: lekker shoppen!!! Heerlijk! Daar kan ik me ook altijd helemaal op verheugen!!! Moet zelf nog een paar weekjes wachten, dan ga ik met mijn zus een middagje shoppen!

Sweet: jij ook even lekker de stad in!

Zo en nu moet ik echt snel onder de douche anders ikomt er de hele dag niets meer van!!!

8. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Zijn jullie lekker vant weer aant genieten? Ik ben bezig met inpakken, opruimen en als ik dan opgeruimd heb kan ik weer van voor af aan beginnen en ga zo maar door, doe nu dus niks meer totdat Julian vanavond gaat slapen en dan nog 1x opruimen stoffen/stofzuigen/dweilen en dna vroeg naar bed willen om 04.00 opstaan en dna gaan rijden. Ga jullie missen meiden!

Spreek jullie vast straks nog wel! Zoniet, voor alle jarige in deze 2 weken:
    ALVAST VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE EERSTE VERJAARDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    En voor de vakantiegangers alvast een fijne vakantie.
    En voor de rest tot over 2 weken.

9. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Mamalous: haha, herkenbaar met dat opruimen en schoonmaken... Is het klaar kun je weer overnieuw beginnen. Wordt een kort nachtje voor jullie! Hopelijk slaapt Julian lekker een poos in de auto. Heb je nog iets bedacht om hem bezig te houden? Een heeeeeeele fijne vakantie toegewenst! Lekker genieten en hopelijk ook mooi weer! En al het goed is heb je helemaal geen tijd om ons te missen;). (maar wij jou wel)

10. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik heb echt geen idee hoe ik hem bezig ga houden, ik zie het wel neem veel variatie in speelgoed mee, muziek en zie wel hoe het loopt, als ie echt verkeerd word stoppen we gewoon zo snel mogelijk om hem er ff uit te halen.

11. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Mamalous een hele prettige vakantie meid!!! goeie reis en geniet lekker van elkaar als gezinnetje ;)...tot over 4 weken!!!! ;)

Femke: veel plezier bij schoonzusje vanmiddag!!!

shoppen.....na dat was een half uur en toen konden we dus weer naar huis :(......emily was compleet overstuur en niet stil te krijgen...dit was echt de eerste keer dat ik dit heb meegemaakt.we dachten die heeft heftig last van haar tanden die doorkomen...van alles geprobeerd maar niks lukte ook nog ruzie met manlief natuurlijk...zul je altijd zien he.....dus zijn maar naar huis gegaan...al die tijd bleef ze maar huilen...tot we vlakbij huis waren en ik haar schoenen uittrok...en ze werd stil en viel prompt in slaap:$
    nu voel ik me best beetje schuldig en baal ook wel...schuldig omdat ik haar schoenen denk ik niet goed aangetrokken heb en ze daar dus veel pijn van heeft gehad:) en balen ook wel..want had ik gewoon daar haar schoenen uitgedaan dan was ze lekker in haar wagentje in slaap gevallen en hadden we dus gewoon door kunnen shoppen....als het daarmee idd klaar was geweest natuurlijk...dus dat was erg kort shoppen en we hebben nog niks kunnen kopen voor haar verjaardag.....voel me best wel beetje ..t...en ben chagie ;)

12. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Nog ff snel voor dat ik naar mn werk ga.

@ mamalous: hele fijne vakantie geniet ervan!! Tot over 2 weken.
    @ Debsje: ohh balen zeg dat het niet geslaagd is.. Komt het misschien omdat ze gisteren ook de hele dag is weggeweest? Hier is dat nl wel zo! En wel shit dat je nu niks voor haar verjaadag hebben kunnen kopen! Moet is kijken op www.kleertjes.com en www.olliewood.nl daar is nu heel erg uitverkoop. Ook leuke jottum dingen etc.

Meiden, ik ga ervan door!
    Tot morgen.. Dan hebben we wel een drukken dag. Boodschappen doen voor Joas zn verjaardag & box uit elkaar halen.
    Tafeltje en stoeltje monteren. Ga zo maar door :)

13. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hey dames,

Hier heerlijk wezen stadten! Heb voor mezelf 2 jurkjes gekocht... Vind ik doodeng want ik vind mezelf eigenlijk te dik voor jurkjes.
    Het zijn wel leuke jurkjes met soort van elastiek idee onder de boobs, dan valt mijn buik minder op.
    Ook heb ik even lekker parfum gescoort en zomerkleding voor mijn vriend. Wat topjes voor Rebecca en dat was het dan wel.

@Mamalous, veel plezier op vakantie alvast. Ik ben wel zo iemand om dat te vergeten haha. Wordt nu wel erg jaloers hoor... Ik heb zoooo veel zin in vakantie. Zit er helaas echt niet in.

@Jannn, als Rebecca echt zo vroeg wakker is doet ze een slaapje extra, anders maar 1.

@Debs, lastig is dat he.. Zou zoo makkelijk zijn als ze aan kunnen geven wat er is ;)

@All, ik wil graag zo nog even met Rebecca buiten zitten. Zij in het badje en ik ernaast.
    Maaar... kan dat gewoon met dit weer? of vraag ik nu iets geks :)?

14. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    @ Mamalous, een hele fijne vakantie en een goede reis!

@ Debsje, dat was dan kort shoppen. Maar wel een reden om nogmaals te gaan shoppen. Wat wilde je halen? Verjaardagskleertjes of kadootjes?

@ Sweetlove, badje moet best kunnen. Is toch hartstikke warm.

@ Hier, vandaag opnieuw wezen shoppen en nu wel geslaagd voor een tankini. Is wel niet wauw, maar kan ermee door. Gelijk nog de resterende spulletjes voor de vakantie gehaald. Voor Milan een zonnebril, maar die haalt hij er steeds vanaf. Ook die met band. Dus heb maar gewoon een goedkope gekocht. Was nog op zoek naat waterschoentjes voor op het strand. Maar niks in die kleine maatjes te krijgen. Ze hadden bij de prenatal wel kleine sandaaltjes, dus dan die maar. O en voor wie nog een leuk oranje shirt zoekt, bij de prenatal hebben ze vandaag binnen gekregen.

Milan is nog steeds snotverkouden. Heeft ook een lelijk hoestje. Hopelijk is het voor de vakantie weg.

15. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Jammer dat je de watershcoentjes niet hebt gevonden. Ik vind het jammer dat Rebecca ze niet meer past want die dingen staan erg lief!

16. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Wat is het vandaag rustig hier!!!
    Ik ga gauw weer verder werken :)

17. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik ben d`r wel maar ni zoveel te vertellen, gaan over een uurtje lekker naar bed.

Werkse Jannn

18. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Gezellig vakantie meid!!

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@Mamalous heel veel plezier op vakantie. Geniet ervan, rust lekker uit. Hoop dat jullie veel lekker weer hebben en dat Julian het ook naar zijn zin heeft.

@jann bedankt voor de foto's heel erg leuk geworden.
    voedingsschema. Ik heb een vraag gesteld bij voeding over wat ze ongeveer moeten eten met 1 jaar. Omdat ik begrepen heb dat ze aan 300 ml melk dan genoeg hebben (zit ook yoghurt en andee melkproducten bij). Omdat we s morgens een fles geven en s avonds komt ze dan al bijna op 300 ml (dan word het vanaf 1 jaar gewone melk). En dan geven we om 10.00 pap. Dus dan zou ze eroverheen komen. Misschien dat je bij mijn topic kan kijken? staan eetschema's op van kinderen van rond de 1 jaar.

@debsje zaten de schoenen echt verkeerd of waren de schoenen te klein? Sneu voor Emily maar ja kon je ook niet weten natuurlijk. Is het allemaal goed gekomen?

@love vroeg ik me ook af hoor van dat badje. Volgens mij word het morgen en zondag beide dagen nog herlijk weer dus dan denk ik dat Emma ook even in het badje gaat, Hier was het vandaag heerlijk weer. Zag op hyves foto's van Rebecca in het badje, volgens mij heeft ze wel genoten.

@kijken Kijken jullie s avonds nog bij de kleine? Wij kijken meestal nog 1 keer (en voor we naar bed gaan doen we de babyfoon uit). Ze ligt ook in de raarste posities haha! overdwars, op haar buik, zij, boven de dekens, onder de dekens. Erg leuk om te zien en elke keer een verrassing hoe we haar aantreffen.

@ilse hoe is het met je man? Is het alweer wat beter? weten jullie wanneer hij naar huis mag?

20. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Mamalous; hele fijne vakantie, hopelijk een rustige reis, en heerlijk 2 weken genieten! (ben echt jalours!)

Sweetlove; Wessel heeft gister een poosje in bad gezeten, en vandaag al met al zeker 2 uur! I
    Ik had 2 kindjes van 3 en 5 vandaag, en ze hebben heerlijk gespeelt in bad. Wel iets warmer water gedaan natuurlijk, en onder de parasol. Wessel kiepert wel om, maar hij kan sinds deze week kruipen, en kruipt dus lekker het badje door.
    Mama er naast in het gras, genieten!

Debsje; dat is balen zeg! Gister had Wessel ook zo`n actie in de supermarkt. Alrijd lachen in het karretje, en ineens krijsen gister! Zo erg dat ik hem op de arm heb genomen.

Antje: Waterschoentjes heb ik bij de Bristol gekocht. Ideale dingen, en maar 4 euro!

Gister ben ik nog met Wessel bij de huisarts geweest, op aanraden van het cb. Het snachts zo vaak krijsend wakker worden kan dus ook met de oortjes te maken hebben. Ook het eeuwige verkouden zijn met de amandelen. Nu wachten op de oproep van de kno-arts. Waarschijnlijk dus toch buisjes en amandelen. Even afwachten nog.

Vandaag weer eens een uitnodiging gehad voor een sollicitatie gesprek. Maandag om 10u bij de TNT. Voor 5 dagen per week een fietsroute van zo`n 2 uur. Lijkt me best leuk werk, en de wijk is hier heel dicht bij. Alleen dat ape-pakkie!:( Maarja, alles beter als mijn werk nu, dus ik ga met goeie moed weer naar het gesprek.

Vanavond weer 1,5uur gelopen, 7km. Dat doen we nu 2x per week, en bevalt me erg goed. Even helemaal weg van alles.
    Morgen gaat Wessel een nachtje logeren bij mijn zus, wij hebben een bbq bij de buren.(te ver voor babyfoon). En zondag lekker uit eten met de ceremoniemeesters van onze bruiloft!'
    Leuk weekend dus!

Nu eerst even lekker douchen, en op tijd naar bed!

Deel Deze Pagina