Nijmegen kan ook nog wel maar is voor Ellen best een eind ben ik bang voor antje misschien ook wel, hoewel het wel zuidelijk ligt
den bosch is voor mij 2 uur vind ik wel echt te ver en voor Ellen dan helemaal ben ik bang zonder kinderen wil ik nog overwegen maar anders liever niet
Amersfoort is een uur rijden voor mij maar dan moet ik langs Rotterdam - Utrecht - Amersfoort allemaal drukke punten.. Als ik na half 11 weg rij dankan je doorrijden anders zit ik heel lang in de file
Hoe is Amersfoort voor iedereen? Wel ver voor Antje he.. Maar ja, Antje en Ellen zullen we denk ik niet echt samen treffen. Is wel heeeel erg noord en zuid he.. Misschien 2 meetings 1 noordelijker en 1 zuidelijker?
Ja dat weet ik wel dat je altijd in de file zit. naar Utrecht toen ook. Maar dat was een uur rijden en dat werdt bijna 2 uur. En naar Amersfoort ruim een uur dus heb geen zin om 2 half uur te rijden.
Als we dan bijvoorbeeld tegen half 12 1 12 uur af zouden spreken. De meeste kindjes slapen even in de auto. En dan daar een boterhammetje en wat leuks doen. Dan ruim optijd weer weg zodat jullie voor de files zijn. Iets van half 12 tot max 15.00 uur? En dan niet op een vrijdag want dan heb je de hele dag door files natuurlijk.