De Juni Junky's deel 2

Discussion in 'De mama's' started by debsje1977, Jun 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Slaap lekker allemaal :p

2. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    Ik heb een eisprong en zit te mopperen op vriendlief, niet handig
    ga eens kijken of ik het nog goed kan maken en of er nog wat magic komt vanavond ;)
    slaap lekker allemaal en tot morgen

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Kouf, doe je best hahaha

4. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female

:d:d:p:p

5. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    wbt datumprikker, kan iedereen haar emailadres even pb-en naar mij? Kom nu namelijk niet verder...

6. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Nou Kouf, nog even snel het gemopper goedmaken, haha. Weet vriend dat je een eisprong hebt? Anders ligt hetnatuurlijk er wat dik bovenop, haha. Succes meid, ZET HEM OP, *proest*

7. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Moge,

Joas heb de hele nacht geslapen.... Vind je het gek als je overdag niks had geslapen ha ha.
    Hij was om 6 uur even wakker. Speen erin. Knuffel erbij.. Even bij zn bedje blijven staan. Langzaam stukje verder.. En hij is weer heerlijk gaan slapen. NU nog steeds.
    Khaal m er zo laat mogelijk uit zodat hij zo lang mogelijk plezier heeft van de dierentuin..

@ Meeting: Arnhem is voor mij ruim een uur. Is ook prima!
    Alleen in het weekend vind ik niet fijn hoor. Kben al zo vaak zaterdag weg en dan zou ik ook nog weg zijn.
    Dus weekend valt af.

@ Pino: Kan je dan niet 1 keer een vakantiedag opnemen??

@ Kouf: Is het nog gelukt om het goed te maken ;)

Nou ik ga de tafel dekken hier. Heb lekkere broodje gekocht voor in de oven en lekker sinaasappelsap uitgeperst.. Heerlijk ff genieten met zn 3e!!

Allemaal een fijne dag!

8. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Jannn: gezellige dag vandaag! Leuk hoor, zo met zijn drietjes!!

Vraag aan de ongetrouwde mama's: heeft jullie vriend ook gezag aangevraagd over de kleine? Ik heb het echt al duizend keer gezegd dat mijn vriend het moet doen, maar het komt niet aan. Iedere keer krijgen we weer een discussie. Hij denkt nog steeds dat erkenning voldoende is. Ik ben er nu echt klaar mee, dan heeft hij dus maar geen gezag hoor. Zijn probleem, niet de mijne.

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Goedemorgen,

@Jannn, een vakantiedag opnemen?? Ik hoop dat ik dan werk heb, en als dat zo is kan ik onmogelijk een vakantiedag opnemen in de proeftijd. Vind ik ook alles behalve netjes.

Ik moet zeggen dat ik een beetje moeite heb met wat je net typte. Ik heb liever niet het weekend want dan ben ik vaak al druk. Dus het weekend valt al af...

Ik zeg het maar gewoon eerlijk, want ik wil verder geen spanningen hier, maar ik vind het een beetje egoistisch gezegd dat het dan gelijk afvalt.
    Net zoals de files naar Amersfoort.

Ik heb geen problemen met jou hoor, integendeel :) maar vond wel even dat ik hier ook eerlijk mijn mening over kwijt moest.

@All, datumprikker is idd een goed idee! Heb al gepbt

Hier R. alweer naar het kdv gebracht.. weer huilen :( maar ben buiten blijven staan en binnen 2 minuten werdt het al minder.. Dus die zal nu heerlijk aan het spelen zijn.

Ik ga vandaag online solliciteren. Misschien nog even verhuisdozen halen.

Jullie nog plannen voor vandaag?

10. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Goeiemorgen,

Hier heerlijk doorgeslapen vannacht!

Jannn veel plezier vandaag! Gezellig hoor!

Sparkie, daarom zijn wij 3 weken voor de bevalling nog voor de wet getrouwd, alles in 1x geregeld.

Ik ga maar weer eens richting sollicitatie!

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Misschien als je hem duidelijk maakt dat als jou wat overkomt er een rechter en jeugdzorg aan te pas moet komen om te kijken of hij zijn kind mag houden.
    Bij ouderlijk gezag wordt hij als ouder gezien en gebeurd er dus niks.. Hij mag zonder poespas gewoon voor zijn kind zorgen....

Hij mag geen paspoorten enzo aanvragen, moet je gezag voor hebben.

12. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Succes grietje!

ik ga even over naar de laptop..

13. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Grietje: succes met je soll!

14. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Heb ik hem allemaal al een keer uitgelegd hoor. Maar hij heeft nogal een botte kop wat dat betreft. Gelukkig hebben we wel weer een testament, dus mocht er iets gebeuren dan is dat wel geregeld!

15. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Wat hebben jullie veel gekletst!!!
    Meeting, gezeliig het kan ook bij mij thuis is toch het centraalst, weekend valt voor mij ook af moet altijd werken en ben blij aks ik een dagje niet hoef te werken die tijd besteden we dan aan ons gezin.

Hier kwam het er ook niet van omt gezag aan te vragen nu automatisch gegaan.

16. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Weekend valt voor mij ook af moet altijd werken en ben blij aks ik een dagje niet hoef te werken die tijd besteden we dan aan ons gezin.

Hier kwam het er ook niet van omt gezag aan te vragen nu automatisch gegaan.[/QUOTE]

Dit bedoelde ik dus ook te zeggen. Ik werk heel vaak het weekend. En als ik dan eindelijk een keer thuis ben met zn 3e dan moet ik weer weg.

En over die files naar Amersfoort daar staan nou eenmaal veel files..
    Ik ben niet te beroerd om ver te rijden

Joas slaapt nog steeds. We gaan m er zo maar uithalen.

17. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    Goede morgen,

zit weer op mijn werk en ben blij als het 5 uur is. Slappe zak dat ik er ben om na 3 dagen werken al zo moe te zijn :D. Beau was vanochtend pas om 7.15 wakker :$. Altijd op papa dag!!

@ Sparkie: volgens mij hebben wij dat wel geregeld. Er zijn in ieder geval papieren richting rechtbank gestuurd en er is ook weer wat terug gekomen. De inhoud ben ik even vergeten :D:D. Maar dat is na 10 september bij ons ook niet meer aan de orde.
    ik zal je mail adres pb-en straks

@ grietje: fijn dat w heeft doorgeslapen. Veel succes bij solil!!!!

@ Jann: heerlijk dat Joas vannacht goed heeft geslapen. Veel plezier vandaag.

@ gister heb ik het makkelijk kunnen goed maken met vriendlief. Wat zijn mannen soms toch makkelijk ;).
    Wat ik wel een beetje gek vind is dat ik al 3 dagen een zeurderig gevoel heb (kleine krampjes, slijm) dus ei-sprong lijkt mij. Maar vanochtend was mijn temp lager dan normaal :(. Voor degene die de eisprong voelt, hoe lang (in dagen) voelen julle iets.

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Kouf, het kan verschillen... Je kan hem voelen aankomen, wat bij jou denk ik het geval is.
    Het gebeurd vaak dat er een tempdip is de dag dat of voordat je ei springt.

Ik voel mijn ei letterlijk springen, is ook 1 moment met heftige steken.

Je kan het ook na die tijd voelen.. maar meestal is het 1 van de bovenste 2.

19. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Weten jullie waar je een krijtbordje kan kopen voor in de keuken ofzo, om de boodschappen op te schrijven?

20. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    xenos?
    wat ook leuk is om met krijtverf wat te doen. Er is ook magneet verf. Deze twee kun je overelkaar heen schilderen en heb je dus een stuk waarop je met magneten en krijt iets kunt doen

Share This Page