De Juni Junky's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door debsje1977, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    bedankt! Voel het wel vaker maar volgens mij niet zo lang als nu.
    Had eigenlijk ook verwacht dat de sprong al geweest was :(
    beetje gekke cyclus dit keer

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Het kan soms wel eens verschillen.

Hier nu ook, heb niks gevoed, temp is heel langzaam omhoog gegaan en nu 0,2 hoger dan voor die tijd. Dus neem aan dat ik toch iets van een eisprong gehad heb.

Heb wel vaak buikpijn... vage krampen..

Dus ik hou ook maar rekening met ongi die elk moment door kan breken.

3. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Ellen?????? vertel!!!!

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@pino Oke meid ik hoop dat ze wat gaan vinden dat je eindelijk weet wat het is en hoe het verholpen kan worden.Je bent dan echt wel aardig om de helft te betalen. Hij betaald je ook al geen allimentatie. Ik zou het niet betalen hoor, hij moet er zelf maar wat voor over hebben.
    wat knap dat je zelf het haar hebt geknipt.

@grietje dat zijn handige kettingen, vroeger hadden wij die ook en het staat nog stoer ook.
    zo hij heeft een beste klap gemaakt. Gelukkig heeft hij er zelf geen last van. Het zijn ook echt bikkels he!
    Slim idee van de windschermen. Ja als hij het niks vind dan is het ook niet leuk op vakantie, misschien moet hij ook nog wel even wennen?
    Wat kut zeg van je sollicitatie. Maak je helemaal geen kans meer dan? Bij de scapino zeou je snel kunnen beginnen toch? Ik hoop toch dat je de andere baan nog krijgt
    @antje Hij vond het dus wel heel apart dat gepruts aan zijn haar.
    Wat leuk dat je uitgenodigd bent. ben benieuwd wat jullie gaan doen, is meestal erg leuk een vrijgezellendag

@koek ik kijk niet meer in dat boek. Ik vijd dat alle sprongen op elkaar lijken en je best onzeker kan worden van dat boek. Ik had er in het begin nog wat aan, maar nu ik meer vertrouwen heb heb ik die niet meer nodig

@60 baby's per uur Ja heb ook weer genoten van de aflevering van 60 baby's per uur. zat gewoon mee te janken toen het kindje niet huilde. Ik vond het doodeng om te zien. En wat een mooi moment van Lisa.
    pfff en die vent wat een piep. Hij snapt er echt helemaal niks van:x

@kouf dan vraag je je toch af waarom ze nu we aardig kan doen.
    ben je vandaag vrij? kan je hopelijk een lang weekend uitrusten
    ik vond de H&M collectie ook tegenvallen. kijk voor de herfst naar maat 80. er was wel een heel schattig jurkje en mutsje met een vestje eroverheen, maar verder niet heel veel. We waren in Hoogeveen en naar de H&M geweest, ik heb het jurkje en zo niet zien hangen helaas. We hebben wel een Beatles shirt gehaald. Hing bij de jongens maar hij was zwart met wit dus vinden we best kunnen voor een meisje.
    en is de magic nog gelukt gister haha;):D
    @jann wat fijn dat het goed is gegaan met Joas. Dat hij toch zolang zonder slaap kon. Ik heb geen idee of er een 14 maanden sprong is. Hoe is het nu met Joas?
    heel veel plezier in Blijdorp. :D

@hier sorry dames dat ik er even niet was druk druk.Emma heeft gister een spalkje gekregen. Hij zit om haar hand en pols. we hadden gehoopt dat ze hem alleen maar s achts om hoefde te hebben, maar ze moet hem overdag om behalve als ze slaapt. We zagen vanmorgen wel dat ze haar handje nu wel goed neerzette. ze steunt normaal op de knokkels van haar hand. Ze heeft een felroze haha! dat is wel weer cool:D wel even wennen hoor.zee was heel lief met het aanmeten. ze zwaaide en lachtte naar iedereen. volgende week weer naar het zh om te kijken of hij goed zit.Ze lijkt er ook geen last van te hebben gelukkig
    Gisteravond weggeweest met eeb vriendin. we hebben hier donderdags (5 weken lang) donderdag Meppeldag. dan is er vanalles te doen en s avonds zijn er bandjes. Heb me wel vermaakt, lekker meeswingen en zingen.

@testen ik denk och echt dat het positief nieuws is. Ik had vanmorgen tweemaal een testje gedaan. Het irritante van de kruidvat testen is is dat het gedeelte rozig word zodat je de teststreep nog niet zo goed kan zien tot het weer wit word. De matcare test zegt nog niet dat ik zwanger ben. Ik test ook vroeg en hoop echt dat een andere test ook positief word, dan ben ik echt overtuigd.
    Ik heb echt heel veel symptomen. Ik ben echt misselijk, word wel steeds meer en vaker. Ook voel ik druk onderi nmijn buik, mijn tepels zijn gevoeliger, Ik voel echt dat er wat gebeurd. Dus het kan toch haast niet zijn dat het niet zo is?
    Zonda ga ik ook even een test doen van de Etos, ben bang dat de cb testen nog meer hcg nodig zijn en die zijn aardig prijzig.
    duimen jullie?

5. Koekeloerie

Zo meiden, ik heb alles gewoon bijgelezen netjes he ;) Gelukkig waren het maar ene pagina of 15!!! stelletje kletskousen!

Over de meeting:
    Arnhem is voor mij 1.5 uur rijden...
    Amersfoort: Amersfoort wordt hem voor mij niet. Dit is echt een hel van een route vanuit West Brabant. Tijdstip maakt niet uit. Ik heb hier regelmatig cursus gehad en regelmatig door vertragingen ruim 3 uur over gedaan. Ergste was met paasweekend, 5 uur! Slechte ervaringen mee dus ;)
    Wat waren de andere opties? Den bosch en Hilvarenbeek waren al afgevallen toch?

Kouf: mannen zijn zooo easy en altijd paraat. Daar verbaas ik me nog steeds over. Ik heb heel last van mijn rijpe ei (als ik de pil niet slik). Een enorm zeurderig/stekend gevoel in mijn onderbuik. Voor mij heel onprettig om het dan te doen, maar wel duidelijk ;). Bij mij duurt het een dag of 2-3.

6. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    @ Ellen: ik was helemaal vergeten dat Emma haar spalkje kreeg. Wat een spannende dag of niet? Maar wat snel dat je kan zien dat ze haar handje recht zet. Of was dat met spalk?
    Super van je test!!! Ik had een test met zwanger/niet zwanger. Duidelijker kon niet. Iets duurder wel maar wel zekerheid. Ben helemaal blij voor je.

@ Koek: ja mannen..zucht. Ik ben gewoon in mijn ondergoed voor hem gaan staan en het was al goed hahahahaha. (of is dat te veel info? ;) :D)
    Klinkt goed dat jullie er dus ook dagen wat van voelen (niet goed dat je pijn voelt maar dat het normaal is) Achteraf bedenk ik me dat het bij mij ook wel zo was de vorige keren maar nu wat duidelijker.
    Geeft weer moed voor deze ronde

7. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    ellen: het blijft dus nog eventjes spannend, maar het kan toch eigenlijk niet missen nu he. Alle symptomen zijn er gewoon. Krijgt zuurtje nog gelijkt met haar pendel joh!
    Emma nu dus met een spalkje! Gelukkig een mooie roze. Hopelijk heeft het het beoogde effect en ondervindt ze er niet teveel hinder van.
    Meppeldag ken ik wel. Zelf geen ervaring, maar heb vrienden uit die omgeving. Schijnt een groot feest te zijn!

Kouf: mission accomplished dus, hihi. Wie weet!!
    En gemeen is dat het, als die kabouters wel op papadagen uitslapen, en nooit op de mamadagen.... Nils kan er ook wat van hoor. Vanmorgen was het 6.15...

Koek: ja, er is echt idioot veel gekletst he, afgelopen dagen...

8. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Ellen; Ik duim voor je!
    Wat goed toch dat Emma haar spalkje zo makkelijk accepteert! Hopelijk geeft het snel effect!

Eisprong; Geen idee, nooit gevoeld, ook nooit over nagedacht eerlijk gezegt!

Meeting; Aangezien ik in het midden woon kan de afstand nooit helemaal dramatisch zijn, dus ik vind alles ok. Ik ga dan heel erg mijn bets doen om over de angst heen te stappen en te komen. Ik vind persoonlijk wel erg leuk om met de kids te doen.

9. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Ik heb vanmorgen bij de Action een contract getekend voor 16 tot 31 uur!
    En ik ben geeneens blij.:( Ik had echt mijn zinnen op scapino gezet.

Maar deze Action is wel heel gezellig, echt een leuke ploeg meiden. En dicht bij huis, met W wegbrengen naar de oppas ben ik nog maar 20 min onderweg. Oppas ligt op de route zeg maar.

Plus dat je hier de uren die je werkt gewoon betaald krijgt, en dus niet met flexpot, tijd voor tijd etc zit. Bij scapino zal het in het gunstigste geval 16u worden en overuren worden opgespaard. Pas als je 50u hebt krijg je wat je nog meer werkt uitbetaald. Kutsysteem zeg! Ik zal dan ook een poetsadres ofzo moeten zoeken want 16u is gewoon te weinig.

Scapino is ook veel verder. Zo`n 20 min van mijn huis, maar precies de andere kant op van de oppas. In totaal met W wegbrengen moet ik zeker 45min rekenen. Als ik dan tot 18u moet werken ben ik nooit voor 19u met W thuis.

Bij Action zijn het wel lange dagen, om 7.45u beginnen tot 18u. Ben ik tegen half 7 met W thuis. Mijn zus bedacht net al dat zij dan vast W in bad doet en de pyama aan, zodat we thuis nog even speeltijd hebben.

Action is dus veel verstandiger toch?

10. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Grietje: gefeliciteerd met je baan bij action (ondanks dat je zelf nog niet blij bent). Als ik het zo hoor, lijkt het me de meest verstandige keuze. Ook beter te combineren met thuis. Is fijn als W dan al gebadderd en gegeten heeft. Ideaal zo met je zus zeg! En Action heeft dus ook een leuk team! Da's toch erg belangrijk hoor. En nu hoef je dus ook geen poetsadres te zoeken. Je wordt vast enthousiaster straks. Wanneer ga je beginnen?

11. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Als de contracten allemaal op tijd klaar zijn begin ik 24aug!

12. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    @ Grietje, als ik het zo lees denk ik dat de action ook de beste keus is. Het zijn wel lange dagen, maar dan zit je maximaal maar op 3 dagen per week, toch?
    Overuren pas uitbetaald als je er 50 hebt gemaakt, belachelijk voor woorden. Dat zou ik al niet willen.

@ Kouf, geen idee hoe zo'n eisprong voelt. Ik heb die nog nooit gevoeld. Maar dat wordt gewoon veel klussen de komende dagen :D
    Tja mannen, die zijn altijd zo om.

@ Ellen, knalroze is wel stoer! Wat goed dat ze het zo snel accepteert. Hopelijk is er ook snel resultaat.
    Ik vond de test best duidelijk en dan je symptomen erbij, kan niet anders meid dan dat je zwanger bent!

Vanmorgen schoenen gehaald met Milan. Werd nu wel tijd. Had leuke gezien van schoes me, met leuke kleurtjes in blauw en geel. Maar dat waren schoenen met die dunne zool en daar loopt hij al te goed voor. Dan zouden we over zo'n 3 weken al nieuwe moeten kopen omdat hij er scheef op zou gaan lopen. Dus het zijn echte stevige schoenen met een flexibele zool geworden. Helaas hadden ze alleen geen met leuke felle kleurtjes, dus reden om nog een paar te kopen :D
    Deze zijn het nu geworden: http://www.develab.nl/picture.php?img=files/consumer_collectie/Develab-2110'09-072.jpg

Vanmiddag nog gauw een campingbedje halen. Nu hij zo goed slaapt kunnen we hem ook gewoon mee nemen als we ergens op bezoek gaan. Vanavond hebben we een bbq bij vrienden, dus gaan we het voor het eerst testen. Wilde hem namelijk niet weer weg brengen voor te logeren.

13. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Antje: ik vind die schoenen onwijs leuk!!! Ik vind zoiets denk ik leuker dan hele felle kleuren. Lekker stoer!
    En spannend vanavond voor het eerst slapen op bezoek! Ik ben benieuwd. Heb zelf zoiets nog nooit gedaan. We gaan wel heel vaak uit logeren samen, maar dan hoeven we 's avonds natuurlijk niet meer terug! Ben benieuwd hoe het gaat als jullie naar huis moeten. Hopelijk slaapt Milan weer lekker verder thuis.

14. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    @ Sparkie, dank je. Voordeel van zo'n neutrale kleur is dat het wel overal bij past.
    Op internet vond ik dezelfde in het blauw. Daar zou ik eigenlijk eerder voor kiezen. Maar we kopen er gewoon nog een paar erbij. http://www.develab.nl/picture.php?img=files/consumer_collectie/Develab-2110'09-091.jpg
    Ik ben ook benieuwd hoe hij het doet vanavond. De eerste maanden deden we dat ook zo, dan ging de reiswieg mee. Dat ging altijd goed, hij is wat dat betreft wel een makkelijk kindje. Alleen tijdens zijn slaapprobleem konden we dat niet meer doen.

15. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Heej meiden,

Ik ben weer thuis.. Was de bedoeling hoor dat we een halve dag zouden gaan. Om 13.00 was Joas versleten en begon het keihard te regenen. Dus Joas leg nu heerlijk op bed en ik zit ff mn foto's op de computer aan het zetten.
    We hebben daar ook een leuke laten maken..
    Die zal ik vanmiddag ff inscannen en dan zet ik m hier neer.

@ Ellen: Meid wat heb je toch een geluk. Jij ben echt zwanger..
    Wanneer ga je weer testen? Hoeveel dagen is het nu voor je NOD??
    Leuk he!!
    Je pendel was dus wel waar..
    En wat fijn dat Emma zo lief is geweest in het zh.. Wel ff eng zeker zo'n spalkje.
    En knalroze is idd dan wel weer leuk :)

@ Grietje: Zet je maar over je angst heen voor de meeting. Wij hebben het nu 2x gehad en het is super gezellig!!!!

@ Kouf: Oww voor jullie is het deze maand dus ook spannend. Ff goed je best doen. Wanneer is je NOD??

16. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    @ Jannn: ik kom dat woord vaker tegen maar het zegt me niets. Geen idee dus wat wanneer mijn NOD is

17. Koekeloerie

Niet ongesteldheid dag (NOD) Ik vind het zo'n stom woord eigenlijk

18. Koekeloerie

En dan te bedenken dat het 3 woorden zijn.. nog erger :D

Bijna weekend!!!

19. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hey...

Hier toch nog druk geweest, met mijn oma op zoek geweest naar schoenen voor haar. Ze kon bijna niet meer lopen op haar huidige schoenen.. :( En haar budget is sinds het overlijden van mijn opa gezakt naar beneden peil zo ongeveer.. Dus zie maar eens echt comfortabele schoenen te vinden in een goedkope winkel :( geen makkelijke zoektocht, maar het is gelukt!
    Ik heb nog wat verhuisdozen gehaald en hier wat schoongemaakt.

Nu zo R. ophalen.

@Antje, mooooie schoenen hoor!

@Jannn, Jammer dat Joas het niet echt lang volhield, maar wel leuke foto's!

@Meeting, hebben jullie een richting voor de datum al gepland.. Binnenkort of na de vakantieperiode enzo?
    Als het later is, zeg ik bij voorbaad al af. Kan ik niet maken met een eventuele baan.
    Eerder zou ik misschien nog redden als ik geen baan heb, al hoop ik dat niet natuurlijk, want wil snel een baan.

20. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    oke, maar daar heb ik er toch een heleboel van in de maand? :(
    of wordt daarmee de dag bedoeld dat ik kan testen en normaal ongesteld had moeten worden.
    ik voel me zo dom :D

Deel Deze Pagina