Ook komt het voor dat bloedingen helemaal wegblijven. Dit is niet ongezond. Let er wel op elke dag de pil in te nemen. Mysterie is wel opgelost denk ik
Ha dat moeten we hebben is dat ook voor mannen vriendlief zit echt als een zout zak op de bank waarschijnlijk geen magic vanavond
Kouf: heb je last als je de pil gebruikt dan? Geheelonthouding: beter anticonceptie bestaat er niet...
O shit!!! Dat moet je niet hebben Kouf.. MOet je m weer verleiden h ah. Nou je geef m gewoon eenp aar van die pillenmisschien dat het helpt. ha ha
Ik geloof dat mijn banner de harry-potter-onzichtbaarheids-mantel heeft omgedaan of ligt het aan mijn lenzen. 6 maanden gehele onthouding Kouf??? Maak je dan maar niet druk om die magic vanavond.
Antje, Mandy en Debs (mocht je dit lezen): willen jullie nog even jullie mailadres pb-en voor de meeting (als jullie allemaal meewillen)
@ Spark: ik voel me wel beter als ik geen pil gebruik. Helderder en vrolijker. @ Koek: je banner doet idd gek. 6 maanden onthouding.. niet helemaal maar vaak was het niet. Wij waren vaak moe Misschien moet ik H. zo inderdaad maar eens gaan kietelen
Ik ga nog even tv kijken met mijn mannetje. Die begint te grommen. Slaap lekker Morgen bruiloft en zondag vrijgezellenfeest.. ik ben er wat minder. Fijn weekend!
Koek: fijn weekend! Kouf: kietel ze! ik ga nog even door het huis heen. Heb een beetje een bende gemaakt...