@Ellen, ik kijk alleen als ze huilt voordat ze in slaap valt, want dan ligt ze daarna in de gekste posities. @Marjon, wat fijn dat er in ieder geval echt actie wordt ondernomen tegen Wessel zijn klachten.
@ Ellen, wij gaan niet meer kijken, want als we dat doen wordt hij meestal wakker van de deur. Hoe zachtjes we ook doen. @ Marjon, in welk maatje heb je ze dan? Milan heeft maat 18 in schoenen en de kleinste die ik kon vinden was 19. Maar die waren veel te groot. Hihi, ik zie je al gaan in het pakkie. Ach, niemand die daar eigenlijk raar van op kijkt hoor. Ik zal voor je duimen maandag. De paragnost helemaal niks geholpen? Hopelijk kunnen jullie snel bij de kno arts terecht. Jullie een leuk weekend voor de boeg. Geniet ervan! Ik duik eens mijn bedje in. Morgen om 8 uur beginnen met werken. Heb wel een relax dagje morgen op het werk, namelijk shoppen. 1 van de meiden moet nieuwe kleding en wilt dit morgen doen. 'S avonds bbq bij mijn ouders.
Hier ook een relaxed dagje gehad. Lekker uitgeslapen, nog even naar de winkels geweest met Nils, en toen naar schoonzusje. Nils moet altijd even wennen als hij ergens nieuw is (nu wel duidelijk na de meeting he....). Maar hij heeft daar lekker op de grond gespeeld. Ik moet wel in de buurt blijven, anders is het brullen. Realiseer me nu steeds meer dat dit eigenlijk wel structureel is. Dacht altijd dat het wel meeviel, maar als ik terug denk, is hij bijna altijd zo... Ben toch een beetje ' moederblind ' geweest volgens mij. Ik moet nu weer drie dagen werken. Echt jammer, want het wordt nog mooier weer! Morgen van negen tot zes, dus dan helemaal geen zon voor mij. Zondag van zeven tot vier, dus dan kan ik nog wel een paar straaltjes meepikken. Mamalous: weltrusten, hopelijk kunnen jullie nog even een paar uurtjes maken! Heeeeeeeeeel veel plezier, en een dikke knuffel!! Debs: och jeetje, wat een toestand met Emily zeg. En dan ook nog ruzie ondertussen met manlief. Ja, zo gaat dat hier dan ook zo ongeveer, herkenbaar. Jammer dat het shoppen zo moest aflopen. Hopelijk snel voor een herkansing! Antje: dus jij gaat betaald shoppen morgen, haha! Is het een leuke client waarmee je gaat winkelen? Dat is natuurlijk ook erg wisselen. Op mijn vorige werk, in de psychiatrie, moest ik af en toe ook shoppen met de clienten. Vond dat altijd erg leuk! Marjon: spannend weer een sollicitatie! Apepakkie, och ja, ik loop ook in een apepakkie. Jeetje, zeven km lopen! Da's niet te weinig zeg! Doe je dat samen met je man? Wat knap dat je dat zo twee keer per week volhoudt. Kan me voorstellen dat dat ook weer ontspannend werkt. Ellen: Nils zijn ledikantje staat nog steeds bij ons op de kamer. Wij moeten ons bed nog steeds verhuizen naar de andere kamer (die we eerst voor Nils hadden bedacht.) Dus ja, wij kijken nog iedere avond! Sweet: wat een schattige foto. Rebecca is wel dol op de camera he! Tis echt al zo'n peutertje om te zien! Dat kan op deze leeftijd nog zo wisselen vind ik. Nils heeft nog echt een babyface... Jannn: werk ze vanavond nog even!!
@Femke, wat balen dat je moet werken dit weekend! Rebecca heeft het trouwens ook de laatste tijd dat ze wil dat ik in de buurt ben. Hoop dat het snel minder wordt haha. Jaaa ze is enorm gek op de camera! Ik zit er aan te denken haar op te geven bij een kinder modellenbureau. Als ze al uitgekozen zou worden vind ze het fantastisch haha. Ik hoef de camera maar te pakken of ze weet genoeg! Wij gaan morgenavond lekker uit eten. Rebecca gaat logeren bij mijn moeder. Heb echt zin in het uit eten gaan. We gaan naar een steakhouse. Alles behalve romantisch maar wel lekker .
sweet: lekker uit eten morgen! Ik vind lekker eten belangrijker dan een luxe restaurant. Doe mij maar een gezellig eetcafe ofzo. Hebben ze tenminste ' normaal ' eten, haha.
@ SweetLove: Ik ben verzorgende in een verpleeghuis. @ Ellen: Ik heb je topic gezien.. Maar ik heb daarn nooit echt wat aan want al die kindjes eten zoveel! Ik ga het allemaal zelf wel uitvogelen. Is tnt altijd goed gekomen
Sweetlove; wij gaan morgen ook naar een steakhouse, inderdaad lekker eten en super gezellig! Die lady steak daar, mmmmmmmmmm!!! Waterschoentjes heeft Wessel in maat 19, hij leeft op grote voet! Werk; ik werk nu in een winkel voor diervoeders en dierbenodigdheden. Maar hopelijk kan ik daar snel weg omdat ik iets heb gevonden wat ik leuk vind! Kga ff boodschappen doen voor dat de hitte toe slaat!
Voor iedereen die vrij is vandaag: geniet heerlijk van het zonnetje!!! Deze dame gaat nu naar het werk!
@Marjon, wij gaan naar Epe. Ben er nog nooit geweest maar schijnt erg lekker te zijn! @schoentjes, hier het ene merk maat 17 andere maat 19... Kan er nog niks van zeggen. Ze heeft totaal geen grote voeten @Femke, werkse
Sweetlove; Wij ook! Meestal gaan we naar Voorst, maar in Epe kan je leuk buiten zitten. Wat een toeval!
@ Marjon: Hoe gaan de nachten met Wessel? Hier alles inkopen voor Joas zn verjaardag gedaan. Hij was om 10 voor half 12 zo moe dat hij in slaap viel met zn fles en koekje in zn handen. Nu leg hij op bed.. Heeft nog niet gegeten.. Khoop dat hij niet te vroeg wakker wordt want meestal einde vd middag wil hij niet..