@ Ellen: gefeliciteerd met je man. Ik had al een tijdje niet meer in je fotoalbum gekeken zag ik. Wat wordt Emma haar haar mooi!!!
OMG wat zijn jullie grappig, ik lig hier in een scheur!!! hahahhaha Wij kregen ff beetje onverwachts vrienden op bezoek, kwamen hun huissleutel halen hadden hun kat verzorgd.
Mamalous ben je er nog? Ik temp W net, hij heeft nog maar 35.5 nu. Hij heeft wel vaker 36.2 gehad toen hij erg ziek was, maar nooit zo laag. Ik kan ook zo gauw niet vinden wat het minimum is?
Nouik heb net een klein dansje gedaan met een licht erotisch tintje maaruh, nee hoor Hij zucht diep, lacht een beetje en laat zich weer op de bank zakken. Blijkbaar is die kerel van Top Gear interessanter
Nou kouf!!! Wat is hij saai vanavond.. Weet hij wel dat jij nu je eisprong heb? Of wil hij nog niet een 2e??
ach arme kouf!! Moet er ook wel ff heel hard om lachen hoor!! gewoon tv uitzetten en meesleuren naar de slaapkamer en zeggen schatje jij hoeft niks te doen...misschien werkt dat?
grietje, ff denken wij hebben zoiets laatst gehad euhmmm denk denk dekn...er staat iig niets in mijn boek. Maar het kan na een koortspiek dat de temp dan lager is maar er is volgens mij wel iets mee, kom er zo op terug.