De Juni Junky's deel 2

Discussion in 'De mama's' started by debsje1977, Jun 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Dito. Knuffel en trusten (of liever nog even niet?;);))

2. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Topgear is inmiddels wel afgelopen denk ik...

3. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    ik quote mezelf even

ik wens mensen geen nare ervaringen of vervelende gevoelens toe.
    ik zou willen dat sommige mensen die mogelijkheid krijgen, om samen met iemand anders, naar zichzelf te kijken en weer meer zelfrespect en zelfvertrouwen te krijgen. Zodat ze weer lekker in het leven kunnen staan. Ik bedoel het dus alleen maar positief. Ik hoop dat het goed overkomt

4. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    ik ben nog niet naar bed
    dacht dat jij ging
    vriendlief zit nog op de bank en ik ben aan het bedenken hoe ik hem zo ga verleiden :D:D

5. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    Ik ga in ieder geval niet meer dansen ;):D

6. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    OMG, Top Gear is nog niet afgelopen :(
    oktober (pendel) komt steeds dichterbij
    misschien hebben ze toch gelijk

7. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    best ongezellig zo in je eentje ;):D
    slaap lekker allemaal

grietje: ik hoop dat de temp van W weer snel stijgt naar een normale temp. Zal het morgen hopelijk horen/lezen. Sterkte

ik ben bezig vriendlief te overtuigen dat morgen echt te laat is en dat het NU moet gebeuren. Hoe romantisch ;), Ik denk dat ik verlies, koppig mannetje (hij is zo moe na een papa dag, duh!!!!)
    ik gooi gewoon alles in de strijd. Das toch zo'n 79 kilo :D:D

tot morgen ochtend :):)

8. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    #4088 Beaujuulais, Jul 23, 2010
    Last edited: Jul 23, 2010

Wat super!!!
    Volgens mij staan gekleurde dingen Nils erg mooi!
    Hopelijk kan je iets moois vinden
    ik zag je reactie wat laat :)

9. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    volgens mij is de booschap duidelijk
    blijkbaar kom je er met humor ook
    ik ga snel naar boven :D

10. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    haha, Kouf, was het nog gezellig in je eentje gister? Zo te lezen wel :)
    Wat duurt topgear dan lang zeg! Nou, gelukkig (voor je vriend) geen dansjes meer gedaan... Is ie met een hele diepe zucht toch nog opgestaan en meegegaan.. Wat een held, na een papadag. Die hier is ook altijd gesloopt na zo'n dag...

11. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Ik heb trouwens de uitnodigingen via datumprikker verzonden. Heb alleen Mandy en Debs er nog niet tussenstaan. Ik zal Debs nog even een berichtje sturen of ze mee wil, dan kan die altijd nog toegevoegd worden.

Mandy: als je mee wilt op de meeting, pb je dan even mij je mailadres?

12. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Spark vokgens mij heb je de datumprikker niet goed gedaan staan 2 dagen je moet dag voor dag invoeren,

13. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Ja, kom ik ook net achter mamalous.... Had een begin en einddatum ingevoerd, ging er vanuit dat ie alle tussenliggende data zou pakken, maar da's dus niet zo... Grrrrrr.

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Goedemorgen,

Hier even snel... best hectisch met een peuter en een dreumes..

@Grietje, hoe is het afglopen?

15. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Volgens mij is ie zo goed!

16. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Goeiemorgen, Jullie hebben het nog lang volgehouden zeg! Gezellig!
    Hier een paar keer getemp, en het is niet lager als 35.5 geweest. Hap zei dat 35.5 komt omdat hij ineens koorts kreeg, hetlichaam gaat koelen maar dan te ver gaat. Moest regelmatig tempen.
    Nu lijkt hij weer oke.
    Straks uitgebreider!

17. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Moge,

@ Grietje: Heeft W. wel goed geslapen? Hopelijk wordt hij niet ziek he voor as dinsdag..
    @ Kouf: Meid is het nog gelukt??

Wij willen in Nov. ongeveer weer ( heb ik al 100 gezegd ;)) maar ik zit vandaag en morgen in mn vruchtbare dagen terwijl ik nog niet eens vruchtbaarslijm heb gezien maar goed. Dus het zal wel niet.
    Dus gisteren zei ik nee het mag niet hoor want ik ben vruchtbaar. Zeg mn man: Ah joh wat maak het uit.. Doen we het morgen en zondag ook gelijk en dan ben je weer zwanger :) Ik zei: Vind je dat leuk dan? Ja tuurlijk super gaaf.. Weer zo'n lekker ventje ha ha. Hij denk altijd maar aan jongens..
    Ik hoop dat als we een meisje krijgen dat hij dan ook zo gek er mee is. Maar dat zal wel.
    Maar dan bevliegt het me allemaal maar weer aan he!!
    Ik ben zoo bang dat het te druk voor mij is.
    Kweet het niet zo goed. Stel het steeds maar weer vooruit.
    Dus ja.. Voor het zingen de kerk maar weer uit he ;)

18. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Jannn als je er nog niet aan toe bent geeft dat toch niks? Gewoon nog ff wachten als je er niet zeker van bent. Hier ook mega kriebels maar wij wachten ook nog even tot met W alles wat soepeler gaat.

W is weer goed te pas vandaag, temp was straks 37.3, dus keurig. Snap er niks van. Nou ja, maar van genieten zolang het duurt!
    Hopelijk doet hij straks een lekker dutje want ik wil vanmiddag even naar de stad. Hij heeft geen badjas meer die past, en eigenlijk ook geen pyama. Hij slaapt thuis in zijn ondergoed. Maar dinsdag moet hij in pyama komen en er moet een extra pyama mee voor na de operatie. Even kijken of ik wat goedkoops kan vinden.

19. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@Grietje: gelukkig dat het nu weer beter lijkt te gaan. Wat het lichaam allemaal kan dan he. Ineens zover koelen tot 35.5, vind dat altijd wel interessant wel heel eng als het bij je kindje gebeurt. Toch nog een spannende nacht gehad dus en weer niet goed kunnen slapen. ik hoop zooo voor je dat W. dinsdag geholpen wordt en dat dan de artsen gelijk krijgen dat je na een paar dagen een heel ander mensje hebt.

@Kouf: toch weer overstag die man van jouw. Wat een opgave weer voor hem ;) En je punt is duidelijk hoor van de depressie. Ik snap wel wat je bedoeld ermee. Het is een levensles.

@Jannn: Ik herken wat je zegt over druk en misschien niet aan kunnen. Ik heb dat ook heel erg. Volgens mij ben je er dan nog niet aan toe. Een paar maanden geleden had ik nog geen enkele kriebel en het gevoel van het willen gaan voor een 2e wordt steeds sterker. Leuk dta je man er weer voor wilt gaan. Mijn man was overtuigd dat het een jongen zou zijn. Hij moest ook echt wel even aan het idee wennen toen de vk zei dat we een dame kregen (ik ook). En nog geen dag later was hij helemaal in de roze wolken. Hij wilde zelfs haar kamer roze verven... gelukkig heb ik daar een stokje voor kunnen steken.

20. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Ik heb de datumprikker ingevuld, maar ik weet vanaf 24 aug niet welke dagen ik moet werken. Echt geen idee want dat wisselt per week. Als het goed is weet ik dat rond 18aug. Maar ik kan altijd proberen vrij te krijgen of te ruilen natuurlijk!

Share This Page