De Juni Junky's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door debsje1977, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Dat was omdat mamalous de data die zij absoluut niet kon er niet tussen had gezet. Heb ik niet gedaan. Dus vandaar die lange lijst.

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@kouf ik weet daar niks vanaf. ik dacht dat het hoger was toch als je een eisprong had?

@jann het is niet zeker he dat ik zwanger ben. Hou mijn duimen bezig:)

@sparkie jullei moeten niet afhankelijk van mij een datum kiezen hoor! ik kijk wel of ik meega als er een datum bekend is (je mag best mijn e mailadres hebben hoor haha:D)

@allemaal weten jullie iets van afscheiding? (sorry voor de misschien wat ranzige details) maar net met afvegen was het dikkig en wittig. kan zo op zp niks vinden.
    IK WORD GEK VAN HET AFWACHTEN!!!!!! zo dat ben ik even kwijt. het is zo frustrerend dat ik gewoon zoveel symptomen heb en die heb ik anders echt niet en ik heb geen zekerheid nog.
    sorry dames dit houdt me nu echt bezig. ben zo bang dat ik niet zwanger ben of dat het niet goed is gegaan dat kan ook natuurlijk.
    ik heb duidelijk een drukkend gevoel onderin mijn buik en ben misselijk. nu worden mijn tepels ook wat gevoeliger

3. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Ellen: Ik heb dat bij vruchtbaarslijm maar kan ook bij innestelling zulk slijm zijn.

@ Spark: Was de vlinder lekker??

4. Ellen291982

misschien heel domme vraag hoor, maar hoelang voor je menstruatie nestelt een eitje ongeveer in? Want ik heb het idee dat dat allang gebeurd is moet zijn

5. Ellen291982

schijnt bij jullie ook lekker de zon?

6. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Datumprikker is ingevuld.

@ Ellen, wanneer zou je je menstruatie moeten krijgen? Anders nog een testje doen, het hcg gehalte wordt met de dag hoger.

@ Kouf, ik snap precies wat je bedoelt mbt depressie.
    Geen idee hoe dat zit met dat tempen. Ik heb dat ook nooit gedaan. Heb een vrij regelmatige cyclus en weet wanneer ongeveer mijn vruchtbare dag is. Bij mij is dat rond dag 10 vanaf 1e dag menstruatie geteld. Ik heb een korte cyclus.

@ Jannn, als je twijfels hebt denk ik dat je er nog niet aan toe bent. Ik heb dat zelf ook. Ergens tikt dat biologische klokje en voor Milan riep ik ook heel hard, ik wil er 2 en vrij snel achter elkaar. NU denk ik soms, pff wil ik dat wel er nog 1 bij. Ik vind het wel lekker zo en aan de andere kant is toch die wens er nog en denk ik wel eens, o ik wil wel weer. Ik ben er dus duidelijk nog niet aan toe.

Het slapen gister met Milan ging goed. Hij was 1 keer wakker geworden, maar ging gelijk weer slapen na getroost te zijn.
    Hij had wel veel honger vannacht. Zijn laatste fles had hij slecht leeg gedronken. Toen we naar huis gingen had hij dan ook honger, dus thuis een fles van 150/5 op. Dit was rond 12 uur en om 3 uur werd hij wakker en schreeuwde weer alles bij elkaar van de honger. Toen weer een fles van 150/5 en om 7 uur 1 van 210/7. Groeispurtje? Of inhaalslag van het ziek zijn vorige week?

Hier vlakbij ligt een dierentuin en een park met wereldtuinen, dieren en attracties. Dit was voorheen allemaal gewoon natuurgebied, bos, vijvers. De dierentuin waren we al een aantal keer geweest, maar bij dat park was ik nog niet geweest. En dat terwijl het al een aantal jaar is. Vandaag dan maar eens geweest met mijn zusje en Milan. Ik had kortingsbonnen. Ze hebben die wereldtuinen wel mooi aangelegd. Gek dat ik daar als kind altijd ging schaatsen bij de vijvers. Ze hebben er sinds kort 2 witte leeuwen (wist niet dat die bestonden). Milan vond het wel leuk, hij vond vooral de aapjes grappig.
    Volgende keer wel weer gewoon de dierentuin, die is toch meer de moeite waard.

Ik ga mij eens begeven aan het uithollen van paprika's, tomaat, courgette en aubergine. Krijgen straks eters op bezoek en heb ons grieks kookboek maar eens uit de kast getrokken. Het wordt souvlaki met gevulde paprika's, tomaat etc. Nog niet eerder gemaakt, dus ben benieuwd.

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik heb de datumprikker aangepast, maar hou maar geen rekening met mij.
    Ik moet het echt financieel gunstig hebben om te kunnen komen (benzine kosten) en ik zie dat voorlopig nog niet gebeuren na die verhuizing.
    En weet niet of ik dan al een baan heb natuurlijk.

8. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ha meiden,
    wij hebben een drukke middag gehad! Zoon van mijn collega ging foto's maken van Nils. We zijn thuis begonnen. Daar voelt Nils zich goed op zijn gemak. Dus hier een rolletje volgeschoten, haha. Toen de fiets op gestapt en naar een recreatiegebied gefietst. We zijn geeneens meer aan het strand toegekomen! Ben erg benieuwd hoe de foto's geworden zijn. Het waren in totaal 4 rolletjes, waaronder ook zwart wit. Eén rolletje is erg speciaal, en wordt zelfs in de VS ontwikkeld:$. Daar moeten we wat langer op wachten dus. Krijg alles in principe digitaal, maar hij gaat een paar mooie foto's afdrukken. Ik kan niet wachten! Tis natuurlijk niet professioneel, maar da's juist het leuke denk ik.
    Haha, ook nog grappig. Nils zat mooi in het gras vlakbij het water. Ik had hem een liga gegeven. En de eendjes liepen allemaal om ons heen. Eén brutale eend ging er zo vandoor met Nils zijn koekje! Pakte hem gewoon af! Het moment supreme staat er net niet op helaas!

Jannn: vlinder niet meer gezien, dus wie weet heb ik hem echt opgegeten. Had vanmorgen wel een vreemde smaak in mijn mond toen ik wakker werd;)

9. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Jaaaa! Heerlijk weer hier!

10. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@Antje: de wereldtuinen klinken erg leuk. Gek he als je bedenkt dat je daar zelf als kind hebt gespeeld. Nu loop je er met je eigen kind. Als mijn ouders zoiets zeiden vroeger had ik gelijk het idee dat zo’n park dan al 100 jaar bestond.. pff wat voel ik ineens oud.
    Witte leeuwen? Bijzonder. Dan lijkt me de mannetjes variant helemaal bijzonder.
    Zooo lekker aan het kokkerellen. Veel plezier vanavond!

@Ellen: ik had dat!!! Wil je niet nog meer hoop geven hoor hihi ;)

@Sparkie: Het was dus een geslaagde fotosessie. En niet eens meer toegekomen aan het strand. Arme Nils, zo zijn koekkie kwijt aan een eend!

Nou de bruiloft zit erop.. Eva heeft zich super goed gedragen! Ben zo trots op mijn meisje. De bruiloft zelf was niet helemaal aan mij toegewijd.

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Ellen, bij mij was het meer helder, maar had ook veel onverklaarbaar slijm.

@Sparkie, Fijn dat het foto's maken goed gegaan is. Ben erg benieuwd naar het resultaat.

@Ilse, wat goed dat Eva zich zo goed gehouden heeft op een bruiloft. Is toch moeilijk voor zo'n kleine.

Hier een hectische dag gehad.. Zal wel een hectische week worden. Met een peuter en een dreumes op een kamertje.... pffff wat een ellende! Normaal al erg, maar nu is S. er een week! Zou echt blij zijn als we straks in het ander huis zitten.

Vandaag lekker bij Kidz Playground geweest hier in de stad. Was echt leuk. Was ook erg rustig daar, wat voor S. wel fijn is want hij durft niet zo goed te spelen in de drukte! R. vond het ook geweldig! Lekker klimmen en klauteren!

Verder gaat alles gewoon goed. R. heb ik inmiddels ook betrapt op de trap. Erg lastig omdat we hier geen traphek kunnen plaatsen. Dus ook hierom weer blij als we verhuisd zijn.

Morgen naar mijn schoonouders..

12. Koekeloerie

Hebben jullie dat al gehoord van die 15 doden bij de loveparade... ik zit hier vol ongeloof. Wat verschrikkelijk.

13. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Echt afschuwelijk he.... Een nachtmerrie zoiets.

14. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Koek: fijn dat Eva het zo goed deed op de bruiloft. Wat kun je dan trots zijn op je kindje he! Hoezo was de bruiloft niet helemaal aan jou besteed? Rare poefjurk, debiele stukjes, vertel!

Pino: dat zal een drukte zijn inderdaad op die twee kamertjes met twee kleintjes. Lekker veel erop uit met de kleintjes. Is je vriend nu ook een week vrij om met zijn zoontje tijd door te brengen?

Antje: is dat het gajapark (de dierentuin dan) die naast de wereldtuinen ligt? Witte leeuwen, had ik wel van gehoord, moeten prachtige dieren zijn he!

15. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Spark, ja gelukkig is hij ook vrij..

16. Koekeloerie

@Sparkie: Ik vind het zo erg. Denk je plezier te beleven op zo'n dag en dan gebeurt er zoiets. Mensen schijnen niet eens te weten dat er doden zijn gevallen. Ze dansten gewoon door!!

de bruiloft was niet toegewijd aan de mindergelovige. Ik heb met vol respect de hele dienst uitgezeten (als 1 van de weinige van de fam en dat terwijl ik aanhang ben) en ben heel gelukkig voor ze dat zij hun geluk op deze manier hebben (gevonden). Maar goed. Ik mistte dus alcohol en feestgedruis :D

17. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Hoi :)

Heerlijk een middag bij mijn vriendinnetje in de tuin gezeten, het was heel gezellig. Ze had een mooie buik. Zelf vindt ze hem mega groot, ik vond het meevallen, gewoon mooi. We hebben het heerlijk bijna alleen maar over kinderen gehad :D Mooi om te zien hoe ze daar als bijna ouders trots zaten te vertellen.
    Beau heeft zich goed vermaakt maar was echt gesloopt toen we tegen 7 uur vertrokken. Hij had vanmiddag weinig geslapen en vanavond ook bijna niets gegeten (das niets voor hem ;)).

@ Femke: wat leuk dat de fotoshoot geslaagd is!! Wanneer kan je de eerste foto's verwachten? En een rolletje naar de VS sturen?? Waarom is die zo speciaal? Spannend!!

@ Jann: die twijfel of je het wel aan kan met een tweede erbij herken ik ook. Alleen vraag ik me wel af hoe je daar achter komt, niemand kan je die zekerheid geven. Ik hoor van veel mensen dat het allemaal wel gaat lopen als het zover is. En dat geloof ik ook wel. Bij de eerste moet je je denk ik veel meer aanpassen dan bij een tweede. Wel fijn te horen dat je vriend er ook weer voor wil gaan!

@ Ellen: is toch heel begrijpelijk dat je bezig bent met de ontwikkelingen in je baarmoeder! Ik kan me niet meer herinneren of ik afscheiding had toen maar er staat me wel iets van bij dat het wel kan. Zal straks eens even zoeken of ik iets kan vinden. Wanneer zou je officieel kunnen testen?
    De innesteling is 5 dagen na je eisprong en 9 dagen voordat je ongesteld had moeten worden.

@ Antje: wat bijzonder witte leeuwen. Toevallig laatst iets van op tv gezien. Erg mooi! Hoe is het koken gegaan? Het klonk erg lekker wat je ging maken.

@ Grietje: hoe ging het vandaag verder met W? Is er nog wat uit je handen gekomen of heb je een heerlijke luie dag gehad?

@ Pino: oei dat lijkt inderdaad hectisch met 4 op een kleine ruimte.

@ Koek: jij feestbeest :D. Was er ook niet een kleine borrel, gezellig samen zijn? Fijn dat E het zo goed heeft gedaan.
    Verschrikkelijk inderdaad wat er is gebeurd bij de loveparade

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Kouf, de innesteling is heel verschillend hoor.
    Die van mij was 3 dagen na de eisprong, maar kan ook voorkomen dat hij pas later is.
    En het is de begin van de innesteling. De totale innesteling is ongeveer klaar als je 6 weken zwanger bent.

(om het allemaal maar even makkelijker te maken voor de testers he;))

19. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    @ Ilse, ik dacht al, zo vroeg thuis van een bruiloft.
    Heavy van die love parade. Ga je even naar een feestje. Zeer slecht georganiseerd als zoiets kan gebeuren.

@ Sparkie, fijn dat de shoot goed geslaagd is. En 4 rolltjes, zo hey dat zijn flink wat foto's dan.
    De dierentuin is inderdaad het gayapark. De wereldtuinen heet mondo verde. Ligt niet naast elkaar, maar wel vlak bij elkaar, zo'n 5 min met auto.

@ Kouf, gezellig dagje gehad dus.
    Het eten was goed gelukt, gelukkig. Alhoewel het nog afwachten is of we niet ziek worden, haha.

20. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    @ Pino: aha oke, bedankt voor de info

Deel Deze Pagina