De Juni Junky's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door debsje1977, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Sparkie; leuk zo`n fotosessie! Moet ik ook nodig weer eens doen!

Pino; Heb je al wat dingen op de planning voor deze week? Zal niet mee vallen om een hele dag met die koters op 1 kamer te zitten! Hoe regel je dat met slapen dan? Of slapen de kids bij elkaar?

Innesteling etc; Hier kan ik echt niet over mee praten, heb er echt 0.0 vestand van. Snap er wat dat betreft nog steeds niks van dat je met sex zo iets wonderbaarlijks kan maken! Eisprong etc heb ik me nooit in verdiept, ik was meteen zwanger na het stoppen met de pil.

Jannn; heerlik de tuin weer aan kant! Nu maar genieten van het resultaat! Wel jammer altijd dat onkruid zo snel groeit!:x

Kouf; Soms best fijn om even lekker uitgebreid schaamteloos over de ukkies te praten!

Koek; Klinkt niet echt als een bruiloft nee! Zou mijn feestje ook niet zijn!

2. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Hier;
    W was vanmiddag uit zijn hum. Om 16u nog even op bed gedaan tot 17. We kregen de uitnodiging om bij mijn schoonzusje te komen bbq-en, dus douchen, inpakken en gaan.
    Daarna hadden we nog verjaardag, maar er stond al een bedje klaar. Nou mooi niet dat meneer ging slapen!
    Toch maar even er uit en een uurtje later weer een poging. Ondertussen was het half elf, en zijn we maar gegaan.
    Thuis is hij gelijk gaan slapen.

Dat was weer eens een enerverende zaterdag avond!:x

3. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    en waarom verbaasd me dat van jou nou ook niet? :D:D

4. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

hmm zit net een reactie te plaatsen in de lounge. Meisje van 19 (getrouwd en een vriend die 6 jaar ouder is) vind het vervelend om uit haar directe omgeving reacties te krijgen of haar zwangerschap wel gepland is en dat ze misschien beter haar studie kan afmaken... iedereen vind het maar stom dat dit gezegd wordt... ben ik nu de enige die dit een normale vraag vind???

5. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Mijn bruiloft was met 200 man in een tent met een steengoeie dj en een propvolle dansvloer!;) Kijk dat noem ik nou een feestje!

6. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Ik heb wel weer eens zin in zo`n feestje! Waar blijft de tijd? Nu zit ik om 23u op zaterdagavond op ZP.....:)

7. Koekeloerie

@Grietje: balen zeg dat W. niet wilde slapen. Wel herkenbaar hoor. Als Eva meegaat weet ik op voorhand al dat ik niet kan relaxen.

@Kouf: braafste meisje van de klas.....

:D :D :D :D
    ja ik zit weer op de bank :D

8. Koekeloerie

whahahah dit zijn MIJN gedachtes :D

9. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Ik voel me zo`n saaie doos soms! Zit ook echt heel erg in joggingbroek en sweater met de benen languit. Laptop op schoot, rosebiertje en een sigaretje.

Wat ziet mijn man toch in mij??????

Nou op het moment ziet hij weinig want hij ligt te snurken op de bank.

10. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    @ koek: nee dat zou ook bij mij de eerste vraag zijn. Maar goed, soms is het moeilijk om iemands situatie te kijken. Niet iedere 19 jarige is dezelfde. Ik heb hier in mijn omgeving (dochter van een vriend) een meisje van 20 dat net is bevallen van haar 2e dochter. Zij is er een heel ander mens door geworden, meer zelfvertrouwen etc. Ik denk wel dat je kan verwachten dat dit soort opmerkingen of vragen kunnen komen.

11. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Oja, we zijn pas 34 en 32, dus nog lang geen 80!!!!!!!!;):D

12. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Topic lounge'; Ik denk dat je het stel moet kenne voor je een oordeel velt. De 1 is met 19 nog een ouber, de ander is door omstandigheden al heel volwassen.

maar de vraag of het gepland is snap ik wel. Alleen ben ik dan zo iemand die dat denkt en niet zegt. Ik wacht eerst af of ik tijdens het gesprek er achter kan komen of het gepland is.

13. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    En met de ogen al half dicht vallend. Pff hoort dit nu bij het ouder worden.

14. Koekeloerie

@Kouf: precies, het gaat om de vraag. En die snap ik dus wel, maar goed. Whatever! (steekt hand naar voor en draait hoofd weg)

@Grietje: Ik kan me ook niet meer voorstellen dat ik "vroeger" nu pas vertrok om te stappen... ennne ik lig er precies hetzelfde bij.

15. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    @ Koek, ik vind het ook geen gekke vraag.

16. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    ik kan me niet voorstellen dat jij een saaie doos bent!!! Je klinkt altijd als iemand met zoveel energie, enthousiasme, doorzettingsvermogen en een grote vriendenkring.

17. Koekeloerie

Ik ben blij dat jullie het iedergeval met me eens zijn :D
    (anders zwaait er wat :p)

18. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Kouf dat klinkt wel hoe ik was, maar zo voel ik me ondertussen echt niet meer! Ik was echt NOOIT chagarijnig, en nu hoor ik mezelf mopperen, heel irritant.

19. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    aha ouderwetse billenkoek

20. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Ik bedenk ter plekke wat leuks!
    Mijn man is 19 aug jarig, dus moet er een kadootje komen. Ik ga die week W een nachtje bij mijn zus doen, en lekker met mijn man een avondje ouderwets uit. Lekker optutten, rustig hapje eten en dan de kroeg in! JEAHHH!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina