De Juni Junky's deel 2

Discussion in 'De mama's' started by debsje1977, Jun 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Jannn; De laatste 2 nachten gaan erg goed! Tussen 23u en 6.30u niet gehoord. Nu krijg ik hem alleen smiddags weer niet in bed. Hij is vanaf 7u smorgens op, en ligt dan normaal uiterlijk12u weer in bed. Gister sliep hij pas om 14u, en vandaag van 12 tot nu net aan het modderen.
    Maar goed, hij slaapt!

Heel veel plezier op Joas`verjaardag!

Mandy; Dat zal niet fijn zijn met deze warmte! Beterschap voor de kids!

2. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    @ Marjon: wat lekker dat Wessel de afgelopen 2 nachten beter heeft geslapen, dat zal jou ook goed doen.

@ Sweet: wat een schattige foto van Rebecca in het badje :). En wat toevallig dat jullie naar hetzelfde restaurant gaan.
    Geniet er van beide!!

@ Mandy: waterpokken allebei :( Maar dan zijn ze er wel vanaf. Ook geen last van jeuk en warmte nu dan?

@ Mamalous: ik heb je helemaal geen fijne vakantie gewenst maar beide deze dan. Je leest waarschijnlijk stiekem toch wel even mee :D

@ Jann: voor ik het vergeet een HELE FIJNE EERSTE VERJAARDAG morgen.

@ Ilse: ik voor jou een SUPER FIJNE DAG toegewenst morgen!! Hoe is het met je man, kan hij er nog wel bij zijn morgen?

Voor de mensen die moeten werken, werkse. Voor de anderen geniet van de zon.

Wij hebben net een heel stuk gefietst met Beau. We zijn wel een uur weg geweest, was niet helemaal de bedoeling... Ik ben op plekken geweest die ik nog niet eerder had gezien, en jemig wat is het hier mooi zeg! Over een uurtje vertrekken we richting Arnhem voor een familie feestje.

Oh en we hebben gister onze familie verteld dat we gaan trouwen en besloten het maar niet meer geheim te houden. Ze waren erg blij voor ons. Ik heb mijn broer als getuige gevraagd en hij voelde zich erg vereerd. De datum staat ook vast, we trouwen op 10 september dit jaar om 15.00 uur :):). De vriend van schoonzus is kok en zal het eten / hapjes verzorgen. Nu nog even ringen uitzoeken, in ondertrouw gaan en kleding verzorgen (en 10 kilo afvallen in 3 maanden, zou het lukken? :D)

3. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,319
    238
    63
    Hoi meiden,

@ Femke, jij ook werken met dit mooie weer. Ik heb gelukkig wel het voordeel dat wij gewoon buiten kunnen zitten op het werk. Dat ik heb ik na het shoppen dan ook even gedaan. In de weekenden is het altijd erg rustig op de groep.

@ Sweetlove, wat een leuke foto. En het badje is toch een perfecte oplossing.
    Ik werk met licht verstandelijk beperkte jeugd, die nog eens bijkomende gedrags en / of psychiatrische problematieken hebben.

@ Marjon, lekker dat Wessel 2 nachten goed heeft geslapen. Doet gelijk goed 1 nacht betere nachtrust.
    Ik dacht dat Milan grote voeten had, maar dat valt dan nog mee. Maat 19 verzuipt hij nog in.

@ Kouf, 10 kilo in 3 maanden is, denk ik wel, te doen, als je het doorzettingsvermogen en dicipline hebt. Ik was laatst 4 kilo in 2 weken tijd. Hadden er meer kunnen zijn als ik doorzette en wat vaker die sportschool bezoek. Maar mijn ma heeft altijd zoveel lekker snoepjes is huis.

@ Jannn en Ilse, alvast heel veel plezier morgen!

Wij gaan zo richting mijn ouders, bbq-en.

4. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Hoi meiden,

Hij is thuis!!!! de antibiotica doet zijn werk en nu mag hij thuis verder gaan met de kuur. Gelukkig en op tijd voor Eva's verjaardag!!

Morgen is ze gewoon 1 jaar. Pffff precies een jaar geleden, op een zaterdag, is ze geboren. Wat is ze groot geworden.
    Morgen is het dus groot feest! We hebben mooi weer en goede zin. Ik kan niet wachten dat ze haar verjaardagsjurk aan heeft!

Jannn veel plezier morgen, hebben we goed gedaan he 6-6 :D

om nog even terug te komen op de meeting:
    Het was erg gezellig en vond jullie allemaal super leuke meiden. Erg geslaagd. Ik ga nog kijken wat jullie er van vonden... ik moet nog terug lezen.

tot snel!

5. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @kouf leuk hoor dat je het verteld hebt! ik ben 2 jaar geleden getrouwd, het lijkt wel veel korter.
    @ilse sorrie ik heb gemist wat er is gebeurd?!

noa en levi beginnen nu last te krijgen van de waterpokken, het begint natuurlijk te jeuken nu.

6. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,319
    238
    63
    @ Ilse, super dat je mannetje naar huis mag en de kuur aanslaat!
    Zo'n jaar is snel voorbij zeg. Echt iets om even bij stil te staan. Heel veel plezier morgen!

@ Mandy, oei allebei tegelijk de waterpokken. Heb je wel iets voor tegen de jeuk? Hopelijk zijn ze er snel af.

7. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @antje al wezen bbqen? ik heb een zalf gehaald en daarbij zit ook spul voor in bad bij, dan hebben ze s'nachts geen jeuk.

8. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Pffff, ik moet even bijkomen van deze dag werk hoor. Men, wat was het druk zeg.... Niet normaal. Zal jullie de details (waaronder ook onsmakelijke;)) besparen.

Ilse: wat fijn dat je man al thuis is. Thuis knap je toch stukken meer op dan in het ziekenhuis hoor (als het eenmaal verantwoord is natuurlijk). Fijn dat hij de dag morgen ook samen met jullie kan beginnen. Zo'n raar idee he, 1 jaar geleden zat je nog met zo'n dikke buik, en nu is je leven zo ontzettend anders... Weet je bijna niet meer beter..

Mandy: sterkte met die twee! Hopelijk krijgt de jongste niet nog een keer de waterpokken dan, nu die ze al voor zijn eerste verjaardag heeft gehad.

Antje: vaak zijn bij ons de weekenden ook wat rustiger (alleen dit weekend dan weer even niet...:x). Lopen er niet zoveel artsen visite, en veel minder andere disciplines op de afdeling. Zijn er ook veel jeugdigen van jullie 's weekends naar huis?

Kouf: toch ook wel leuk dat je het nu kunt delen met de familie. Waren ze erg verrast? En trouwens jullie ook in Zeeland? Tien kilo moet wel lukken denk ik hoor. Je hebt nu wel een groot doel waar je naar toestreeft. Dat motiveert een stuk beter dan ' zomaar ' afvallen. En wij supporteren je wel hoor!

9. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    @ Ilse: Ja he, vandaag is het echt de dag! Kzat ook steeds te denken. Kwas wel allang bevallen nu hoor :)
    Maar morgen is pas echt de dag :) Mooie datum idd 6 -6

Ik vond jullie ook allemaal leuke meiden met de meeting. En het klikte gelijk prima!!
    Net ofdat wel elkaar al jaren kenden!!

Kheb vast 1 foto van Joas.. Die heeft van ons tafeltje en stoeltje gekregen!

10. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Jannn: wat een lieve foto van Joas!
    Nog 1 nachtje slapen en dan is hij jarig!!!

11. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @jannn gefeliciteerd met joas!

hier vanmorgen een dochter die alles onderkotste, echt zielig. levi heeft verder niet heel veel last van de waterpokken.

12. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,319
    238
    63
    HIEP HIEP HOERA, JOAS EN EVA 1 JAAR!
    Jannn en Ilse, van harte gefeliciteerd en een fijne dag!

13. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,319
    238
    63
    @ Mandy, vervelend dat Noa er zoveel last van heeft. Hopelijk zijn ze er snel vanaf.

Hier vannacht ook een hele tijd met een huilend kind gezeten. Waarschijnlijk weer een oorontsteking. Maar dat was ook wel te verwachten met zo'n verkoudheid. Morgen maar gelijk naar de arts, de oren na laten kijken. Want die moeten toch wel weer in orde zijn voor het vliegen.

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@marjon Jeetje ik hoop dat ze bij de kno meer duidelijkheid kunnen geven.
    super dat je een sollicitatiegesprek hebt. Ik vind het wel meevallen met die pakjes die ze aan hebben. (je hebt het over postbode tnt pakjes?) oranje moet je kleur wel zijn natuurlijk haha:)
    Ik word altijd blij als ik ze zie lopen in die pakjes (ben dan ook gek op post) Succes morgen!!!

@love ik had de foto's gezein op hyves. Kon prima zo toch?

@femke jullie kunnen wel goed slapen met Nils op de kamer? ik vond het heerlijk dat Emma er lag, maar ik was ook veel sneller wakker en erg alert, niet goed voor mijn nachtrust dus haha!
    Balen dat je gister en vandaag moet werken. Gister was het erg lekker weer. volgende week word het weer koeler, maar nog steedsrond de 20 graden.

@kouf GAAF:) dat het zo snel gaat nu en dat jullie al een datum hebben en wat fij n dat de familie ook erg blij was.

@mandy ach wat zielig voor je meissie. voelt ze zich nu beter?

@hier hier gisterhet verjaardagsfeestje van een vriendin. heb het erg gezellig gehad. er was een zeskamp in de stad en daar gingen we bij kijken. dat stelde niet veel voor, maar dat gaf niks, we hebben gezellig op een terras gezeten. de dikdakkers kwamen nog. Daar was mijn vriendin helemaal blij mee, ze ging helemaal uit haar dak haha!:D een geslaagde dag dus.

@JANN GEFELICITEERD MET JOAS ZIJN EERSTE VERJAARDAG. HEEL VEEL PLEZIER VANDAAG. EN IK BEN BENIEUWD WAT HIJ VAN DE TAART VIND. PLAATS JE FOTO'S VAN DE JARIGE JOB????? WAT EEN LEUK TAFELTJE EN STOELTJE HAD HIJ GEKREGEN. HIJ ZAT ER AL MOOI AAN ZO TE ZIEN, HEEL LEUK!
    @JOAS GEFELICITEERD GROTE KNUL, JE ALLEREERSTE VERJAARDAG. GENIET ER LEKKER VAN.

@ILSE GEFELICITEERD MET EVA HAAR EERSTE VERJAARDAG. IK WEET NIET HOE HET MET JE MAN IS ONDERTUSSEN, MAAR IK HOOP HEEL ERG DAT HIJ ER BIJ KAN ZIJN OP DEZE SPECIALE DAG. IK BEN HEEL BENIEUWD NAAR HET FEESTJURKJE VAN EVA. OOK DE FOTO'S VAN JULLIE MOOIE DAG WIL IK GRAAG ZIEN. GENIET ERVAN HET IS LEKKER WEER VANDAAG.
    @EVA GEFELICITEERD MEID! JE BENT NU EEN ECHTE DREUMES. GENIET VAN DEZE MOOIE DAG.

15. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @ilse gefeliciteerd met eva!
    @antje wat sneu een oorontsteking!
    @ellen ze ligt nu naast mij op de bank, ze is heel moe steeds.

16. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,319
    238
    63
    @ Mandy, zielig is dat als ze zich zo voelen hè. Milan heeft vannacht ook maar bij ons geslapen. Dit is nu oorontsteking nummer 6 dan. Eind van de maand moeten we naar de KA, dus dan vragen we ook maar eens voor de kno arts.

@ Ellen, de dikdakkers? Ken ik niet.
    Hihi gek op post. Ik alleen op de post waarbij ik iets krijg, maar die betaalrekeningen mogen mooi weg blijven ;)

Vriendlief is hier hard bezig in de tuin. We hadden gewoon een oerwoud van onkruid. Was net zo'n aso tuin. Ben blij als die volgend jaar helemaal aangelegd is.
    Ik mag vanmiddag weer gaan werken, heb nu 3 avonddiensten. Zou alleen vandaag de avond tot 23 uur hebben. Had ik een mail van mijn teammanager, of ik dinsdag tot 23 kan blijven. Pff zo geen zin in, zou dan van 13 tot 23 uur moeten en dag erna weer om 7 beginnen en dat in een reeks van 6 dagen :( Heb gevraagd of hij toch nog voor andere oplossingen wilt kijken, dat ik het niet zie zitten. Niet in zo'n reeks net voor mijn vakantie en ook nog met een kind ziek, die nu weer vaker 's nachts komt. Wil met een leeg hoofd op vakantie vetrekken en niet met een vol hoofd. Ben benieuwd wat die er mee doet.
    Zo, ga nog maar wat spullen in de koffers gooien.

17. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Ilse: Gefeliciteerd met Eva!!! Hoeraaaaa, 1 Jaar!!!!

18. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Jannn: Gefeliciteerd met Joas!!!! 1 Jaar!!!!!! Hieperdepiep!!!! Hoera!!!

19. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    Jann en Ilse: gefeliciteerd met Joas en Eva!!!!
    Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad.

20. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@antje haha een asotuin (leuke benaming) is het al een beetje minder onkruid geworden? Ik vind het altijd zo frustrerend dat je een hele tijd bezig bent en dan kijkt naar het resultaat en dat je dan weinig ziet omdat het zoveel tijd inneemt grrr. Wij zijn toevallig vandaag ook in de tuin bezig geweest. Nu schiet het aardig op gelukkig.
    Zo dat is wel een lange dag en daarna dan ook weinig slaap als je echt die dienst moet draaien. ik hoop dat ze nog wat voor jullie kunnen doen.

@ilse en Jann hebben jullie en de kinderen een leuke dag gehad? vast ook erg vermoeiend. Joas en Eva zullen denk ik wel erg goed slapen vannacht en dromen van de taart en de cadeautjes.

@hier Emma heeft vanmiddag lekker buiten in haar badje gezeten. Was zeker warm genoeg. was benauwderig vanmiddag hier. nu is het bewolkt. ik verwacht nog wel onweer. is er bij jullei onweer geweest?

Share This Page