Koek, ik reageer steeds mider in die topics, je krijgt toch alleen maar de wind van voren. Bij baby en dreumes staat er ook zo1; Mama is verdrietig want haar baby van 4 maanden is van bed gedonderd. Lag lekker te slapen in haar bed, en mama is weg gegaan. Mijn reatie zou dan zijn: Denk dan na voor je zoiets doet! Maarja, dat zet ik er dan niet neer.
@Grietje: Wat een leuk idee!!! ik ga mijn bedje op zoeken. Mijn mannetje ligt er al in. No magic here tonight. Zit er ook niet op te wachten
En nu ga ik mijn man gezelschap houden, want die slentert net langs richting slaapkamer! Moeten we daar maar een feestje houden! Tot morgen! Oja, morgen gaan we naar de trekkertrek! Hopelijk is W goed te pas, want hij is gek van trekkers dus die kan zijn lol op! Speciaal nieuwe oorbeschermers voor hem gekocht vanmiddag.
Was dat dat topic waar dat kindje aan de achterkant van het bed eruit gevallen was? Hier heeft Milan ook een tijd alleen maar in ons bed geslapen. Maar hij had niet de mogelijkheid om eruit te vallen.
Ja is ook zo, maar goed.. ik ben niet het type die altijd maar mee knikt en als ik echt iets vind ben ik moeilijk van mijn stuk te slaan. Soms is het inderdaad beter om dan maar niet te reageren en niet meer te lezen in zo'n topic. Zou een 19 jarige ook zo denken
Ik heb nooit heel veel gereageert vanwege dit soort dingen. En een platte tekst komt nooit goed over.
Ga zo ook maar eens richting bed kijken of ik vriendlief mee kan krijgen je weet maar nooit wanneer ei (size pingpongbal qua gevoel) is gesprongen of gaat springen. hij was net nog positief over klussen vanavond dus je weet maar nooit
domper, ik denk van niet. er ging net weer een dvd in en morgen is het mama-dag (om en om in het weekend) dus ik ga alleen naar bed nou maar hopen dat die zaadjes hun doel hebben bereikt de afgelopen dagen
Goedemorgen dames, Hier is het weer vroeg dag. Beide kids zijn al wakker. Iemand vroeg hoe we dat oplossen met slapen? S. slaapt in de woonkamer bij ons. Straks moeten ze samen op 1 kamer, maar ik denk wel dat dat goed gaat. S. kan heeel rustig doen en R. slaapt al als hij naar bed gaat. Wij gaan vandaag naar mijn schoonouders toe.. S. heeft er nu al zoveel zin in... Hij kan er maar niet over ophouden haha. @grietje, kidz playground is leuk hoor! Dat vroeg jij je laatst toch af?
Goeiemorgen, Ja Pino dat was ik, over playground! Misschien dat we er in de vakantie maar eens heen gaan. Kouf; Is mama dag dat jij er vroeg uit moet vandaag? Of juist niet?