De Juni Junky's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door debsje1977, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Weet iemand waar je zo`n rugdrager kan kopen? Zo één dat de kleine hoog zit en boven je uit kijkt? Ik dacht bever sport of anwb, maar helaas. Op marktplaats wel, maar niks bij ons in de buurt. Denk dat W het geweldig vind aangezien hij alles wil zien en beleven. Lijkt me ook ideaal op vakantie als we naar een markt ofzo gaan, ipv met de kinderwagen overal tussendoor proppen. In zo`n drager zit hij mooi veilig. Maar kan dus geen winkel vinden die dat verkoopt?

2. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Goede morgen,

grietje mamadag betekend dat ik er vroeg uit moet ;).
    Maar mijn lieve mannetje was goed bezig vandaag
    hij heef geslapen tot 9.15 uur :$:$
    mijn temp was weer laag vanochtend wat dus zou betekeken dat mijn eisprong nog niet is geweest.
    ik snap er niets meer van
    het lijktk er bijna op dat ik nu ongesteld ben (qua gevoel in mijn baarmoeder) maar er niet bij bloed.

3. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Zo zo, twas weer gezellig gister, haha. Heb weer wat leesvoer, LEUK!!
    Ga meteen maar reageren, onder het lezen, anders vergeet ik weer vanalles...

Koek: ja bij een bruiloft hoor m.i. ook een goed feestje hoor. Hopelijk de volgende keer 'beter'.

Kouf: tis een speciaal filmrolletje, zijn er niet zoveel meer van. Heeft jaren in de vriezer gelegen:( waardoor de kleuren anders uitkomen. Rood en groen worden feller. Schijnt apart te zijn. Ik ben benieuwd. Maar die rolletjes kunnen dus alleen nog maar in de VS worden ontwikkeld... (hoop niet dat ik straks blut ben...)
    Gezellig middagje met je vriendin zo te horen. Leuk he, aanstaande ouders. Herken dan altijd weer dingen van mijzelf. Je hebt op dat moment zooo ontzettend geen idee wat er te gebeuren staat, haha.

Grietje: rugdragers...Kees Back Pack Zwart | Buik-/rugdragers | Baby-Dump
    Kijk eens op verschillende webshops! Heeft de prenatal ook niet zoiets?

Pino: gelukkig is je vriend ook vrij komende week! Morgen krijg je toch de sleutel van je huisje? Wat is het snel gegaan zeg!

Mamadag-papadag: hier ook in het weekend hoor. Maar we hebben er niet een erg vast ritme in. Vaak mag ik uitslapen als ik wil. Maar wanneer Nils vroeg wakker wordt, ga ik er toch altijd uit om hem nog een voeding te geven. Vaak slaapt hij niet meer door daarna tegenwoordig. Vandaag mocht ik uitslapen, en ja hoor, slaapt hij ook ineens door tot 9.00! Gek kind...

4. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Sparkie; baby dump zit een behoorlijk eind bij ons vandaan. Prenatal, ANWB, Sportzaken, Duimeland, allemaal geweest. Misschien dan toch maar een langere rit er aan wagen!

Wat een schatjes! Uitslapen tot 9u!!!!

5. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Grietje: je kunt het toch ook online bestellen? Dan laat je het thuisbezorgen. Of wil je het graag eerst zien en uitproberen?

6. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Moet trouwens nog wat bekennen....
    Nils slaapt nog steeds bij ons op de kamer:)
    We zouden hem in eerste instantie met 6 maanden verhuizen, maar op de een of andere manier werd zes maanden negen maanden en negen maanden werd een jaar.
    Maar nu gaat het toch echt gebeuren!! Alleen gaan wij van kamer verhuizen. Vriendlief is nu druk bezig alles om te zetten. Af en toe moet ik even helpen de zware dingen te sjouwen. Nils aanschouwt het met veel interesse, evenals de kat. Ik verwacht van Nils eigenlijk geen problemen, want hij houdt zijn vertrouwde kamertje. Alleen staat ons bed er dan niet meer. Ben wel benieuwd, straks ons eerste nachtje 'alleen'...

7. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Nils heeft trouwens een favoriet stuk speelgoed op het moment. Een houten jodelbaan. Er zitten vier grote houten ballen bij. Voorheen vond hij alleen de ballen interessant, en rolde die door de hele kamer heen. Maar nu laat hij ze eindeloos van de jodelbaan afgaan. Zo leuk om te zien dat hij zich zo goed kan vermaken.

8. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    zware kater hier, gister verjaardag van mijn schoonvader gehad was een heel feest!

9. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Sparkie; Ik wil hem graag testen met W erin, om te voelen of dat een beetje stevig zit. Wij wandelen graag, en de buggy is dan niet altijd even handig, maar zo`n rugdrager moet wel beetje "vast" zitten zeg maar. Geen idee of het wat is, maar wil het graag eens proberen.

Mandy; Nou dan hoef ik niet te vragen of het gezellig was!:D Sterkte vandaag!

Sparkie; Oh dat word spannend inderdaad! Waarschijnlijk slaapt je uk beter als jij vannacht! Haha!

Speelgoed; W is er nog steeds niet weg van, een balletje is nog het leukst. Hij speelt wel veel in de zandbak.

Hier; Trekkertrek was gezellig! We hebben het 3u volgehouden, W vond het geweldig! Maar nu was hij het zat. Hij had wel van 10 tot half 12 lekker geslapen dus dat kwam heel goed uit. Nu ligt hij er weer in.
    Mama gaat ook even lekker uurtje op bed!

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@antje wat fijn dat het slapen zo goed ging. hoeveel melk drinkt ilan gewoonlijk nog?
    Ik zou denk ik zaterdag ongesteld moeten worden

@sparkie Waarom helemaal in de vs dan? klint wel heel speciaal. Zo er is heel wat afgeschoten dus.

@koek wat fijn dat Eva zo lief was geweest, lekker is dat. Was het een aparte bruiloft dan? lees het net, neek an ik me voorstellen als je er niks mee hebt dat je dat dan mist.
    Haha ik probeer mezelf ook niet teveel hoop te geven haha:)

@pino lekker dan he! dat je dan weet dat je gaat verhuizen. Vind het echt super voor jullie dat jullei lekker gaan verhuizen. Hopelijk zijn jullie daar snel op je plek.

@kouf dus Beau heeft er straks een speelvriendje of vriendinnetje bij wat leuk! Ik vind het soms ook heerlijk om met een vriendin dfie ook kinderen heeft lekker te beppen over ze.

@jann was het gisteravond nog gezellig;):D

@grietje wat een drukte zeg. Wel lekker dat hij thuis wel is gaan slapen. Het ging zeker niet helemaal met slapen omdat hij niet heelmaal lekker in zijn vel zit? of slaapt hij normaal ook niet goed ergens anders?

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@sparkie zou wel even wennen zijn dat hij op een andere kamer gaat slapen of niet?
    mooi he dat ze andere dingen ontdekken aan het speelgoed. Ze worden steeds slimmer erin. Emma vind haar boerderij erg leuk. koe in de boerderij en deurtje dicht, koe uit de boerderij en zo gaat het door, ze stopt sowieso alles ergens in en haalt alles eruit.

@mandy als je een kater had was het vast erg gezellig haha!!! hoe voel je je nu?

12. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Ellen; Dat herken ik, iets ergens in, er er uit, en maar blijven herhalen!
    Met W is het altijd maar gewoon proberen als we ergens heen gaan, kan net zo goed lachen als huilen worden!

13. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Wat een rust hier vandaag.

We hebben vandaag echt helemaal niets gedaan. Ja geslapen. Vannacht was wat laat geworden. We hebben muziek geluisterd (filmpjes op youtube) en ik weet niet hoe laat het was maar we waren behoorlijk brak vanochtend.
    Beau heeft ook veel geslapen, 2 uur 's ochtends en 2 uur vanmiddag. Hij was vandaag echt in goede doen en super lief.
    Vriendlief is net vertrokken naar Zeeland en ik kruip vanavond vroeg in bed.

14. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Wij zijn net weer een uurtje thuis. Zijn vanmiddag nog even naar ikea geweest. Op de valreep, want we hadden nog maar 1,5 uur... En dan moesten we ook nog eten, haha! Tis allemaal gelukt, hoewel we maar 1 verdieping gehad hebben. Binnenkort dus nog maar even terug, om de andere etage ook langs te kopen. Hebben vandaag nachtkastjes gekocht, en wat klein prul. Binnenkort terug voor lampen, en meer spul.
    Lekker gegeten daar. Nils een heus kindermenu, kipnuggets en patatjes. Haha, hij had nog maar 1 keer eerder patat gehad, maar hij wist precies wat hij ermee moest. Hij had steeds in beide handen een patatje en die gingen om en om naar binnen, hihi. Hij zat te smullen!
    Nu ligt hij lekker te slapen. Vriendlief schroeft de kastjes in elkaar (hele klus nog volgens mij). Ik ga zo nog even opruimen, want mijn kleding moest ook verhuizen naar de andere slaapkamer.
    Morgen heb ik een late dienst, dus gaat Nils maar een halve dag naar de creche. Vind het niks om hem te brengen als ik gewoon thuis ben... Dus ik lever hem af als ik naar het werk ga.

Ellen: dat spelletje ergens iets in doen en uithalen is ook hier favoriet hoor. Nils is laatst een hele tijd zoet geweest met een vouwkrat en een balletje. Niks aan zou je zeggen, maar hij zag er de lol wel van in...

Grietje: kan me voorstellen dat je even wilt uitproberen hoor. Hopelijk vind je iets in de buurt!

15. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Kouf: ooooh, ik kan alleen maar dromen dat Nils zoveel slaapt overdag... Anderhalf uur, en da's vaak de limit. Vandaag slechts 1 uurtje... Hij doet het daar goed op overigens. Niet chaggie ofzo. Maar zou het heerlijk vinden als hij twee keer twee uur slaapt...
    Lekker luie dag zo te horen. Fijn is dat soms he. Ik ga ook vaak nog even slapen als Nils een tukkie doet. Hij is zo vroeg wakker de laatste tijd, anders hou ik dat ook niet vol...

16. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    #4216 Beaujuulais, 25 jul 2010
    Laatst bewerkt: 25 jul 2010
    @ Ellen: ik heb nog wat gevonden over afscheiding:
    Afscheiding

Stimulatie door hormonen zorgen voor een versterkte witte vloed in de zwangerschap, een verschijnsel dat sterk kan varieren. In het prille begin zijn de golven afscheiding in de vorm van melkachtig, helder of wit slijm soms het eerste signaal dat er geen menstruatie komt maar een zwangerschap in ontwikkeling is! De afscheiding is normaal, tenzij er jeuk, pijn en roodheid optreedt wat op een infectie kan duiden. Houdt het milieu zuur en draag enkel katoenen ondergoed. In de loop der zwangerschapsweken of maanden zal de afscheiding verminderen tot een bekender niveau.

@ Sparkie: Beau slaapt eigenlijk iedere dag wel 2 keer 1,5 uur en soms 2 uur. Heerlijk inderdaad, kan je zelf nog eens wat doen (zoals op zp ;)).
    Heeft Nils serieus tot nu bij jullie op de kamer geslapen?? :D:D Word je dan niet van iedere zucht wakker? Ik zou er niet tegen kunnen. Beau heeft zelfs in het begin niet bij ons geslapen. En vanavond is de eerste nacht alleen? Spannend hoor!

17. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    He meiden,

Ellen: Gisteren was het wel gezellig maar niet wat jij bedoeld ha ha. De buurman kwam nog ff aan en die heeft tot 10 voor half 2 bij ons gezeten.. Dus toen kwam er niks meer van :( Want Joas die begon toen ook te huilen en zijn we ook nog een half uurtje meer bezig geweest..
    Maar vanmiddag was het wel gezellig :D :D :D
    Mn man zei: Je ben vruchtbaar he.. Ik zei: Ja kgeloof het wel. Weet het nooit zo heel goed.. Nou dan hebben we pech hihi
    We zien het allemaal wel.. Opzich ook wel spannend..
    Maar ik ben nooit zeker van mn cyclus echt lastig..

@ Kouf: Dus toch nog laat geworden?? Nog dat ene gedaan ha ha. Lastig als je man steeds zolang weg is. Moet je ei wel precies in het weekend zijn!
    Anders kant als hij op donderdag is en hij komt dan toch weer thuis weet je haast zeker wel dat het dan raak is ha ha.

@ Sparkie: Pff dat Nils nog bij jullie slaapt joh! In een ledikantje of wieg??

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Ellen, had je vandaag ook nog getest?

@Grietje, zandbak spelen is hier ook een succes, heeft W. niet echt iets met speelgoed?

@Speelgoed, Hier speelt ze echt overal mee. Treinen en de boom zijn favoriet.. Bal en zandbak doet het ook erg goed. En losse blokjes enzo. Oh ja, piepende badeendjes vind ze helemaal het einde.. Alleen ik wordt er gek van dus ze krijgt ze alleen in bad. ;)

@Sparkie, spannend de eerste nacht alleen! Hier heeft R. ruim 7 maand bij mij geslapen.

@Jannn, Spannend... We zullen het vast horen over 2 weken ;).

@Slapen, hier meestal 1 keer 2,5 a 3 uur of 2 keer en dan totaal hetzelfede ongeveer.

Hier een gezellige dag gehad bij mijn schoonouders. Mijn schoonmoeder is behoorlijk zenuwachtig. Donderdag wordt ze geopereerd tegen darmkanker. Als het goed is is ze daarna kankervrij. Ze had nog geen uitzaaingen.

Verder gaat alles redelijk, ik heb behoorlijk last van mijn cyclus. Af en toe enorme kramp, en felle steekjes.. Ik heb (aan mijn temp gezien) wel een eisprong gehad vorige week. Dus dat is het ook niet. Ongi ook nog niet, dus alles is weer flink in de war.
    Ik zit ineens verschikkelijk onder de puistjes (gezicht, schouders, borst) en ben snel moe..
    De steekjes herken ik alleen van mijn eerste zwangerschap, maar dat zal het wel niet zijn.
    De puistjes zijn erg vervelend maar niet erg haha.
    De moeheid, ik hoop dat ik snel de uitslag heb van de bloedtest. Misschien toch de schildklier?

Al met al is het weer lekker warrig hier..

Vraag me soms wel eens af waarom ik mij nooit echt lekker voel.

19. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Jannn en Kouf: nu voel ik me toch wel een beetje een rare hoor, dat Nils zolang bij ons heeft geslapen :):):):):) .
    Nee hoor, ;). Vond het altijd zo gezellig! Maar werd ook niet van elke zucht wakker hoor. Denk dat ik vannacht minder goed slaap. Bang dat ik hem niet hoor.

Pino: gelukkig, ben dus niet de enige.... (maar bij jou was het meer ruimtegebrek denk ik, of niet?)...

20. Vica86

Vica86 Niet meer actief

De eerste 5 maanden had ze een eigen kamertje maar het bedje stongd naast mijn bed. De laatste 2 maanden was ruimtegebrek.

Deel Deze Pagina