Goedenavond, @ Kouf, vriendlief nog weten te verleiden gister? @ Ellen, ga je nu ook wachten tot zaterdag met testen of deze week nog eens een keer? Milan krijgt nog 2 flessen van 210/7. @ Jannn, dus jullie gaan er toch voor. Spannend zeg. @ Sparkie, waarschijnlijk zal hij het inderdaad niet eens zo merken. Denk eerder dat mama minder goed slaapt. Milan slaapt ook pas 3 of 4 maanden op zijn eigen kamer. @ Mandy, dat is minder zo'n kater wat langs komt. Het was dan wel gezellig geweest. Hier vanmorgen echt uitgeslapen. Milan kwam voor de verandering vanmorgen weer pas om 8.15 uur ipv 7.00 voor de fles. Toen terug gelegd en werden we pas om 11.30 uur wakker. Vanmiddag naar een kinderverjaardag geweest. Was heel leuk. Milan vondt het ook erg leuk en was heel lief. Tussendoor is hij wel even een dutje wezen doen bij oma en eten. Het feestje was bij hun in de straat. Er was ook iemand met een baby van 12 daagjes oud. Vriendlief vroeg ineens of het niet ging kriebelen bij het zien van zo'n kleintje. Bij hem ging het namelijk wel wat kriebelen. Maar toch nog mooi wat wachten hoor. Vriendlief wilt een studie doen (van 1 jaar), dus dat hij eerst daar maar eens aan begint. Zelf twijfel ik ook voor een studie. Wil graag gaan werken bij de jeugdreclassering en dikke kans dat ik daar toch nog eerst een studie voor moet doen. Maar ik ga eerst eens proberen om er zo tussen te komen.
@ Spark: Nee joh zo bedoelde ik het niet hoor. Kvind het knap dat hij zo lang bij jullie heb gelegen. Lijk me ook wel gezellig. Maar dat zou nooit gegaan zijn met JOas.
@ Pino, misschien anders eens een totale medische check laten doen. @ Speelgoed, Milan speelt met van alles. De activiteitenboom vindt hij erg leuk, auto's en ballen. En dingen ergens in en uit halen is wel 1 van zijn favorietse bezigheid. Laatste tijd ook muziek, dan begint hij te dansen, zo schattig.
@sparkie wat schattig zeg! wat vond hij van de kipnuggets? vielen die ook in de smaak? Jeetje maar 1 uurtje? kan me voorstellen dat het vermoeiend is. Emma slaapt overdag zo'n anderhalf/2 uurtjes vaker 2 uurtkes als korter. Ik denk dat het ook steeds moeilijker werd om hem op een andere kanmer te leggen of niet? vind het niet raar hoor, je moet doen wat je zelf fijn vind. Ik zou ook niet lekker kunnen slapen maar ik hou ook echt van stilte om me heen. @kouf wow wat heeft hij goed geslapen. Wat lekker dat hij dat bijna altijd doet zeg. Wat lief dat je dat opgezocht hebt. Ik heb verkeerd gezocht want was gister druk bezig met afscheiding zwangerschap maar dan kreeg ik geen antwoord wat ik zocht. @jann oh jammer van gisteravond haha maar vanmiddag spanennd meid! leuk zeg. helemaal goedgekomen dus @pino vandaag nog even mijn laatste kv test gedaan en die was nog hetzelfde nog geen duidelijke uitslag. ga nu woensdag of donderdag pas weer testen. pfff heb er nu al moeite mee om zo lang te moeten wachten haha! Kan je niet zwanger zijn dan? steekjes herken ik ook hoor, had ik ook na mijn eisprong. Nu heb ik echt een zwaar gevoel onderin mijn buik. Balen meid dat ej je gewoon nooit echt honderd procent lekker voelt.Hoop dat je snel wat gaat horen en je dan meer zekerhed hebt en je iets kan doen tegen het gevoel. @hier vanmiddag was mijn man met Emma aan het fietsen (mijn fiets mee want daar zit het zitje op) had hij een lekke band gekregen. ik heb zo'n dikke band dus was bang dat hij hem niet zo kon plakken. gelukkig is het gelukt kan ik weer lekker fietsen.
nee joh. Zo vatte ik het ook niet op. Het was meer een beetje stangen, haha. Met zulke dingen maakt het me echt niet uit wat anderen ervan vinden hoor (niet lullig bedoeld overigens). Ik doe lekker mijn ding!
@Antje, er is wel een uitgebreide bloedtest gedaan donderdag, misschien dat daar iets uit komt. @Ellen, in principe zou ik zwanger kunnen zijn ja. Voor het zingen de kerk uit is natuurlijk niet helemaal betrouwbaar he. Ik herken de steekjes echt heeeeeeeel erg. Als mijn cyclus niet elke keer zo raar zou doen zou ik zeggen dat ik zwanger was. Voelt gewoon precies hetzelfde. Ook het zware gevoel in de onderbuik.. En krampen die niet van de darmen af komen. Maar zal zeer waarschijnlijk allemaal komen door de rare cyclussen enzo door het spiraaltje. Gelukkig is de band weer geplakt! Heeft je man ver naar huis moeten lopen?
Antje: jeetje jullie winnen het met uitslapen hoor! Wat heerlijk, gewoon tot half twaalf!! Ik verwacht ook geen problemen met Nils vannacht eigenlijk. Hij ligt nog steeds op het zelfde kamertje, dus voor hem verandert er niets. Vriend is nu bezig met nachtkastje nummer twee. De mijne staat al. Ben helemaal blij met onze nieuwe kamer! Ellen: killing die onzekerheid zeg. Ik hoop maar dat de dagen heeeeel snel voorbij gaan, en dat je later in de week gewoon een lekkere dikke vette streep hebt (hoewel deze ook al best duidelijk was hoor!!). Maar kan je 'voorbehoud' begrijpen.
Ellen: nog even mijn reactie afmaken hoor... Ja, werd idd steeds moeilijker om te verhuizen naar de andere kamer. Ik was het steeds aan het uitstellen. Van vriend mocht het met zes maanden al. Maar nu was het toch echt genoeg geweest hoor. Ben blij dat we het gedaan hebben! De kipnuggets vond Nils ook erg lekker, hoewel hij er maar 1 opheeft volgens mij. Hij is wel enorm verwend vandaag hoor, wat hij kreeg chocomouse als toetje, hihi. Vond ie heeeeeerlijk. Wat een geluk dat de band geplakt kon worden trouwens! Zal je man wel door iets heeeel scherps gereden zijn wil die lek gaan!
Wat is het vandaag rustig geweest! @grietje: ik heb een beco butterfly 2. Ik heb het rugdragen nog niet geprobeerd, maar het schijnt er prima mee te gaan. @Kouf: hmm vaag hoor die pijntjes. Wat het met temp te maken heeft? Geen idee. Het klinkt mij alsof je een rijp eitje hebt die bijna gaat springen. Wat een relaxt dagje hebben jullie achter de rug. Waarom gaan jullie niet mee? Werken is geen goede reden Mama en papadagen hebben we niet. Ik word standaard wakker als Eva 1 piepje geeft. Ik ben dus eigenlijk altijd de Sjaak. @Sparkie: ohw wat spannend. Vannacht de 1e nacht zonder je mannetje. Als je er niet aan toe bent, ben je er niet aan toe. Ik ben benieuwd of het je vannacht gaat lukken zonder Nils. Leuk he hoe ze die patatjes wegwerken. Ik kan zo genieten als ze zo lekekr zitten te eten. En nu nog alles in elkaar zetten wat je hebt gekocht? @Mandy: Leuk!! Dat zal een flink feest zijn geweest als je er zon kater aan over hebt gehouden Is het nog goed gekomen vandaag? @Jannn: ohh je man wilt er echt voor gaan. Leuk zeg. Wat onwijs spannend zeg. Ik ga alvast draaien met mijn duimen @Pino: Dat is heel spannend voor je sm zeg! Hopelijk is ze na de operatie inderdaad kankervrij. Lijkt me wel een heel zware operatie. Halen ze alles weg? Tis inderdaad nog even afwachten of ze überhaupt iets in je bloed vinden. Kan me niet voorstellen dat ze niets vinden. Je voelt je al een tijdje zo belabberd. @Antje: leuk die ambities bij jullie. Als je er zo in zou kunnen rollen zou dat wel heel mooi zijn. Maar dat is wel even wat anders dan je nu doet. Heb je contacten daar? Goh wat is dat toch met al die mannen die ineens de kriebels krijgen he. Wel leuk om te horen. Leuk die kinderverjaardag. Kunnen ze even lekker met andere kindjes spelen.
Wij hebben een vrijgezellen avondje van goede vrienden van ons achter de rug. Het was erg gezellig. Donderdag gaan ze trouwen!! Echt leuk. Heb er zin in!! Eva is bij opa en oma logeren. Zag het helemaal niet zitten omdat ze vaak de dag erna zo van slag is, maar om haar nu weer wakker te maken is ook niks.
En ik zit nu al te stressen als het wel raak is hoe dat toch allemaal moet. Kan JOas dan al op een peuterbedje?? Etc etc. Pff ik wil ook blijven werken etc. Nou ja misschien is het niet raak.. @ Ellen: Lastig het dat wachten.. Succes nog tot donderdag... @ Pino: HOelang is het geleden dan dan je ongesteld bent geworden?
@Koek, wat hebben jullie gedaan bij de vrijgezellenavond? Hier is R. ook altijd van slag na het logeren, maar soms is het idd beter om ze te laten liggen dan ze wakker te maken. Hopelijk is ze morgen niet erg van slag.
@ Koek wat zijn jullie wezen doen? Nou mn man die er wil er wel voor gaan. Maar ik denk dat het meer is: Als je nou toch bezig ben dan is hij niet meer te stoppen
@Jannn: hahah niet meer te stoppen haha Ach dat komt echt wel goed hoor. Stel dat het raak is, ben je 9 maanden verder eer het kindje ter wereld is. Dan is er zoveel anders dan nu. Kijk maar eens terug wat Joas allemaal kon in 9 maanden tijd. Maarrruhhh en onze deal dan, wij zouden er samen weer voor gaan?! Zo halen we nooit het nieuws he We zijn alleen vanavond gegaan. Ze hebben vanmiddag gestept en gekanoot en wij zijn aangesloten bij de bbq.
Er is een juni mama bevallen vandaag (van de andere juni mama's) echt raar!!!!! Ik klets er bijna niet meer mee. Raar hoe snel je eruit ligt....
17 juni... eerste dag ongi 24 juni... was de bloeding van het spiraaltje... Dat laatste beschouw ik maar als ongi.. Vrijdag 25 juni eipijn gehad.. Na die tijd niet meer, maar temp was wel 'laag'. Normaal voor mijn ei tussen de 36,5 en 36,9 Nu elke dag 36,9 tot en met 17-7-2010 Sinds die tijd iets omhoog tot 37,1 en vandaag 37,2. Al met al geen grote verschillen, wat ik normaal wel heb. Maaaar ik heb begin vorige week (of vorig weekend ofzo) voor de zekerheid nog een test gedaan. Maar was negatief. Over een paar dagen weer testen als ongi niet doorgebroken is.. Ben er liever vroeg bij dat het mij wat geld kost, dan in onzekerheid blijven zitten.
Oh wat leuk! Je ligt er inderdaad enorm snel uit daar. Is mij al zoooo vaak overkomen. Ook vind ik dat je daar niet echt door iedereen altijd geaccepteerd wordt.. Zo werd ik eens aangevallen door een (getrouwde) mama, die mijn manier van omgang met mijn ex belachelijk vond, ondanks de situatie.. Nou ik ben hem snel gepeerd daar! Hier is het veeeeeeeeeeeeeeeeeeel gezellig. En hier mag ik ook echt iedereen!