Koek: Eva is wel een slim meisje zo te horen. Nils heeft geen benul als ik hem vraag pak de bal, haha. Nils is ook een lekkere trouwens... Op het tv meubel hebben we twee van die plastic beschermhoekjes op de punten zitten. De punten daarvan zijn namelijk ontzettend scherp. Maar die dingen trekt hij er dus doodleuk af! Zit ie ineens op zo'n ding te knagen.... Dus nu ben ik hem heeeel hard aan het leren dat dat absoluuut niet mag. (gaat met veel gegrom en gekrijs gepaard van Nils) Nu echt douchen..
@ grietje: wat leuk dat jullie ook in die wieg hebben geslapen. Bijzonder gevoel lijkt me. @ koek: wat schattig dat Eva opdrachtjes begrijpt en zelf ook de lade dicht doet. Het lijkt me wel prettig als ze zelf kunnen lopen. Beau schuift alleen nog op zijn billen vooruit. Soms duurt het dan te lang voordat hij ergens is en dat is dan erg frustrerend voor hem of hij verliest zijn aandacht. Bij ons ligt het speelgoed in de box en er om heen (wat een rommelig gezicht is) Binnenkort ook maar een eigen la voor hem creeren.
Dames, zie mijn topic bij de testen.. Er is 1 slaapkamer van maarliefst 24 m2. Genoeg ruimte voor ons bed en de kleine erbij.. Als de kids groter zijn laten we een muurtje erin zetten en komt er een jongens en een meisjes kamer.
Ik heb ff geen tijd om overal op te reageren: Ff uit mn hoofd.. @ Spelen: Soms speelt Joas heel lang zoet, andere keren dan vraagt hij continue om aandacht dan speel ik wel lekker een tijdje met m. Joas die gaat ook huilen als ik zeg uh uh dat mag niet!! Dan kom hij idd ook gelijk naar je toe en pakt hij je vast. Gelukkig wel. Gelukkig loopt hij niet weg. @ Kouf: Hoe is het met je kat? Zou toch zielig zijn als hij pijn heeft!! @ Ellen & Pino: Spannend!! Pino voor jou is het nu duidelijk dus... @ Mamalous: Vond J. het leuk in Ballorig?? @ Antje: O balen zeg dat Milan weer begont te krijsen. Ik vind dat ook zooo vreselijk! De buren zeiden: hij was vannacht weer lekker bezig he! Vind ik echt erg.. Joas lag vannacht steeds een beetje te piepen ik hoefde er niet naar toe.. Maar nu vanmorgen voelde ik ff in zn mondje. 2 kiezen en 1 hoektand al door.. Half eigenlijk. Paar puntjes..
@Sparkie: die dingen liggen er bij ons binnen mum van tijd af. Ik ben er mee gestopt ze terug te plakken. Die dingen hingen er op een gegeven moment ook alleen nog maar aan. Plakken deden ze allang niet meer. @Pino: gefeliciteerd meis... en bedankt he... nu kriebelt het bij alleen nog maar meer whaha! @Kouf: De een loopt snel en de ander babbelt snel. Beau is daar echt weer een vlotte in. En ik vond Beau heel geconcentreerd op Eva's drinken afstuiven bij het zwembad
Marktplaats.nl > Wiegjes: mooi & goedkoop wiegje, babywieg, babywiegje, wieg - Kinderen en Baby's - Babywiegjes en Ledikanten Kheb al een weigje gezien Dat schommelwiegje..
Jannn: zeggen de buren dat echt? Ik geloof niet dat ik me dat zomaar zou laten zeggen. Daar zou een lullig opmerkinkje bijkomen. Net of je dat leuk vindt.. wordt je er nog even op gewezen dat ook de buren het horen. bah... ik voel een weggestopte frustratie naar mijn eigen buren omhoog komen whahha
Die buren zijn opzich wel aardig. Nooit een verkeerd woord over kunnen zeggen dus ja kan ze ook niet gaan uit schelden!! ha ha. Maar ik vind het al erg als hij zo krijst.. En dan moeten de buren het ook nog zeggen
@band lek mijn man heeft gelukkig niet heel ver hoeven lopen. Er ligt hier vaak glas in de stad, word steeds meer en ook steeds op dezelfde plekken. wil nog steeds een klacht neerleggen bij de gemeente erover want elke keer ligt er weer glas. @koek ja je bent er snel niet meer op de hoogte lijkt me helemaal als net zoveel kletsen als hier haha! maar nu alweer bevallen? dan was ze vrij snel zwanger toch? wat is het geworden? @jann wow die is echt heel erg mooi @antje die is ook erg mooi is dat glas erin? ziet er supermooi uit Watapart dat hij weer kwam voor de fles vannacht. maar hij heeft echt wel lekekr uitgeslapen zeg! @jann jij gaat het dsu ook spannend maken meid! het komt echt wel goed als je goed nieuws krijgt. @kouf ja dat had ik gezien op het nieuws. echt verschrikkelijk. en ws een verborgen zwangerschap. vind het knap als mensen het 9 maanden kunnen verbergen. volgens mij worden die meiden dan ook niet echt dik ofzo want ik had mijn zwangerschao echt nooit kunenn verbergen. hoop dat ze de straf krijgt die ze verdient. wat een aparte kat zeg, en heeft het geholpen?? @sparkie wat fijn dat hij zo goed geslapen heef. nu jij nog haha! komt vast ook wel als je gewend bent Ieh!!! wat eng gelukkig is hij nu eindelijk gevangen @grietje he bah meid wat erg dat hij zo slecht slaapt en dat jij helemaal erdoorheen zit. Goed dat je even helemaal niks doet, even op adem komen hopelijk erg mooi. lijkt wel erg op de wieg waar Emma ook in heeft gelegen. we hebben de wieg waar mijn man en zijn broertje en zusje ook in hebben gelegen. Zou zomaar dezelfde kunnen zijn. extra bijzonder dan he! als je er zelf ook in gelegen hebt. @pino had gereageerd in het topic kijk ook even op besloten forum. echt spannend zeg!
haha deze maand hmm. Ik heb vandaag mijn laatste pil geslikt van deze strip. Als jij nu zwanger bent dan moet je wel heel lang overtijd lopen en ik veel te vroeg bevallen willen we weer tegelijk bevallen
Oke.... Dus jullie gaan er volgende maand weer voor Als het dus deze maand niet raak is dan gaan we samen er keihard tegen aan ha ha.. Ik hou dat kind wel binnen anders en jij moet je best doen dat het vroeger komt hihi
Pino: ik had ook al in je andere topic gereageerd, gefeliciteerd!!! @ Koek: als het om eten of drinken gaat is Beau er zo bij inderdaad Vreetmonstertje! Ik vind het ook niet erg hoor dat hij nog niet kan lopen. Alleen heeft hij er zelf af en toe wat last van, hij heeft best wat energie die er zo nog niet uit kan komen. @ Jann: dat meen je niet dat je buren dat zeiden . Wat gemeen! en hoezo ben je nog niet kaar voor een tweede? Schattig wiegje zeg
@ Jannn, ik zou een of andere opmerking terug hebben gemaakt. alsof jij het leuk vindt dat hij 's nachts huilt. Ik denk dat Milan in een groeispurtje zit. Vrijdag kwam hij ook voor nachtvoeding. Zijn ochtend en avondfles gaan ook tot op de laatste druppel op. @ Ellen, ja is glas in lood.
Owwwwwww! Hij huilt, krijst, valt, huilt nog harder,wil op schoot, toch maar niet, weer brullen, en vertikt het om te gaan slapen! Zou hij mijn zenuwen voelen? Pfff! Ben blij als mijn man om 17u thuis is. Wat een dag!
Zou heel goed kunnen dat hij jouw spanning voelt hoor. Hopelijk wordt hij nog een beetje rustig vandaag.
Hij is nu de doos met oud papier aan het inspecteren. Wel een klerezooi in huis, maar hij is tenminste even stil.........zucht!
Pfff hij slaapt eindelijk! Hij wou zo graag naar buiten maar het regent al de hele dag. Toch maar een kwartiertje buiten laten spelen want ik werd compleet gek van het gegil. Kind zeiknat en madderig natuurlijk, dus meteen door in een warm bad. Lekker schone pyama aan, en een poging tot dutje. En het is stil!
Oja, kom ik er gister achter dat ik geen nieuwe pilstrip meer in huis heb. Die kan ik dus pas morgenmiddag ophalen, en ik had dus zondag al moeten beginnen. Handig hé! Ik raak geloof ik het overzicht een beetje kwijt onderhand.
Nou ballorig was vreselijk zo enorm druk!! Echt niet leuk twas er bloedheet... Later meer meiden zal dan ook ff te proberen om te reageren