De Juni Junky's deel 2

Discussion in 'De mama's' started by debsje1977, Jun 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Mamalous dat is dan ook balen zeg! Ga je ook wat leuks doen, zonde!

2. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Kouf hoe is het met de poes afgelopen? Helemaal klitvrij en happy?:D

Sparkie; Temperamentvol is W zeker! Hij is absoluut niet verlegen oid, en alles gaat met veel lawaai!;)

zelf spelen; blijft lastig hier, W speelt door het hele huis met vanalles. Bij de voordeur staat bijv een mandje met zijn schoentjes. Die gaan er dagelijks zeker een keer of 5 uit. Zulke dingen dus.

Sparkie wat heerlijk dat Niks zo lekker zelf speelt! En dan doodleuk die beschermhoesjes eraf halen! Hahahaha! Ondeugd!

Opdrachtjes: W kan inderdaad de bal halen, keukenkastje dicht doen, als we naar boven gaan de lamp aan doen.

Zo, eindelijk alles weer een beetje bij gelezen. Het is hier hondeweer, dus de tv doet het weer eens niet. Lang leve het platteland!!!!
    Maarja, ben ik wel weer even bij hier.

De tas voor morgen staat klaar, en Wessel is in dromeland. Bij Prenatal heb ik zaterdag een geweldige pyama van nijntje met bijpassend ondergoed gekocht. Belachelijk natuurlijk, maar ik kon het niet laten:D. Ik zie hem al lopen op zijn schapenslofjes, met wit badjasje. Ach ja, in het ziekenhuis moet je er ook fatsoenlijk bijlopen toch!:D

Ik zit alleen nog in dubio voor vanavond. Hij mag na 23u niks meer hebben tot aan de operatie. Alleen in totaal 30cc water. Twijfel of ik hem om 23u een flesje moet geven, maar dan loop ik wel het risico dat hij wakker wordt. Maar hij is gewend smorgens tussen 5 en 6 de fles te krijgen. Hmmm wat is wijsheid. Gelukkig moeten we om 7uur al in de auto zitten, scheelt dan al weer!
    Oja, en ik ga mee naar de OK. Man durfde eigenlijk toch niet zo goed toen hij had gelezen wat er van hem verwacht wordt.;)

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Opdrachtjes, hier ook hoor. R. vind het super.
    Ze doet de deur open en dicht.. lampen aan en uit, dvdspeler (met touchscreen) aan zodat het beeld veranderd (heel leuk als je tv kijkt) speelgoed halen, om eten schooien (als ze iemand iets ziet eten komt ze er snel aan en dan gaat het handje omhoog hoor hahaha. Voor eten doet ze alles! Drinken ook zelf, ook haar beker overal vandaan pakken.
    Bal gooien en ophalen..

Zelf de babyborn doet ze al het speentje in en uit...

Gek kindje he;) Ze weet ook precies waar de koekjes en het drinken ligt, als ik haar bord pak wordt ze helemaal gek.

@Grietje, spannend morgen! Is de afgelopen tijd wel snel gegaan hoor!

Hier geen echte klachten, wel veel steken en een opgezette buik.. Verder nergens geen last van!

4. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Wanneer ga je verhuizen Pino?

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

ja is afhankelijk van de bijzondere bijstand.

6. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Euh? Dat heb ik denk ik gemist? Krijg je nu ander soort uitkering omdat je gaat verhuizen?

7. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Grietje wat fijn dat je mee kan, w zal er prachtig bijlopen int zhuis, hoest met je zenuwen? Ik zou wel een flesje geven zou hem niet uit bed halen, geen lamp aan doen en zo min mogelijk praten en dan zelf laten drinken hopelijk slaapt ie dan snel weer verder.

Hier ook opdrachtjes uitvoeren en j probeert te rennen en het lukt hem aardig.

M'n laptop is er weer eens mee gestopt dus reageren op eerdere berichten word een btje lastig vanaf mijn iPhone..

Hier trouwens ook sinds vandaag misselijk en moe, niet veilig gevreeën vorige week moet de 3/4 ongi worden ben benieuwd, had voor de zekerheid getest vanwege vorige x ook misselijk uiteraard neg maar had r gefopt en hij vond het stiekem toch wel leuk alst wel zo was geweest.. Misschien gaat ie tochnog overstag.

8. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Grietje: heel veel succes morgen met de operatie van W. Ik hoop dat alles goed gaat en hij snel van z'n pijn verlost is. Kop op he. knuf

9. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik hoop trouwens dat deb weer mee komt kletsen hier!!

10. Koekeloerie

@mamalous: ohhh ook al spannend bij jullie. Nog wel tijdens je vruchtbare dagen dan?! Goh zou wat zijn zeg!

11. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Mamalous jij ook al? Zou toch ook een grap wezen als er meerdere meiden hier tegelijk zwanger zouden zijn?

Ik was dus vergeten de pil te halen. Kan hem morgen pas ophalen maar had zondag moeten beginnen. Deze maand is het dus niet veilig. Helaas onze vakantie ook niet. Vertel ik dat tegen R; nou dat risico moeten we dan maar nemen.:$
    Wie weet kan ik me volgende maand ook aansluiten!
    Nee hoor, ik heb gezegd eerst 3 maanden doorslapen, en ik ben toch echt van plan me er aan te houden!

Koek; dankjewel!

12. Koekeloerie

Dat hoop ik ook. Maar ik denk dat ze het nog te druk heeft met alles.

13. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Denk dat Deb het even zwaar heeft nog, hopelijk meld ze zich snel weer!

14. Koekeloerie

Ja he Grietje, dat zou echt heel leuk zijn.

Hier ook al gesprekken gehad, maar ik twijfel zelf nog heel erg. Dus ja. Ik denk dat het even uitgesteld wordt.

15. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Mamalous, spannend... hier was de test vorige week ook nog negatief.

@Grietje, ik krijg een vergoeding voor de verhuzing omdat ik aan kan tonen dat ik financieel niet bereid was om te sparen. En ik onder het minimum zit.
    Moet alleen nog bevestiging krijgen.

Deb, zal ook wel weer komen als ze zich wat beter voelt.

@Grietje, jij ook volgende maand ;) wordt gezellig zo!

16. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Koek, waarom twijfel je dan? Of hou je dat liever voor jezelf.

17. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ja maar dat den niet denkt van nou pas ik er niet meer tussen dus doe maar niet meer mee... Ik denk nie dak zwanger ben twas voort zingen de kerk uit maar wel tijdens vruchtbare dagen we zullen t zien.
    R wil pas over 2-3 jaar voor een 2e

Iedereen gaat er min of meer wel weer voor hè, leuk hoor.
    Grietje w zal toch Over 9 maanden wel doorslapen?

18. Koekeloerie

Ik ben er nog niet aan toe denk ik Pino.

19. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Koek, ok, ja dan moet je het ook zeker niet doen he.

Mamalous, hier ook voor het zingen de kerk uit hoor... en echt wel zwanger!

(ja ik maak het maar gewoon openbaar hier..)

20. Koekeloerie

Dat zal toch niet. Volgens mij zit je er zo weer tussen. Volgens mij kunnen er zelfs nog nieuwelingen gemakkelijk bij instromen. Heb zitten tellen, we bestaan al 5 maanden!!! Yihaaaahhhh

Share This Page