De Juni Junky's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door debsje1977, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

haha geen ontkomen meer aan Pino. Wanneer gaan jullie het vertellen? Na de echo?

2. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Al 5 maanden wauw! Bijna tijd voor ons half jaar jubileum, mooie gelegenheid om af te spreken met zijn allen en we zijn al bijna aan deel drie toe

3. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Mijn mannetje zit me vragend aan te kijken. Ik ga afsluiten.
    trusten

Nogmaals succes morgen Grietje. Ik denk aan jullie!

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Mijn schoonfamilie waarschijnlijk al eerder..
    Maar mijn eigen familie denk ik dat ik daarmee wacht.
    Die willen of teveel info en zich met mijn leven bemoeien, of ze trekken er toch niks van aan en boeit ze niks.

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Fijne avond Koek!

Alweer 5 maanden??????

6. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Koek ik ben er zelf ook nog niet aan toe. Het lijkt me geweldig, maar wil zelf eerst weer even op adem komen.
    Fijne avond!

Pino; Kennen zijn en jouw familie elkaar niet dan? Spannende tijd ga je weer tegemoet!

Mamalous'; goed idee, ons 6mnd jubileum vieren!

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Nee ze kennen elkaar niet gelukkig

Zat net wel te denken..

Ze beginnen de renovatie aan onze woning begin april (als ze op schema blijven)... Dan zou ik uitgerekend zijn... ongeveer denk ik.

8. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Mijn hemel, ik heb net 2 uur op de bank liggen slapen :$:$
    en nog steeds bekaf, terwijl mijn dag niet echt vermoeiend is geweest.
    @ grietje: mijn kat is dus nog niet klit vrij :(. vanmiddag was mijn nichtje hier en daarvoor heb ik eigenlijk een beetje scoongemaakt. Kouf vindt het niet fijn als ik die klitten verwijder dus ik ga er morgen mee aan de gang. Wat balen dat w. vandaag zo slecht te pas was. Kan heel goed dat hij jouw spanning voelde. Gelukkig slaapt hij wel nu. Ik zou hem inderdaad toch nog wel zijn flesje geven vanavond. Succes morgen! Hoelang moet hij ookal weer blijven?

@ mamalous: balen dat het vandaag zo druk en warm was bij ballorig. dus bij jullie ook weer spannend? Leuk! Kunnen we over 1.5 week met zijn allen testen ;)

@ pino: huizen bezitster :D. Hopelijk krijg je snel je uitkering en kan je over. Hoelang wil je wachten dan met vertellen?

9. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ow heerlijk geslapen kouf. Je moest nog wat inhalen met al die lichamelijke inspanning van de afgelopen dagen ;)

10. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Kouf dat is niet fijn zo moe, zeker als je niet weet waar het vandaan komt.
    W mag morgen gewoon weer mee naar huis, ik weet niet hoe laat ofzo.
    Tja of hij moet een bloeding krijgen dna wordt hij zowieso opgenomen maar daar gaan we niet van uit!

11. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    :D:D:D ja ik denk het ook

12. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Ik ga ook afsluiten, proberen wat slaap te krijgen!
    Man geeft W straks nog een fles, en dan hopen op een rustige nacht!

Tot morgen!

13. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Sterkte grietje hoelaat is w aan de beurt?

14. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    grietje sterkte!! hopelijk is het een rustige nacht voor jullie en kan je nog een beetje slapen

15. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Kouf, vriend is heel makkelijk. Die zegt, je bent toch zwanger, kan je het toch aan iedereen vertellen?
    Ik ben wat afstandiger, vooral naar mijn moeder toe.

16. Vica86

Vica86 Niet meer actief

ik ga ook slapen dames,

Ben uitgeteld!

17. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Nog even snel een berichtje na mijn late dienst. Ben net een half uurtje thuis. Was lekker druk... Ook nog flinke hectiek op het werk. Was heel veel politie in het zkh vanwege bezoek (allochtone jeugd) dat naar binnen wilde maar niet mocht... Hoe en wat weet ik niet precies, maar't was nogal heftig geloof ik... Werd zowat de lift uit geduwd door de politie, haha.

Nils is beetje ziek aan het worden, klinkt als een schorre zeehond. Erg sneu. Hij lijkt zich nog niet zo beroerd te voelen, dus hopelijk blijft het hierbij.

Grietje: heel veel sterkte morgen met W. Je moederhart gaat het vast te verduren krijgen. Hoop dat alles soepel verloopt, en dat je straks een 'new en improved' W. hebt! Heel veel succes meid!

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Goedemorgen dames,

@Spark, zo dat zal even heftig geweest zijn op je werk! Hopelijk wordt Nils niet ziek.

Hier was het al weer vroeg morgen helaas.
    Maar ja. Ga me even bedenken wat we vandaag gaan doen. Ik wil alvast wat spullen naar het nieuwe huis brengen. Die ik nu niet nodig heb. Dus denk dat ik hubby dat laat doen vandaag.
    Ik moet nog werk zoeken dus dat wil ik vandaag gaan doen. Misschien even langs het cwi.. Hopelijk heb ik snel werk en zijn ze zo tevreden dat de zwangerschap niks uitmaakt, maar ik ben er bang voor...
    Heb echt het idee dat ik de hele zwangerschap 'alleen' moet wonen..

Zouden ze dan ook extra controleren? he bah... lastig allemaal.

Ook moet ik het aan de stadsbank vertellen, die zal er ook niet blij mee zijn denk ik.

19. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Moge meiden,

Joas hier weer lekker al een blok geslapen.

@ Pino: Nu je zwanger bent kom je veel moeilijker aan werk denk ik! Dat zou wel balen zijn zeg!!! :(

@ 2e: Kdacht er niet aan toe te zijn, maar nu het misschien wel raak is dan vind ik het toch ook wel weer leuk. Ken nu alweer 5 meiden die ook zwanger zijn waar ik toen die tijd mee liep!
    Gisteren belde er weer 1 op die zwanger was..

Weet je wat ook heel apart is.. Toen mijn vriendin bijna 2 jaar geleden is bevallen, gingen we op kraamvisite.. Ik had die avond net getest en was helemaal gelukkig..
    Nu bevalt mn vriendin over 2 weken weer van hun 2e kindje en wij kunnen over 2 weken testen.. Misschien is het wel weer op dezelfde avond als we bij hun op kraamvisite zijn!! Zou apart zijn.

Ff een vraag: meestal heb ik heel veel vruchtbaar slijm.. Maar nu 1 klein beetje en meer niet.. Zou het dan bevrucht zijn?
    En als ik mn eisprong vandaag pas zou hebben en zondag middag hebben we "het" gedaan kan het dan ook nog bevrucht zijn of moet ik het vandaag dan ook nog doen??
    Stom he.. Kheb er geen verstand van.. Al zouden we er echt voor gaan dan deed ik het gewoon om de dag :)

@ Grietje: Heel veel succes en sterkte! We horen wel hoe het was.
    En ik hoor mezelf praten.. We zeiden als Joas 3 maanden doorslaapt dan gaan we voor een 2e. Nu slaapt hij echt al heel lang door gelukkig en af en toe een nachtje minder maar die dramatische nachten zitten er niet meer bij.
    Alleen ben ik nu weer bang als de baby er is ( als ik zwanger zou zijn) en die gaat liggen huilen snachts voor een fles dat Joas dan ook gelijk wakker is.. Misschien dan toch makkelijk een wieg op onze kamer :) Ik ben er nu al over na het denken en ben nog niet eens zwanger hihihi

Joas slaapt nog. Kga vast een beetje met de badkamer beginnen dan hoef ik dat straks niet te doen als Joas wakker is want dan klauwt hij alles weer overhoop ha ha.

Vandaag niet echt plannen..

20. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@grietje, succes vandaag he!

@Jannn, ik zou als ik jou was dan vandaag ook klussen. Vruchtbaar slijm, ik weet alleen dat ik het dit keer een week had, en ook heel veel!

En de baby die de anderen wakker maakt, wij zetten ook een wieg in de slaapkamer bij ons. En de kleine blijft bij ons slapen tot hij/zij de nacht doorslaapt. R. was heeeeel makkelijk. Die sliep de nacht door vanaf het moment dat ze aan de reflux medicijnen zat. Geloof dat ze 3 weken was (daarvoor 2 weken 24 uur per dag krijssen). En ze was rond de 3 maanden toen ze van 7 tot 7 sliep.. Sindsdien altijd..

Deel Deze Pagina