De Juni Junky's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door debsje1977, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hey meiden,

even snel een vraagje.
    Er was iemand met een kindje dat slecht sliep en die toen naar iemand is toegegaan. Naar wie?
    Iemand die ik ken zit al 2 maanden met een slecht slapend kindje snachts en ze zitten er helemaal doorheen.

2. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Jolan; Ik denk dat je mij bedoelt? Wij zijn in Apeldoorn naar iemand geweest. Zij "ziet/voelt" de problemen. Vaak aardstralen, maar ook lichamelijke dingen. Ik kan nog niet vol overtuiging zeggen dat ze ons geholpen heeft, hoewel Wessel deze week 2 nachten heeft doorgeslapen, en overdag rustiger lijkt. Maar willen we dat zien of is het echt zo? Ik ben er nog niet helemaal uit.
    Was wel een super lieve vrouw, en ik had wel meteen vertrouwen in haar. Volgende week gaan we zowieso nog een keer.

Onweer; Nog niet, maar het ziet er dreigend uit!

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hallo dames!

@JOAS en EVA, GEFELICITEERD met jullie 1e verjaardag!
    (moeders ook gefeliciteerd natuurlijk).

@Mandy, wat naar dat je dochtertje er zo'n last van heeft.

Hier heerlijk gegeten gisteren. Vanmorgen een videocamera gekocht met het uitzicht op de verjaardag, de stapjes en alle andere dingen. Ben er helemaal blij mee.
    Vanmiddag naar mijn moeder geweest, heerlijk de BBQ aangehad. Rebecca in het zwembadje gezeten.

Morgen ga ik misschien zwemmen met Rebecca en mijn zusje. Heb ik best wel zin in.

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    marjon en wat voor iemand was dat dan? hoe noem je zo iemand?

5. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Hey meiden!

Bedankt voor alle felicitaties! Daan is thuis en mag ook thuis blijven. De antibiotica is aan geslagen, dus gelukkig was hij er van het begin tot eind bij.

Eva is goed verwend vandaag zeg en ze ligt nu heerlijk te slapen. Ze was tegen het einde echt uitgeput. Ik denk helemaal onder de indruk van alle mensen en kado's.

De foto's zijn niet goed gelukt. Eva had er niet zo'n zin in vandaag.
    Maar voor het idee...

6. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

kado uitpakken

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Wat zag ze er prachtig uit Ilse!

8. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Beetje laat maar alsnog:

Joas: GEFELICITEERD MET JE 1STE VERJAARDAG!!!!

EVA: GEFELICITEERD MET JE 1STE VERJAARDAG!!!!

allebei lekker slapen nu en dromen van alle cadeautjes die jullie hebben gehad!

Eva: wat had je een mooie jurk aan meiske!!!!

9. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ha meiden!!!

Bedankt voor jullie felicitatie's!!

@ Ilse: OOk van harte..
    Ik heb nog niet veel foto's, want we vieren het morgen uitgebreider. Maar hij heeft het nu al druk met zn kadoos..

Wat zag Eva er mooi uit!! Ik maak morgen nog veel meer foto's.. Kzat ze sowieso op hyves!!

@ Jolanda: Misschien bedoel je ons hoor! Wij zijn naar een accupuntuur geweest. Die meette een stofje bij Joas in zn hersens dat te weinig was. Dmv van 1 korrel in genomen te heben slaap hij nu super!!!

Maar is ze al bij de huisarts geweest?? En kindival geprobeerd van VSM??

Kga gauw weer naar mn mannetje :) Grote mannetje dan..
    Khoop dat ik morgen tijd heb anders tot dinsdag!!

10. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Goedemorgen!!

Ilse en jann: wat hadden jullie heerlijk weer of was het toch wat te warm misschien?

@ Eva: wat zag je er prachtig uit! Wat een mooie jurk en wat stond hij je prachtig.

@Sweet: wat heb je voor een camera gekocht? Ging je noou wel of niet op dezelfde dag als Marjon bij dat restaurant eten en hebben jullie elkaar gezien?

@ Ellen: heb je foto's gemaakt van Emma in haar badje?

@ mandy: hoe is het bij jullie met de zieke kinderen?

@ Antje: hoe is de tuin geworden? Hoe ging het vannacht met Milan en zijn oortjes. Hopelijk kan de ha wat geven zodat de ontsteking weg is voor jullie op vakantie gaan.

Het is hier trouwens helemaal niet zo'n noodweer geweest. het heeft wel een klein beetje geregend maar verder niets volgens mij.

Beau heeft van 7 tot 7 geslapen :). Heb hem wel een paar keer gehoord maar hij sliep zo weer verder. Ben er zelf ook vroeg in gegaan. Hij heeft weer (vaak) enorme dunne luiers dus misschien dat er wel meer tanden door gaan komen. Dat zal wel erg snel gaan want de 3 boventanden zijn in 1 week doorgekomen.
    Verder maakt hij weer wat andere geluiden (de letter n / m volgens mij) en als hij op de bank of op bed ligt tijgert hij vooruit en gaan ook zijn billen omhoog en zijn been eronder. Ik ben trots op hem!!

11. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Goeiemorgen!

Jolan; Ik heb je een PB gedaan met de gegevens van die paragnost.

Ilse; Wat zag Eva er prachtig uit! Leuke dag gehad?

Jannn; Vond Joas zijn verjaardag ook leuk?

Sweet' Heb jij ook zo lekker gegeten bij het steakhouse? Was weer helemaal lekker!:D

Hier een weer een goeie nacht gehad! Om 19.30 erin, om 6.30u een papfles in bed, en pas om 8u er uit!
    Ik krijg toch het idee dat we op de goeie weg zijn nu!

Oja, en Wessels voortand bovenin is er door!

Ik heb de zenuwen want ik heb zo die sollicitatie, ik heb daar toch zo`n hekel aan! Bahbah!

Vanmiddag komt ook die vrouw van het CB om Wessels driftige gedrag te observeren. Ik zit al vanaf gisteravond te dubben of ik met een smoes af zal bellen. Heb er gewoon geen zin in!
    Daar komt bij dat die tandjes hem waarschijnlijk dwars zaten, de behandeling van die paragnost misschien gaat werken, en we wachten op de oproep van de kno arts. Vind het wel ff goed zo!

Ik ga me maar eens even netjes aankleden........wat zal ik nu weer aan doen??????;););)

12. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Goedemorgen,

@kouf, ja Marjon en ik zijn naar hetzelfde restaurant geweest maar ik zaterdag en zij zondag. De camera die ik heb gekocht is een JVC GZ-HM330SE. Het is een superding. Filmt op full HD kwaliteit, 30x zoom, lampje voor in het donker, 8gb harde schrijf en optie voor SD kaart. Vooral dat laatste is erg fijn voor mij omdat ik nog wel eens weg wil gaan terwijl de sd kaart nog in de pc zit en ik dan normaal niet kan filmen, nu wel door de harde schrijf die er in zit.
    Er zit gezichtsherkenning op en touchscreen.
    Helemaal top!
    http://www.equipmentexpress.co.uk/shop/acatalog/jvc%20hm330%20large.jpg

Wat leuk dat Beau probeert te kruipen zeg! En tandjes, tja.. hier helaas na de 4 maanden geen moment meer gehad dat ze geeen last van tandjes had. Ik zie het verschil dus ook nauwelijks meer. Hoop voor je dat Beau er snel doorheen is.

@Marjon, ja wij hebben ook heerlijk gegeten!
    Veel succes bij de sollicitatie en die vrouw van het cb... als je het niet ziet zitten zou ik het afzeggen hoor. Of verplaatsen.

Hier een redelijke nacht gehad. Rebecca was wel weer om 7 uur wakker maar slaapt nu alweer. Misschien zwemmen vanmiddag. Vind het helemaal leuk!

13. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Kheb ff een berichtje achtergelaten op het andere forum!!

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Jannn, heb gereageerd!

@All, hier ook een bericht geplaatst op het andere forum.

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    jann, bedankt!!! Ga het doorgeven aan haar.
    Nog gefeliciteerd!

16. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Hoi meiden,

@ Ilse, wat zag Eva er mooi uit. Schattig jurkje.

@ Jannn, Joas heeft dus dubbel feest.

@ Kouf, fijn zo'n lekker nachtrust. Hopen dat de tandjes snel door zijn.
    Leuk is dat als ze weer iets nieuws kunnen. Milan gaat nu steeds vaker los staan en staan vanuit zit, zonder zich ergens aan vast te houden.

Vannacht heeft Milan goed geslapen, geen last gehad van de oortjes. We zijn dan maar nog niet naar de ha geweest. Hij hoest nog wel, zo'n rochelende hoest. Van het slijm natuurlijk. En mama aangestoken :(
    De tuin ziet er weer beter uit. De metershoge onkruid is eruit. Nu hebben we een tuin met tegels en modder, haha. Vorige bewoners hadden het heel erg beplant. Wij hebben niet zo'n groene vingers, dus alles eruit gehaald. Maar op die plekken ligt nu natuurlijk nog altijd die bergen modder / grond. Volgend jaar gaan we hem betegelen.

Doen jullie kindjes ook zo gek bij de stofzuiger of föhn? Als Milan het geluid daarvan hoort, gaat zijn mondje open en komt er heel hard AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA uit. Gek kind is het soms. Ik heb hem maar een mini stofzuiger gekocht bij kruidvat. Eentje die ook lichtjes heeft en geluid maakt. Ben benieuwd wat hij ervan vindt, moeten nog batterijen in.

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@ilse wat fijn dat je man erbij kon zijn en dat hij thuis mag blijven. Hopelijk voelt hij zich snel helemaal weer de oude.
    En wat zag je meisje er mooi uit, een echt prinsesje hoor! prachtig jurkje:)
    Wat heeft ze allemaal gekregen?

@kouf gaat dus echt goed met Beau. Dat is snel gegaan zeg met zijn boventanden. Nu mag je dus achter hem aan gaan rennen als hij aan het tijgeren is haha! Voor je het weet kruipt hij straks de kamer door.

@marjon hoe is het gegaan met de sollicitatie? en is de vrouw van het cb geweest of heb
    je afgebeld? ik begrijp goed dat het nu net niet uitkomt omdat je ook hoopt dat de paragnost veel goeds heeft gedaan. merk je er wat van bij Wessel?

@jann nog een feestje vandaag dus! was het gister verder gezellig? ik hou je hyvespagina in de gaten voor de foto's. Is hij erg verwend?

@antje Emma is dol op de stofzuiger. Ze moet altijd lachen en ze grijpt er gelijk naar. heb je het stofzuigertje al geprobeerd? Benieuwd naar zijn reactie.
    Ik heb een grappig filmpje van Emma op de stofzuiger (had papa natuurlijk weer bedacht haha:D

het filmpje van Emma op de stofzuiger staat op haar hyvespagina:)
    hier een foto van Emma in het badje gister

18. Ellen291982

en de laatste....

19. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Ellen wat is Emma toch een knapperd!! (L)

20. Ellen291982

@jann dank je wel!!!

ik heb gereageerd bj het andere forum!

Deel Deze Pagina