hihi je was eerder, maar weer kom ik alleen op de aanbiedingen. Wat knap dat je haar er op aan durft te spreken. Heel goed dat je dat doet en het niet opkropt. jammer dat je niet normaal met haar kan praten dan erover dat ze zich er altijd uit probeert te praten. Lijkt het net of je met een kind te maken hebt ofzo.
Antje: ken je iemand die bij vodafone werkt? Wat een verhaald trouwens. Zo zie je maar hoe machteloos je eigenlijk staat tegen zo'n grote werkgever. Nog rare dingen gebeurd in de buurt de laatste tijd? En wat vervelend dat die collega zich niet aan afspraken houdt. Is het echt aan jou om daarover feedback te geven? Op een gegeven moment is het een zaak van de leidinggevende denk ik. Zij functioneert niet naar behoren als ik het zo hoor. Helemaal met zulke jeugd moet je wel heel consequent zijn! Die afspraken zijn er niet voor niets...
ja nu kan ik hem lezen. wat belachelijk zeg! waarom zou je dan nog mogen stemmen als je er niet mee eens bent je zo geterorisseerd word, echt erg!
Shit...is alles weg......nou ik geeft op hoor! Deed via plaats reactie en toen wilde ik verder zoeken met de pagina`s en toen tekst weg, gatsiedamme!
Ik heb ook SPH gedaan, nouja alleen het eerste jaar toen werd ik pychisch niet helemaal top en er meegestopt. @antje nee nog geen makelaar, laten er drie komen en dan kiezen we de beste uit, ga het artikel ook ff lezen.
antje: lees net dat je vriend er werkt... Hopelijk kunnen ze iets betekenen... mamalous: ooo da's zooo irritant he, je tekst weg. Ben je d'r helemaal klaar mee? Of doe je nog een poging...
Wet je wat het mooie is, de meeste irritaties krijg ik dan weer via via te horen. Als iemand het direct tegen mij zegt, dan zeg ik altijd dat ze het met desbetreffende persoon moeten oppakken. De afspraken waar ze deze week van afgeweken is betreft een cliënt van mij, dus een afspraak die door mij en de cliënt zijn gemaakt. Geen idee of ik een verkorte versie kan doen. Wil eerst proberen of ik er tussen kom zonder de opleiding, puur met mijn ervaring. Het artikel is maar een klein stukje van wat er speelt. Zijn veel meer dingen daar gebeurt de afgelopen jaar, waaronder ook veel ontslagen. Alles bezuinigingen en miljoenen winst maken.
Antje wat een verhaa zeg wij gaan ff dvdtje kijken en daarna lekker slapen. Morgen komt zusje dus zal nie veel er zijn, gaan lekker zwemmen.
@ mamalous: hier idem, gestopt toen ik depressief werd (in ieder geval het toe gaf en medicatie kreeg) zat alleen toen al in het 4e jaar en was bezig met afstuderen Jammer eigenlijk, heb het nooit afgemaakt Ik denk dat het ook goed werkt om nu al te verven. Ziet het er allemaal fris uit als er kijkers komen
@ Sparkie, bij mijn leidinggevende staat ze op een voetstuk. Ze is een konten kruiper en doet zich mooier voor dan ze is. Normaal prik ik daar snel door heen, bij haar duurde dat even. En ik ben weer iemand die vind dat een leidinggevende moet weten wat zich op de werkvloer afspeelt, zonder dat ik steeds er naar toe zou moeten. Niks vreemds meer gezien hier in de straat. Mijn vriend is trouwens accoord gegaan met de nieuwe voorwaarden. Dit omdat hij er toch weg gaat en zoiets had, dan maar dat geldbedrag.
Kouf wat zonde meid, tis ook echt een heavy opleiding vind ik je moet echt stek in je schoenen staan.