Slaap lekker Pino. Hier kruipen we er ook dadelijk in. Morgen is het weer kdv dagje, dus niks te uit slapen. Ikl ga dan nog eens een poging wagen in de sportschool. Die zijn volgens mij erg blij met zo'n sponsor als mij. Zeg morgen ook direct mijn lidmaatschappij op.
Jij sponsort dus ook al de sportschool. Ik ben ook al een hele tijd niet geweest. Vind het wel altijd heerlijk als ik gesport heb, maar de tijd wat het mij kost heb ik geen zin in.
Goedemorgen, Hier was het al weer vroeg dag. Om 6 uur waren ze beide wakker. @Grietje, hoe gaat het nu met W? @Tandjes, er zijn veel kindjes waarbij tandjes komen nu he? Hier volgens mij ook, 3 hoektanden tegelijk. Vandaag ga ik naar het uwv, kijken of er nog een mogelijkheid is dat ik nog een baan kan vinden. Ook ga ik zo de ha proberen te bellen voor de bloeduitslagen en de vk om mij aan te melden. Vanmiddag naar mijn schoonmoeder, die ligt dan in het ziekenhuis, morgen wordt ze geopereerd. Jullie nog plannen voor vandaag?
Goeiemorgen, Na een heftige avond kreeg ik Wessel om 22u eindelijk in slaap. Hij was boos, nee woest! Na 22u niet ,meer gehoord tot 6.30u! Nu zit hij lekker in de box te spelen. Hij ziet er ook beter uit moet ik zeggen, weer wat kleur op de wangen. Vandaag mag hij weer gewoon eten, alleen geen scherpe dingen, maar wel brood enzo gelukkig. Vanmiddag komt mijn zus eventjes oppassen. Ik moet nog ontslag nemen bij die k.tbaas. En ik zie daar tegenop!!!!!!!!!! Gelukkig wil zus even hier komen, dan heb ik het ook maar gehad. Nu eerst met Wessel lekker onder de douche, even lekker fris! Kom straks reageren!
Pino is in een hotel niet wat? Medewerker huishouding? Ik werd gister gebeld door de cantharel in ugchelen, dus die vacature is er nog. Het zijn wel de banen waar je vaak snel aan de slag kan, en waar ze niet heel lang doen over de sollocitatieprocedures.
@ grietje: wat lief dat je zo met pino meedenkt, heel attent W gelukkig wel lang geslapen lees ik, gelukkig! Kon natuurlijk twee kanten op na zo'n hectische dag. Heb je het idee dat hij er last van heeft? Oei ontslag nemen Hoe vervelend je baas ook is, het blijven rot gesprekken. Succes!! @ Pino: he bah weer zo vroeg wakker? Is K trouwens ook vrij nu? @ Jannn: jullie laten er geen gras over groeien he Had je topic gelezen op baby en deumes. Stonden best positiece reacties op. hier ging de nacht verrassend goed. Beau heeft nog tegen 10 uur een fles gehad en vannacht heb ik hem nog wel gehoord maar hij lag meer te spelen en sliep weer verder. We stonden vanochtend om 7.30 uur op dus ik ben blij. Beau voelt zich wel wat beter volgens mij. Ik nog niet helemaal dus ik kruip er straks gewoon ook weer in als Beau naar bed gaat.
He meiden, Hier ook een goede nacht. Joas was half 8 wakker. Is voor mij vroeg hihi.. Maar maak niet uit. Hij speelt lief.. Hij heeft nu eerst zn broek vol liggen douwen dus die gaan we maar ff in bad stoppen Kspreek jullie vandaag nog wel.. Ff nog snel: Pino: Succes met solliciteren. Ben je nog misselijk? Grietje: Wel fijn dat de nacht is goed gegaan.. Hopelijk gaat het iedere dag beterder. Kouf: Gelukkig heb Beau ook goed geslapen vannacht. Ik moet zo naar de tandarts Voor controle dus dat scheelt dan wel weer.. Hij doet het niet gelijk als er wat is.
Hebben jullie een loopwagen gehad en zo ja welke? Ik heb voor Beau een babywalker van Vtech maar ik vind het zo'n zwabber ding. Het lijkt helemaal niet stevig. Beau loopt steeds steviger aan mijn handen en het lijkt me heerlijk voor hem om achter een wagentje te kunnen lopen. Maar met dit ding... ik laat hem niet los, vind het een onding. Of moet ik nog even wachten en komt dat wel als hij nog stevig zelf kan lopen.
Kouf; Wessel heeft zo`n houten loopkar met blokjes er in. Maar als ik advies mag geven; begin er niet aan, zonde van je geld. Dat ding kan namelijk alleen recht voor uit. Nu ze aan de handjes lopen willen ze overal heen kunnen gaan. Heel frustrerend dus dat die kar geen bocht kan maken. Hier staat hij buiten maar een beetje te staan, wordt maar zelden gebruikt nog. Vandaag lekker dagje kalm aan doen, hopelijk ben je dan morgen weer opgeknapt! Jann; succes bij de tandarts, scheelt dat het controle is, maar dan nog is het geen feest! Pino; kijk je wel eens op vacaturebank.nl? Daar kan je op woonplaats zoeken. Zeker als je NU aan de slag wilt, is schoonmaakwerk een goeie optie. Mij leek in een hotel werken nog wel leuk. Maar dat is ieder voor zich natuurlijk. Bij de post wordt je ook snel aangenomen, maar denk dat dat te weinig uren zijn voor jou? En anders supermarkt? Ik was te oud, maar jij komt misschien nog wel aan de bak. Wat een gedoe hé meid! Ik ken het, je wil zo graag werken, er zijn banen zat, maar je komt er niet tussen. Heel frustrerend!
Mijn kleine patientje wou zoooo graag naar buiten, bleef maar tegen de achterdeur bonzen en maar huilen. Ik heb hem de overal aangedaan en hij is nu lekker op het terras aan het spelen. (ik zit ook buiten) Hij is zeiknat, maar hij vind het heerlijk. Zo maar meteen in een warm bad doen voor hij ziek wordt. Het is gewoon echt een buiten kind, en gister al de hele dag binnen moeten blijven. Dan maar even lekker uitleven. En ik heb me toch pijn in mijn buik voor dat k.tgesprek! Ik weet nog steeds niet wat ik zeggen moet. Ik wil heel graag op de goeie manier weg daar. Mijn vader doet daar wekelijks zijn inkopen, vandaar. Eigenlijk moet ik schijt hebben aan die baas, maar dat lukt me gewoon niet! Ik neem wel alle bedrijfskleding gelijk mee, ik ga er vanuit dat het hoog op loopt, en ik niet meer weer hoef te komen. In dat geval kan ik gelijk alles afgeven en hoef ik er ook later niet meer naar toe.
Hier heb joas een houten loopauto gekregen maar net als W. hij werdt woest dat hij geen bochten kon maken! Overal liep hij tegen aan en maar weer janken. Kheb dat ding boven gezet hoe mooi hij ook is.. Nu hebben we er 1 van 10 euro en daar is hij helemaal verslaafd aan. Daar draait hij mee en maakt bochten etc. Alleen toen hij die kreeg kon hij stevig lopen.. Dus dat is misschien wat scheelt. Loop Beau nu langs de tafel etc? Joas ging eerst ov eral op zn knieen achter.. @ Grietje: Heel veel succes! Ik heb ook buikpijn maar dat is vast ergens anders van
Ik zal zo even reageren, maar even snel. Morgen heb ik een sollicitatiegesprek! Bij de belastingdienst! Voor 40 uur per week en voor langere tijd. Wel via het uitzendbureau dus dat is een risico maar als ik eerst eens laat zien wat ik in huis heb, vinden ze het wellicht geen probleem. AAAAHhhhhhhh ben zoooo happy!
@Jannn, Hahaha, het zo ook maar eens ergens anders van kunnen zijn he je maakt het wel spannend! Succes bij de tandarts! @Grietje, succes straks. Hopelijk loopt het niet te hoog op. Maar ben blij voor je dat je daar weg mag! Vacaturebank en monsterboard kijk ik altijd op. Supermarkten vinden mij al te oud met mijn 23 jaar, maar daar probeer ik het wel altijd. Ik heb ook sollicitaties gestuurd naar de action. Wel omgeving van de stad, want in deze stad zelf mag ik niet werken ivm mijn zusje die assistent bedrijfsleidster is. Mag geen familie met elkaar werken. @Kouf, ik had voor R. de leeuw van fisher price. Maar ze vind het niks. Nu pakt ze gewoon haar kleine stoeltje en schuift ze die alle kanten op. Verder loopt ze overal langs, maar hier staat ook echt alles hutjemutje hahaha.
Hè meiden sta op m'n zusje te wachten voor het zwemmen, hier sinds wakker worden weer misselijk/weeïg maar verder geen andere dingen maar dat had ik bij Julian ook niet..ik was de eerste drie maanden zo beroerd dak niet kon werken... Nou tot later xxx
@ Mamalous: Spannend!! Ik was binnen een half uur terug bij de tandarts vandaan. Ik had wel wat last dus hij wilde een foto laten maken. Zit ik op dat stoeltje hangt er een bordje: Bij een zwangerschap of vermoederlijk aub ons te kennen geven. Dus ik zeg: er is kans op een zwangerschap. O zei ze dan moet je het echt nu niet doet. Als je weet dat het niet zo is kom dan maar terug.. Khoop dat ik niet terug hoef te komen. Kvind het steeds leuker worden hihi.