Hahaha ik hoop het ook niet voor je! Hier net ook gebeld door het uwv werkbedrijf. Ze hebben 2 functies voor me! Vanmiddag kan ik daarheen. Hun moet ik wel zeggen dat ik zwanger ben omdat mijn contactpersoon het al weet. Zou ik het bij de belastingdienst vertellen bij de sollicitatie of niet? Ik nijg ernaar om het niet te doen.
Pino; mijn eerste reactie is, niks zeggen, als je het zegt denk ik gewoon niet dat je de baan krijgt. Maar als je contactpersoon het al weet wordt het lastig. Dan kunnen ze je er altijd op pakken dat je het verzwegen hebt. Hmmm, wat zegt je contactpersoon er van? Misschien heeft zij goed advies? Jann en mamalous jullie maken het wel spannend hoor! Hier is de kleine man lekker naar bed, hij was bekaf en ligt er al weer een uur in. Hopelijk blijft hij nog even lekker slapen. Want van slapen wordt je beter!
@ pino: wat is het voor een functie bij de belastingdienst? Zou wel helemaal te gek zijn! Hoeveel solli gesprekken moet je doen? Anders bij een tweede gesprek pas vertellen? @ grietje: het zou toch niet dat je direkt kan vertrekken? Volgens mij mag dat niet eens. Zelf gewoon rustig blijven, kan hij je niets maken. Succes bij het gesprek @ Jann: leuk dat je steeds meer enthousiast wordt over eventuele zwangerschap. @ mamalous: jij kan al wel bijna testen of niet? @ loopstoeltje: bedankt voor de antwoorden. Beau loopt wel langs de tafel maar hij ziet nergens gevaar in en vertrouwd volledig op mij. Hij draait zich dus zo om om iets anders te pakken, en ja dat lukt niet. Soms laat ik hem dan (begeleid door mij) vallen zodat hij leert dat dat niet kan. hij valt dus niet hard. Maar ik kan me voorstellen dat het frustrerend is dat je geen bochtjes kan maken daar had ik nog niet over nagedacht. Dan maar gewoon aan mijn vingers lopen. ik heb net 2 uur geslapen weer en Beau slaapt nog steeds vanaf 9 uur
@Kouf, het is 1 gesprek en aan het einde van het gesprek krijg ik te horen of ik aangenomen ben of niet. Het is voor 10 euro per uur, dus een redelijk goed loon. 40 uur per week. De functie is bij de betalingen. De betalingen die vastlopen omdat er gegevens missen moet ik uitzoeken en kijken waar de fouten vandaan komen en oplossen.
Dat is snel zeg, dat je dat direkt hoort. Maakt het wel moeilijker of je het wel of niet moet vertellen. Ik durf je er geen advies in te geven. Zelf ben ik met dat soort dingen altijd wel eerlijk maar ook vaak genoeg gemerkt dat dat tegen je kan werken.
Ja ik ook, maar ik wil niet bij voorbaad al niet dat ik daarop afgewezen wordt, dus ik zeg het maar niet. Dan kan ik eerst laten zien wat ik in huis heb!
@ Pino: Leuk banner!! Hier kwam net een meisje van dorp ( ik ken ze goed) of ze met Joas naar de speeltuin mocht. Hij vond het geweldig en ik ook.. Kon ik alm n strijk wegwerken zonder dat Joas erbij was. En straks nog ff oppassen op een babytje van 3 maanden. Leuk!!! @ Pino: succes. @mamalous: Wanneer zou jij mogen testen??
Wat lief Jannn, heb jij even tijd voor jezelf. Je zou ook even kunnen relaxen, boekje lezen tv kijken
Jann; Heerlijk kroelen met zo`n kleine baby! Kriebel,kriebel! Pino; Ligt ook een beetje aan je proeftijd, en wanneer je zou kunnen beginnen. Als je volgende week kan beginnen met een proeftijd van een maand, dan zou ik het denk ik niet zeggen tot de proeftijd om is. Je weet nu ook al heel snel dat je zwanger bent, er zijn genoeg vrouwen die het pas later in de gaten hebben. Tegenwoordig kan je kennelijk ook 3 maanden proeftijd krijgen, krijg ik ook bij mijn nieuwe werk. Ik ben me toch zenuwachtig! Snap niet goed waarom. Ja, hij is wel zo`n eikel die pissig wordt, en zegt dat ik niet meer weer hoef te komen. Ik heb de kleding al in de auto liggen. Eigenlijk hoop ik dat ik niet meer hoef terug te komen. Vandaag is mijn eerste vakantiedag, dus ik hoef officieel dan nog maar 2 dagen te werken. Pfff ben blij als het achter de rug is straks. Wessel slaapt nog steeds, al ruim 2 uur. Moet even helemaal bijtanken denk ik. Kan mijn zus straks lekker even met hem naar buiten, het is nu heerlijk weer hier!
@Pino: leuk die nieuwe handtekening. Die soll bij de belastingdienst zou wel perfect zijn. Ik zou het nog niet zeggen. Ik zou het pas op zijn vroegst na de 1e echo vertellen. @Grietje: wauw van 22.30 tot 6.30!!! ge-wel-dig!!! Succes vanmiddag bij je werk. Hopelijk doet hij niet zo lullig en kunnen jullie dit normaal afhandelen. Ik moest altijd een alsnog brief schrijven. Formaliteit denk ik. Wat een buitenmannetje is W. zeg. Die heeft zich dus ook even kunnen uitleven. Wat doet hij precies buiten. Met speelgoed spelen of in de aarde wroeten ofzo (dat doet Eva vooral + steentjes pakken)? @Kouf: vandaag dus nog even lekker verder uitzieken. Wat heb je? Heerlijk dat Beau doorsliep. Als je al beroerd ben zit je echt niet op een gebroken nacht te wachten. Wij hebben ook de Vtech. Ze heeft er nooit veel achter gelopen. Ze speelde meer met het deurtje en de telefoon. @mamalous: wat een positieve voortekenen zeg! Ik duim voor je dat het zo mag zijn. Nog een weekje en dan mag je testen (houd je dat vol). Veel plezier in het zwembad. @Jannn: Het tandartsbezoekje is gelukkig al weer achter de rug. Ik hoop ook dat je niet meer terug hoeft voor fotos!! Wanneer mag jij testen? Over ruim een week?
Koek; Hij doet eigenlijk vrij weinig buiten. Pakt een blaadje wat langs dwarrelt, een schepje uit de zanbak, kijken bij het hekje naar de auto`s, trekkers en schapen, met zijn handjes in het water spetteren wat in een emmertje geregent is, zulke dingen. Echt spelen is het niet, meer op ontdekkingstocht, en vooral lekker vies worden!
@Grietje, het komt vast goed met dat gesprek! De vacature bij de belastingdienst is via het uitzendbureau.. Dus daar zou ik mij echt moeten bewijzen. De andere vacature is een BBL opleiding, ze kunnen mij dan moeilijker weg doen, omdat ze de opleiding betalen. Maar dan ga ik wel aanbieden om tijdens het zwangerschap verlof gewoon naar school te gaan. Die ene dag per week kan dat best, ook daarna, zodra ik normaal kan functioneren. Er is nog een vacature, via het uwv, weet niet de proeftijden.
Op ontdekkingstocht wat mooi gevonden. Ja dat doet Eva ook wel. Vooral als er ergens water in zit, is dat de grootste uitdaging om het water daar uit te krijgen. Hoelaat ga je naar je werk. Heb je een afspraak gemaakt?
Shit krijg net sms van mijn zus dat ze iets later is. Nog langer wachten. Pfff! Eerst maar eens bij Wessel kijken, volgens mij wordt die wakker. Dan heeft hij er ook bijna 3uur slaap opzitten! Helemaal blij mee!
@jann jullie pakken het goed aan Veel succes bij de tandarts hopelijk valt het mee @grietje gelukkig ziet w er weer beter uit. Heel veel succes vanmiddag, kan begrijpen dat je er tegen op ziet hopelij kmag het toch meevallen! @kouf wij hadden een nijntje loopauto werkte puur niet omdat met 1 arm het te moelijk was. we hebben nu een echte loopauto kan ze achter lopen (gaat ook steeds beter alleen) en op zitten en door de kamer heen racen. vind hem erg leuk @pino wat spannend zeg! hopelijk word je aangenomen . je bent zeker niet verplicht het te melden. Zou het ook niet doen als ze het niet weten via je contactpersoon (wat ze volgens mij ook echt niet mag zeggen) @mamalous spannend zeg! wanneer kon jij testen? @hier Emma was vanmorgen vroeg wakker om kwart over 7 (is hier voreg normaal rond 8 uur soms zelfs half negen) langs geweest bij vrienden met hun dochtertje. ze hebben leuk samen gespeeld Emma gaf het meisje steeds kusjes zo erg schattig ik ben nog steeds misselijk en pijnlijke borsten en gister ws ik oppens duizelig en nu ook steeds wat.
@ Grietje: Ik leef met je mee meid... Succes.. @ Koek: 10 aug op de verjaardag van mn man mag ik testen