haha ja inderdaad. Leuk verjaardagskado voor je man Is het bij jullie ook van dat rare weer? Dan weer zon, dan weer regen. Lees net dat Villa Happ failliet is. Geen verassing, maar toch jammer. Zit te verzinnen wat we dalijk gaan doen. Het is markt dus ik denk dat we daar maar even overheen lopen.
Ja zou idd een super leuk verjaardagskado zijn.. Ik zit nu al te dromen hoe ik het weer tegen mn ouders./schoonouders ga zeggen en ik weet nog helemaal niet of ik zwanger ben hihi Kroelen met de baby gaat niet door Haar man kwam even eerder naar huis.. Jammer hoor!!
@ Grietje, succes bij je baas! @ Koek, laat ik nou nog een kado bon hebben van villa happ. Morgen maar gauw eens gaan kijken of de winkel hier nog open is en hem maar besteden. @ Jannn, strijken terwijl je net even wat tijd voor jezelf hebt? @ Kouf, Milan heeft de loopkar wel veel gebruikt. Hij vondt het wel leuk daar mee door de kamer te schuiven. We hebben ook een loop / duw auto van cars. Die doet het zeer goed. Daar zit hij graag op. Milan begon vanmorgen heel hard te huilen toen ik hem achterliet bij het kdv. Wat deed dat pijn aan mijn mama hart. Vraag mij af waarom hij ineens huilt. Bij oma doet hij dat niet. Ook niet bij de oma die hij maar 1 keer in de week á 2 weken ziet. Zou hij het niet meer zo leuk vinden daar? Ik ben vanmorgen met een vriendin wezen sporten. Daarna naar de ikea, koffie drinken en stuk koek eten. Alle verbruikte caloriën er weer aan eten, haha. Daarna nog even door de ikea geslenterd. De buren hier hebben disco. Als het nu nog eens leuke muziek was, maar dit klinkt als Mozart
@ Antje: Ja nu kon ik snel strijken omdat Joas er niet was. En nu leg Joas lekker op bed en ben ik aan het relaxen! Anders was ik nu nog het strijken. Dan had ik het maar weer gehad. Snap je?? Zou Milan het echt al door hebben op KDV? Kan best hoor! Hopelijk was het snel weer over. Gaathij naar het KDV al je vrij ben? Of moet je vandaag werken??
@ Jannn, Milan gaat alleen op de woensdag naar het kdv. Nu ben ik al 2 woensdagen vrij, maar dan laat ik hem toch gewoon gaan. Tenzij ik die week maar 1 of 2 dagen vrij ben, dan gaat hij niet. Ik heb morgen en vrijdag ook nog vrij. Dus vandaag doe ik zoveel mogelijk in het huishouden, zodat mijn andere 2 dagen vrij volledig voor hem zijn. Toch nog gerelaxt
Ow dat lijk me echt heerlijk dat je kind de hele dag weg is dan kan je echt lekker je huishouden doen en de rest dan kan je voor je kind zijn.
Hey dames, ik ben terug. Het gesprek was voor de functie juridisch medewerker personeelasadministratie. In combinatie met een avondopleiding. Gesprek ging goed, GEEN PROEFTIJD, fulltime en snel beginnen... Zou perfect zijn! Hoor hopelijk snel wat (hun gingen er wel vanuit omdat het in augustus al start).
Zo ik heb gewoon een vermaakmeisje gekregen! ha ha.. Dat meisje van vanmorgen kwam weer langs de deur samen met een vriendinnetje.. Mogen wij met Joas naar de speeltuin? Ja hoor
Jannn; Stuur dat meiske ff deze kant op! Wessel wil mijn volledige aandacht en ik ben door de trucendoos heen! Gelukkig komt papa al bijna thuis! Pino dat klinkt goed! Hopelijk krijg je snel bericht! Zo toch geweldig zijn, heb je alles in een paar dagen ineens voor elkaar! Antje; Dat lijkt me heerlijk, als je een hele dag de handen vrij hebt, ben je ook zo rond, en daarna veel relaxter! Zou ik wel zijn! Hier vooral heel veel opluchting! Ik heb vakantie!!!!!!!!!!! Hij deed helemaal niet moeilijk. Ik hebt gezegt dat de zorg voor Wessel nu alle aandacht opeist, en dat deze baan niet te doen is in 1 dag in de week, maar dat meer dagen er niet in zit ivm Wessel. Dat ik nu echt even aan mezelf moet denken, en tegen de tijd dat ik er aan toe ben een simpel baantje ga zoeken. Hij had alle begrip, en stelde voor om me per 1 aug uit te schrijven. Helemaal mee eens! Gelijk alles ingeleverd, en collega`s gedag gezegd. Die zien me nooit meer .... terug!!!! Nu heb ik dus officieel vakantie tot 24 aug! Wessel is nog lang niet zichzelf. Vandaag wel 3 uur geslapen, maar erg hangerig. Noet veel huilen of vervelend ofzo, maar hij weet met zichzelf geen raad. Nu ook weer zo`n wit snoetje. Zo maar even wat eten, en dan mag hij lekker in bad spelen. Dat vind hij heerlijk, dus vandaag mag hij zoalng als hij wil. En dan lekker op tijd naar bed! Hij staat vandaag wel ineens opvallend veel los. En hij schrikt van harde geluiden. Denk dat hij dus echt wel merkt dat zijn oortjes los zijn nu. Ook pakt hij elk doekje of kledingstuk en legt het op zijn hoofd/nek? Geen idee wat daar de reden van is?
@ Grietje: Is Wessel niet erg moe? Dat hij ff naar bed moet? Dat manneke heb natuurlijk nog veel last.. Arm kind Dat meisje is wel ideaal Heerlijk joh dat alles achter de rug is..
Hij heeft net een heel potje en een danoontje gegeten! Nu zit hij lekker in de box te spelen. Als hij het zat is lekker in bad en naar bed. Nu proberen nog een uurtje te rekken anders ben ik bang dat we hetzelfde drama krijgen als gister. Om 17u wakker en nooit meer willen slapen savonds. Als hij tegen 18u naar bed gaat kan hij gelijk de nacht in hopelijk. Nouja, we kijken wel. Hij is nu zo zoet aan het spelen dus ik laat hem maar even lekker.
@Antje: goed bezig met dat sporten. Herinnert me aan de opzegbrief. Morgen weer een dag hoor, nu echt even geen zin in. En daarna die koek, ach dat mag dan best Wel raar dat Milan ineens zon verdriet heeft als je weggaat. Heb je al gevraagd of hij lang na je vertrek overstuur is? Misschien ben je de hoek nog niet om en zit hij al lang en breed met andere kindjes te spelen en jij je maar rot voelen. Je zal de eerste niet zijn Oh ook fijne buren dus. Hier is het ook weer de hele dag apenkooitje geweest, ach we gaan verhuizen ben aan het aftellen. Het schijnt dat je van opera muziek het agressiefst wordt he en is dat zo??? @Pino; klinkt heel goed zeg. Wanneer krijg je antwoord? Dit zou perfect zijn zeg. @Jannn: moest even denken hoor: vermaakmeisje. Haha onwijs leuk zeg dat hij nu al opgehaald wordt. @Grietje: YIIIIIIHAAAAAH wat super de super. Ik ben zo blij voor je. Ooit keert het tij he meid. Zou het nu zover zijn en je vanaf nu alles voor de wind gaat (naja een tegenvallertje op zijn tijd moet kunnen). Hij krijgt nu natuurlijk ook zijn evenwicht terug. Misschien vliegt ie dalijk wel als een speer door de woonkamer (en tuin) heen.
Grrrr breekt me net mijn kies doormidden!:x:x:x:x:x:x De kies waar ik met bloed zweet en tranen een noodvulling in heb laten zetten. Nu is het stukje echte kies mee afgebroken. K.tzooi!!!! En mijn tandarts is gister op vakantie gegaan! Moet ik morgen die vervanger bellen. Owww echt ik kan wel janken! Het kan ook nooit eens gewoon gaan hier!:x:x:x:x:x:x:x:x
Nou uiteindelijk zijn we nog even naar de markt en het centrum geweest. Ik heb me in kunnen houden bij alle uitverkopen ik heb gewoon niets gekocht. Goed he Eva heeft de hele dag al waterige gele poep met pitjes/dotjes erin. Erg zuur. Heb net even de temp gemeten van haar en ze had 37.9. Misschien tandjes?? Raar...
OMG het tij is nog niet gekeerd Grietje, wat een ellende met je kies!!! en dan ook nog bij een vervanger Heb je er last van?? Hoe kan in vredesnaam je kies afbreken trouwens???
Binnen in de kies was er pas al uit, aan de buitenkant stond nog een heel dun randje. Om die kies te speren heeft hij er een noodvulling in gedaan, en dan na de vakantie zou ik wortelkanaalbehandeling krijgen en een def vulling. Ik tikte er met de lepel heel zacht tegen aan, en heel die buiten kant valt er af. Stuk noodvulling, maar dus ook dat randje! Ben bang dat er nu echt niks meer van te maken is! Scheelt dat ik fluitend naar de tandarts ga..........NOT!!! Echt sind ik zwanger was stort mijn hele gebit in als een kaartenhuis! Knettergestoord wordt ik er van! Pijn doet het niet, de wortels zijn gelukkig als dood, al heb ik wel spontaan knallende koppijn. Als ik morgen al terecht kan, waar laat ik Wessel dan? Iedereen is op vakantie, Man heeft de dagen op, en Wessel moet zoveel mogelijk uit de buurt van anderen blijven. Dan moet hij in vredesnaam maar mee? Sorry hoor, maar ben echt bloedchagarijnig nu!:x:x:x:x
Ohja je was er heel bang voor he. Laat dan het enige geluk zijn dat de wortel dood is en je geen pijn hebt. Sjeetje alleen met een lepel tegenaan getikt. Misschien (wie weet) heeft hij ook een avondspreekuur. Dat wil wel eens voorkomen. Leg gewoon de situatie uit aan de assistent en dan is er vast een oplossing te vinden. Spui je gal hoor. daar zijn we ook voor
Ook nog goed nieuws; Wessel slaapt! Hij heeft lekker zijn fles gedronken en viel meteen in slaap. Ben heel benieuwd wat hij vannacht doet!
Even snel voor ik achter het fornuis moet, hihi. Antje: Nils heeft ook net een periode van huilen bij het brengen op het kdv gehad. Het gaat nu net weer iets beter. Schijnt 'gewoon' een fase te zijn. Hij huilde ook nooit lang hoor, was meestal zo over. Maar tis wel zwaar voor mama he... Hier brengt mijn vriend hem altijd, dus kan hij de brok in zijn keel wegslikken, haha. Grietje: wat balen van die kies zeg.... Oh, ik moest wel een beetje lachen om de stukjes tekst. Eerst Koek die zegt dat het tij is gekeerd, en dat het voor de wind gaat op een kleine tegenslag na... Dan direct jou berichtje over je afgebroken kies... Koek heeft vast niet goed genoeg afgeklopt... Koek: in het vervolg niet meer zulke dingen zeggen he! Arme Grietje!!! Pino: hoop voor je dat je snel positief nieuws krijgt betreffende je soll! Belastingdienst klinkt ook goed trouwens! Ellen: wat schattig, de twee meisjes samen spelen en kusjes geven... Smelt! Kouf: nog lekker geslapen vanmiddag? En voel je je alweer iets beter? Wij hebben ook dat V-tech herrieding. Maar lopen/staan doet Nils er niet achter. Verder ook nog geen loopwagentje. Hij zet nog helemaal geen stapjes namelijk, dus is ook nog niet nodig hier. Jannn: nog even geduld dus hebben voor je mag testen, haha. Kun je het opbrengen denk je? Lekker handig dat meisje! Hoe oud is ze eigenlijk? Scheelt dat je op een dorp woont, heb je wat meer sociale controle. Tis toch een hele verantwoordelijkheid he. Hier: nils is vandaag wel naar de creche geweest. Vanmorgen had hij 37.8, hij was weer vroeg wakker. Heb hem toen toch een zetpilletje van 120 mg gegeven. Ook in de hoop dat hij nog even zou doorslapen, anders is hij zo moe op de creche. Heeft daarna nog geslapen, en papa heeft hem naar de creche gebracht. Die smste me later op de ochtend trouwens nog dat hij, op het moment van vertrek, helemaal onder de poep zat ('catastrofe, tot in zijn nek')... Er zitten dus echt tandjes/kiesjes aan te komen. Was een hele klus voor papa. Later bleek dat het enigszins overdreven was, zat tot net boven zijn luier op zijn rug. Maar 't lijkt altijd wat meer natuurlijk... Nu ligt manneke alweer lekker een half uurtje te slapen. Hij had op het kvd maar een half uur geslapen in totaal vandaag, dus hij was bekaf. Ook nog niet helemaal topfit. Net nog wat verhoging, 38.0. Dus we zien wat morgen brengt...