De Juni Junky's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door debsje1977, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Grietje: meid wat een ellende :( En je ben al zo bang voor de tandarts he!!

@ Koek: Je wat een ouderwetswoord he.. Vermaak meisje ha ah..

Wie weet hoe die site nou ook alweer heet waar je shirts kan laten bedrukken. Ik heb wel eens meer van die shirts laten bedrukken voor Joas. Die zijn echt zo leuk.
    Ze staan op de jonge gezinnenbeurs.

En is het geen idee om met zn alle naar die beurs te gaan?
    Wie vind dat leuk?

Liefs

2. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Spark: ja hoor ik hou dat wel vol :) volgende week een paar dagen weg en dan is het zo 10 aug.. ;)

Meisje gaat nu naar de 1e van de middelbare school. Dus ze is 12 denk ik dan he..
    Ze speelt wel vaker met kleine kindjes dus dat komt vast wel goed!!

3. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    @ grietje: gadverdamme meis, wat een ellende met die kies :x:x En dat net nu. Vond je zo'n bikkel toen je laatst naar de tandarts was geweest en je redelijk positief terug kwam. Hopelijk is de vervanger net zo fijn en vind je een oplossiing voor W. Gewoon schelden hier hoor dat kan gewoon.

@ Pino: fijn dat je gesprek zo goed ging. Weten ze van je zwangerschap? En hoe voelt het vandaag om zwanger te zijn? Besef je het een beetje?

@ Antje: Ach Milan huilen op het kdv. Vreselijk voelt dat het! Wat sparkie ook al zegt, vaak is het maar even en anders gewoon even vragen.

@ Koek: aplaus, niets gekocht :D Hoezo is het raar dat E tandjes zou krijgen?

@ Sparkie: gelukkig dat Nils weer aan de betere hand is. heerlijk die (mopperende) papa's over poepluiers :D. Ik voel me wel iets beter en ga morgen ook werken, lukt het niet dan ga ik gewoon weer naar huis.

Jann: hahaha een vermaak meisje, ideaal hoor. Ken je haar goed?
    bedoel je simply colors ofzoiets. Zo'n beurs is niets voor mij. Ben bij de 9 maanden beurs geweest en werd gillend gek. Sorry

4. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    @ Pino, hopelijk krijg je snel goed nieuws. Erg fijn dat er geen proeftijd is.

@ Grietje, wat balen van je kies. Ik hoop voor je dat hij toch nog te redden is.

@ Koek, waarom is het raar als Eva tandjes zou krijgen?
    Ik heb niet gevraagd of hij nog lang gehuild heeft. Ik denk het zelf eigenlijk van niet. Hij speelt er blijkbaar wel niet zo veel met speelgoed. Staat liever de hele tijd op zo'n verhoging, voor het raam. Het zal vast een fase zijn.

@ Jannn, wat fijn zo'n meisje wat Joas bezig houdt.

5. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Kouf: jammer dat je hiet niks vind. Ik vind het super leuk zulke beurzen ( of hou zeg je dat :))
    Ja simply colors. Dat was het.. Thanks.

6. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Jannn; Het idee vind ik erg leuk, maar ik haat beurzen.:) Ik word echt gillend gek in die drukte, en maar achter elkaar aan schuifelen over die veels te smalle paadjes. Ik heb daar echt geen geduld voor!

Over geduld gesproken, W werd weer gillend wakker. Na 3x er maar uit gehaald. Geen koorts, maar wel heel klam. Gauw droge pyama en zetpil gedaan. Net weer terug gelegd, op hoop van zegen dan maar. Ben alleen thuis en heb koppijn, dus duimen dat hij zo gaat slapen.

Ik ga 60 baby`s kijken, en dan hopelijk naar bed. Morgen om 8.30u kan ik de tandarts bellen.

7. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Sterkte Grietje :( :(
    Ik heb een idee: we gaan gewoon met zn alle op kraamviste bij Pino ;)

8. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Waarom ik twijfel of het om de tandjes gaat is omdat ik niks zie. Ik mocht net ook even voelen. Geen aanrader bij een kind met 2 kiezen en 8 tanden. Ik voel ook geen bobbels of verdikkingen.

Ze heeft net haar 5e "spuitluier" gehad. Telkens loopt het langs de luier en heeft ze een vieze romper. Ze drinkt gewoon goed. Even aankijken hoe het verder gaat.

9. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Weet je wat ik net zag? Heel raar.. Ik dacht dat er een groot stuk kies door zat bij Joas, maar het voelde steeds zo zacht aan.
    Is het een stuk wit vel dat aan zijn tandvlees hangt.. Wat kan dat nou weer zijn!

Ik heb de hele dag al lichte menstuatiepijn. Wie weet wat dat kan zijn?? Event....

10. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    @ Koek, misschien gewoon wat last van haar darmpjes dan.

@ Grietje, hopelijk gaat Wessel zo slapen.

@ Jannn, geen idee wat dat stuk wit vel is. Is het niet gewoon wat tandvlees? Wat is bij jou menstruatiepijn?

11. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Antje: pijn die je ook voelt als je ongesteld moet worden..
    Pijn bij je baarmoeder, steken. etc..

12. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Milan heeft blijkbaar toch een mama fase. Vriendlief had hem naar bedje gebracht. We hoorden hem eerst nog even vertellen en vervolgens hard huilen. Vriend naar hem toe, flesje aangeboden, gezien hij meer dan de helft had laten staan. Hij weigerde en bleef huilen. Totdat ik het overnam. Direct stil en dronk hij ook zijn flesje leeg en daarna zonder nog iets te horen slapen. Is de laatste tijd wel vaker dat hij bij papa blijft huilen en mama wilt.

13. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Antje: opzich wel schattig maar niet leuk voor papa ;)

14. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    @ Jannn, bij een aankomende menstruatie heb ik alleen rugpijn in mijn onderrug. En soms voel ik de baarmoeder wat samen trekken, maar dat is pas sinds de ks.

Tijdens de innesteling van Milan had ik wel wat zeurderige steekjes in mijn onderbuik, die aanhielden tot ongeveer 2 maanden zwangerschap.

15. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Papa vindt dat ook niet zo leuk. Zegt dan met zo'n teleurstellend gezicht, dan ga maar naar mama, mamakindje.

O vandaag was schattig toen ik hem ophaalde bij het kdv. Kwam hij lachend aangerend en wilde opgetild worden. Toen ging hij helemaal tegen mij aan liggen. Zo lief. Als ik hem bij oma op haal komt hij nooit zo uitbundig tegen mij aan liggen.

16. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Antje: Ach wat lief dat hij dat deed bij het KDV. En dat hij dat bij oma niet doet is een teken dat hij het bij oma wel heel goed naar zn zin heb!!

17. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    O ja, mn vriendin smsde heel blij dat ze 11 weken zwanger was en vandaag de echo had. Ik belde haar op hoe de echo was, leefde het kindje niet meer!!! :$
    Vond het zooo zielig!!

18. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    jann; dat is de ergste nachtmerrie van elke zwangere vrouw! Vreselijk voor haar zeg!

19. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Antje; Dan voel je je toch geweldig als je mannetje zo uitbundig blij is om je te zien!

Jann; de eerste weken (8/10) had ik constant het gevoel dat ik ongesteld moest worden. Ik was er dan ook zeker van dat er wat niet goed was en durfde amper naar de wc. Bang voor wat ik aan zou treffen. Maar dat is blijkbaar een heel normaal gevoel. Druk in de onderbuik, steekjes, weeig gevoel.

20. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Slaapt W alweer???

Deel Deze Pagina