De Juni Junky's deel 2

Discussion in 'De mama's' started by debsje1977, Jun 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    @ Jann en Sweetlove: ik heb gereageerd op het andere forum.

@ Sweetlove: die camera ziet er goed uit. Zit er al tijden over te dubben of ik er een zal aanschaffen maar vriendlief vindt het onzin... Hij pakt zelfs nooit het fototoestel. Zal er toch nog eens over denken.

@ Ellen: wat een leuke foto's van Emma. Wat een prachtig haar heeft ze toch :)

@ Antje: Beau reageert niet anders dan anders als ik de stofzuiger pak. lekker dat de tuin er weer beter uitziet.

Beau heeft vandaag al redelijk wat geslapen maar op de tijden dat hij wakker is wil meneer ook vermaakt worden. Hij vindt het dus ook niets dat ik nu achter de computer zit. We gaan even wat doen..

2. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Wat een dag!

Vanmorgen eerst die sollicitatie gehad. Donderdag ga ik een dag mee lopen, en dan daarna mag ik bellen of ik de baan wil of niet. Zit nu erg te puzzelen met oppas, want het zijn dan wel ineens 4 dagen. Wel korte dagen, maar toch 4x oppas nodig. Het werk lijkt me op zich wel leuk, maar eerst zien dat ik het om Wessel heen goed geregeld krijg voor donderdag. Ik kan als ik het doe op 28 juni beginnen.

Daarna die vrouw van het CB hiet geweest. Wessel deed natuurlijk poeslief, geen driftbui te bekennen. Moest ik even naar de deur, kom ik terug staat Wessel op de trap. Daar mag je wel eens wat aan doen, zegt ze. Heeft hij echt nog nooit gedaan!

Nu dus wat maken voor die trap, en vanavond lekker weer wandelen. Even alles weer op een rijtje zien te krijgen!

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@marjon wauw dat jij mag zeggen of je de baan wil, dat is wel positief. Hopelijk lukt het met de oppas allemaal.
    Zo wat is Wessel weer goed bezig. Wat kunnen ze je dan opeens verrassen zeg! Ga je nog wat van het cb horen dan! komen ze nog een keer langs of blijft het hierbij?

@kouf we krijgen heel erg veel complimentjes over Emma haar haar. we vinden de kleur zelf ook heel erg mooi.

@hier o ja vanmiddag was ik in de Action met Emma komt er een jonge vrouw op de buggy aanlopen en gaat gelijk over Emma;s haar heen aaien. Wat een schatje hoe heet ze? Ik zo Emma. zegt ze: mijn moeder en ik zien elke dag nog z'n 25 nieuwe kinderen in deze plaats en we worden dus elke dag wel een keer tante.
    Ik vond het zo erg vaag. hoezo tante? het zijn je zus/broer haar /zijn kinderen toch niet? ik zei maar niks, want ik vond het heel apart.
    En ik dacht daarna ze komt me zo bekend voor. Ik kon me opeens herinneren dat ik haar een keer in de Xenos had gezein, toen kwam ze ook gelijk op Emma af en begon haar te aaien over haar hoofd en was helemaal in haar nopjes.
    Heel aardig hoor dat je mijn dochter ophemelt, maar ik hou er gewoon niet van als een vreemde aan mijn kind zit. Hebben jullei dat ook? en ze was ook wel erg apart hoor met die opmerking. Daarna praatte ze nog wat over het ziekefonds ik denk: wat moet ik daar nou mee? toen ging ze gelukkig naar de kassa toe.

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Marjon, ik hoop voor je dat je het kan regelen met oppas. Zou leuk zijn als je die baan kan krijgen!

@Ellen, Ja hier ook enorm veel. Gek genoeg gaan zoooveel mensen ons staande houden en aan Rebecca zitten om haar ogen, lach gezicht enz... Mensen die langs lopen, voorbij lopen, dan nog een keer kijken en dan weer terug komen lopen om te zeggen wat voor mooi meisje we wel niet hebben. Nou, ik vind Rebecca niet apart ofzo hoor. In mijn ogen is ze natuurlijk de mooiste haha, maar dat is moederpraat haha. Vind het soms wel heel erg vervelend en ongemakkelijk!

Hier een leuk dagje gehad. Heerlijk gezwommen met Rebecca en mijn zusje. Was erg gezellig en Rebecca vond het ook erg leuk. Nu lekker een rustig avondje. Ik ga op tijd naar bed want ik begin toch enigsinds zenuwachtig te worden voor morgen. Dan kan ik bellen voor de uitslag van het examen computerboekhouden. Spannend!

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

haha herkenbaar! en Emma vind dat ook allemaal prima , lacht ook naar die persoon. Ze houdt wel van aandacht.
    Eindelijk morgen de uitslag. ik hoop dat je het gehaald hebt! maar daar gaan we gewoon vanuit. Je had er gelukkig een goed gevoel over. hoelaat kan je bellen?

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja inderdaad dat doet Rebecca ook!

Ik weet niet hoe laat ik kan bellen, bel gewoon sochtends gelijk haha, ze hadden geen tijd genoemd.
    Ik had er een goed gevoel over ja, maar dat zegt niet altijd wat..

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik zit er trouwens aan te denken Rebecca aan te melden bij een modellenbureau voor kids. Ze is zoooo gek op de camera! En ze maakt een hele grote kans aangenomen te worden omdat haar (half)broer daar ook al zit.

8. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Ik heb mijn drie dagen werken er weer opzitten. Was erg druk. Nu 1 dag vrij, dan woensdag nog werken, en dan heerlijk vier dagen vrij, joepie!!! Donderdag ga ik 's avonds met een colllega naar de film, en vrijdag ga ik voor twee nachtjes naar mijn ouders met Nils. Vriend heeft een hockeytoernooi, dus die is ook weg.

Onze kat is trouwens helemaal leip aan het doen. We hebben van die 'beesies' van de AH, nou da's het speelgoed van het jaar voor onze kat. Helemaal DOL, geweldig.

Ellen: wat een heerlijk meisje is Emma ook zeg. Zullen we een date regelen over 18 jaar met Nils??
    Raar verhaal trouwens van die vrouw in de action (heerlijke winkel he! Lekker goedkoop. Ik haal de billendoekjes daar tegenwoordig, kleine afdwaling, sorry). Ik hou er ook niet zo van als mensen perse Nils over zijn wangetje willen aaien ofzo. Lekker afblijven denk ik dan.

Marjon: hopelijk lukt het om opvang voor Wessel te regelen. Zou fijn zijn als je van je baas af bent. Die kerel houdt jullie toch in de gaten met een camera? Rare vent.
    Tja, Wessel die zich ineens voorbeeldig gedraagt als die cb vrouw er is... Alsof hij het weet. En dan toch ineens stiekem de trap op gaan, zucht. Jammer dat dat nu net vandaag gebeurde...
    Heb zelf wel goeie ervaringen met het cb, behalve met de cb consulente die toen in de tweede week na bevalling thuis langskwam. We zaten aan de tafel te praten, Nils lag naast ons te slapen in de wagen, en mijn schoonvader aaide hem even lief over zijn wangetje. Nou die kreeg toch een uitbrander van die vrouw:$: van slapende kindjes moest je afblijven. Ik was echt verbouwereerd. Is toch MIJN kind?? Lijkt me echt dat IK de enige ben samen met mijn vriend die dat bepaald. Gelukkig verder niets meer met haar te maken gehad.

Stofzuigen: Vind Nils prima. Hij is altijd stil als ik ga stofzuigen. Vaak als hij brult ga ik even snel stofzuigen, is ie meteen stil, erg handig.

Tandenpoetsen: hoe gaat dat bij jullie? Hier is het nogal een strijd namelijk. Ik zing altijd een liedje als we gaan beginnen. Dan is het nog leuk. Vervolgens eet hij heeeel snel de tandpasta op, en vervolgens gaan de lippen op elkaar... Het handigst is eigenlijk als hij gaat brullen, dan is zijn mond goed wijd open;)

Sweet: hoop op goed nieuws morgen!! Ben benieuwd wat ze zeggen bij het modellenbureau als je contact opneemt!

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Dames, ik heb een 9 voor het computerboekhouden :$

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Zo nu even een normale reactie,

@Femke, lekker lang weekend heb je straks! Wat leuk dat je kat zo gek is van die speeltjes!

Hier een heerlijke nacht gehad. Rebecca is weer in haar oude ritme, rond 8 uur eruit.
    Sinds vandaag ben ik bezig met weight care shakes en repen. Ik zat alweer op mijn oude gewicht dus er moeten er in totaal 12 af ongeveer. Ben benieuwd of het werkt. Vanavond ga ik op de wii met mijn zusje en mijn vriend. Even lekker uistloven haha.

Groeien de voetjes van jullie kleintjes ook ineens zo hard?
    Ik had pas nieuwe schoentjes gehaald voor Rebecca en nu zijn ze gewoon alweer te klein! Ze heeft bijna geen ruimte meer over.
    Pff, snel nieuwe halen anders heeft ze geen dichte schoentjes meer waar ze in kan.

11. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Sweet: WAT GOED!!!!! Ook niet een beetje een voldoende, maar gewoon een NEGEN!!!! Hardstikke fijn voor je zeg!

Voetjes: merk nog niet echt dat ze hard groeien, maar Nils draagt ook nog niet echt schoentjes. Moet eens shoppen. Heb wel slofjes voor hem, en iets wat op schoentjes lijkt, maar doe die gewoon niet aan. Tis nu ook best warm, en hij loopt of staat nog niet, dus in mijn ogen nog niet nodig...

12. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden!!

Sweet gewoon een NEGEN!!! Goed zo!!!! :)
    niet meer zo onzeker over jezelf zijn he...studiebol ;)

sorry dat ik er zo weinig ben op het moment maar het lijkt wel of daaf en ik last hebben van verjaardags en vakantiekoorts hihi.:)
    mijn hoofd en lijf zeggen dat ik het druk druk druk heb...voel me ook super gehaast en vergeet de helft te doen of te halen...loop me de schompes naar de winkels omdat ik weer dingen vergeten ben...en dat terwijl ik toch een boodschappenlijstje bij me heb;)
    zelfs daaf heeft nu last van slapeloosheid en liggen we beide vanaf een uur of 5 te draaien in bed.
    afgelopen zaterdagochtend nieuwe poging gedaan naar de stad en dat ging super goed...heb hele leuke kleertjes en schoentjes gekocht voor emily en zijn nog even over de markt geweest en daar voor mezelf ook een leuke rok en blouse gescoord in dezelfde stijl als emily haar jurkje....nu alleen papa nog even in het nieuw...is wel zo leuk natuurlijk..als em en ik nieuwe kleren aan hebben mag papa dat ook.

nou ik ga nog even met de schoonmaak verder..dan is het huis fris en fruitig als morgen de grote dag is ( al vieren we het zaterdag pas dus mag vrijdag nog een keer ;))

13. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja goed he, ben helemaal happy!

Ja Rebecca staat en loopt overal langs. Dus vind schoentjes wel fijn voor haar. Had laatst heel veel schoentjes gekocht, lekker ruim... maar nu passen ze al haast niet meer. Maar ik verwacht dat ze binnenkort los zal gaan lopen omdat ze al haar eerste stapjes los heeft gezet, dus wil nu maar 1 paar dichte schoenen hebben. Sandaaltjes past ze nog wel.

14. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Heb ook even op het andere forum gereageerd.

15. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Debsje, studiebol??? Zou ik heel eerlijk zeggen dat ik de laatste 2 hoofdstukken niet eens gemaakt heb! En ik alles wel 4x moest herhalen maar dat ik dat ook nooit gedaan heb! Dus studeren doe ik niet hoor :p

En jij lekker rustig aan doen he....
    Verjaardagskoorts zal hier straks ook nog wel komen haha.

16. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hoi meiden hier een vreselijke avond/nacht achter de rug! levi zit niet lekker in zijn vel door de waterpokken! gister vanaf 22.45 tot 00.45 aan 1 stuk door gehuild, echt zielig! vanacht bleef hij ook steeds rommelen.

17. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Sweet; Goed zo!!! Dat is toch wel ff lekker voor je zelfvertrouwen of niet? Een dikke vette negen!:$

Mandy; Sneu voor die ukkies, waterpokken zijn zoooo vervelend!

Debsje; Leuk allemaal nieuwe kleren! Hier begint de verjaardags koorts ook al hoor! Wij vieren zondag Wessels verjaardag. En nu zegt buienradar dat het pokke weer wordt! Echt zo balen!

Werk; ben er nog steeds niet uit hoe ik het moet gaan doen met die nieuwe baan. Het komt er op neer dat ik 4 dagen 4uur weg ben, voor totaal 8 uur salaris. Het ophalen en wegbrengen van Wessel kost gewoon zo veel tijd! En dan betaal ik ook nog eens 2,50 p/u aan de oppas waar hij dus ruim 3 uur is. Dan zit je ook nog met de slaaptijd van Wessel smiddags, dus dat moet ook zo gaan dat ik hem niet steeds uit bed hoef te slepen.
    Getver, ik kom er niet uit!

Ik heb vanmorgen mijn baas een mail gedaan of ik morgen vrij mag. Mijn moeheid iets overdreven, en zowaar kreeg ik net een mail terug dat ik vrij mag.

Het is ook zo`n gekke week!
    ma; sollicitatie en huisbezoek cb + wandelen
    di: boodschappen doen voor weekend+ kado halen voor Wessel
    wo: werken (niet dus) + savonds komt fotograaf vd bruiloft
    do:proefdag tnt + sound of music savonds
    vr: laatste boodschappen doen, tent opzetten, terras netjes etc.
    za; komt om 14u 25 man vd volleybal voor het jaarlijks feestje, dit jaar dus bij ons. Overdag gaan de mannen een activiteit doen, en om 18u komen de dames ook een gaan we bbq-en en een waterspel doen.
    zo; Wessels verjaardag!

Als ik het lijstje zie wordt ik al gek!

Ik heb voor Wessels verjaardag alle versiering etc van jip en janneke gekocht! Zo leuk!

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

het is echt vreemd want ik ben bijna alle slingers die ik gekocht heb voor rebecca haar verjaardag kwijt. Zal mijn sm vast opgeruimd hebben waar ik het niet kan vinden. Vandaag maar eens goed gaan zoeken dan.

Ik heb goede hoop voor goed weer op haar verjaardag, want het is pas over 3,5 week. 4 juli vieren we het.

19. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Marjon: kijk maar niet naar je hele weekplanning, maar iedere dag op zich... Kan me voorstellen dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Lijkt me ook erg lastig te regelen de oppas voor zoveel dagen. Je bent wel vier dagen per week bezig, en dat voor 8 uur werk. Als je het zo bekijkt moet je je afvragen of je dat het waard vindt. Ik krijg het idee dat je heeeeeel hard aan het twijfelen bent.

Sweet: haha, je schoonmoeder aan het opruimen geweest. Tis maar goed dat jullie nog niet zo groot wonen, anders kun je helemaal nooit meer iets terugvinden!

Debs: lekker geshopt gelukkig! Fijn dat jullie meiden geslaagd zijn! Nu manlief nog! Morgen is dus al de grote dag! Spannend hoor! Alvast heel veel plezier, en natuurlijk zaterdag!! En geeft niets als je een tijdje wat minder aanwezig hier bent, dat heeft iedereen toch wel! (is wel jammer, maar da's wat anders!;)). Gewone leven gaat voor hoor!

Mandy: wat een ellende! Hopelijk snel beterschap!

Nils ligt al lekker te slapen. Ga straks weer naar mijn schoonzusje. Even auto's omwisselen, en een bakkie doen gezellig. (broer had mijn auto nodig ivm trekhaak). Tis hier nog mooi weer trouwens!

20. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Femke; Ik twijfel inderdaad heeeel erg! Wil ik deze baan zo graag, of wil ik vooral graag weg bij mijn huidige werk? Thats the Question!

Hier regent het al weer een tijdje, ben kasten aan het opruimen. Hoe ik er bij kom weet ik niet, ineens zo`n schoonmaak aanval. Ruimt wel lekker op!

Share This Page