De Juni Junky's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door debsje1977, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@Jannn: in mei zijn mijn moeder en schoonmoeder jarig (niet zo'n ramp)
    Eva is van 6 juni ik 2 weken later. Hier baal ik best van want mijn verjaardag vieren zit er dus niet meer in. Eerst dacht ik, nou zal wel meevallen, maar afgelopen jaar werd het al bevestigd.

Juli is 9 van de 10 keer zomervakantie. Dan komt er ook geen hond op je verjaardag. Stom dat ik met zoiets rekening houd misschien, maar goed. En wie weet bedenk ik me wel.

2. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Pino gefeliciteerd meid!! Hoop dat je het allemaal vol gaat houden!! Krijg je nu meer loon dan als je een uitkering hebt?

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik ga wel meer verdienen, maar weet niet of ik ook meer krijg ivm de schuldsarnering.

4. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ok of ik ben nu 4 dagen te vroeg ongi geworden of een innestelingsbloeding, voel het nu wel in mijn baarmoeder pijnlijk zijn.
    Heb dit bij Julian niet gehad heeft er iemand het van jullie wel gehad? Heb maar een tampon ingedaan

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Mamalous, ik ben niet bekend met innestelingsbloedingen.

6. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Pino gefeliciteerd! Klinkt goed, en maandag al beginnen! Super joh! En je hebt nu dan toch ruim de tijd om verder te kijken. Voorlopig heb je in ieder geval wat!

7. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Het zal wel ongi zijn helaas...

8. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Hier mijn mond weer flink verbouwd. Tandarts vond het zonde om de kies er uit te halen. Heeft wortelkanaal gedaan, en met zo`n ringetje om de kies weer enigszins een kies gemetseld. Ziet er netjes uit moet ik zeggen. Nu maar hopen dat het voorlopig blijft zitten en dat het er niet weer gaat ontsteken er onder.
    Deze vulling moet er eind van de maand wel weer uit, en dan een vaste erin/op.

Ook weer achter de rug. Kan ik dan nu vakantie gaan vieren? De eerste week is al bijna voorbij!:$

Ik ga gelijk wat leuks bedenken voor morgen!

9. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

De innesteling kan gepaard gaan met wat bloedverlies, de zogenaamde innestelingsbloeding. Deze innestelingsbloeding vindt dus circa een week na de bevruchting plaats, vlak voordat de vrouw normaliter ongesteld moet worden. Wanneer de blastula zich niet innestelt wordt deze afgestoten met de eerstvolgende menstruatie. Doorgaans zal de vrouw niet merken dat er een bevruchting plaatsgevonden heeft.

Dit vond ik trouwens op het net

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Jaaa... echt ben super blij. Waarschijnlijk wordt het wel dinsdag beginnen omdat ik een afspraak heb bij de stadsbank..
    Maar ben echt mega blij.

Mijn vriend kan dus gewoon bij mij inwonen! Van zijn moeder mag het niet omdat ik geen vaste baan heb (denkt ze dat we 3 jaar moeten wachten ofzo????) Maar gaan we lekker toch doen. Ik krijg ruim van te voren te weten als de tijd eraan komt dat ik weg moet, is het voor de 6 maanden dan ga ik opzoek naar een uitzendbaan.. Tot aan het verlof. Maar ik ga mijn best doen met de opleiding.. Hopelijk kan ik na mijn verlof aan de slag als financieel administratief medewerker.

Morgen ga ik het gelijk doorgeven aan het uwv werkbedrijf. Laat ze maar ophoepelen met hun uitkering :D Ze zat helemaal te zeuren gisteren dat ik niet meer kon zeggen dat we apart wonen omdat ik zwanger ben... (alsof een alleenstaande niet per ongeluk zwanger kan worden, domme doos).

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja mamalous het kan heel goed een innesteling zijn, zeker met de klachten.

Weet je precies wanneer je eisprong was?

12. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ja vorige wk woe dacht ik... Weet het niet meer helemaal zeker weet alleen dat ik altijd de tweede of derde dag van de maand ongi word.

13. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    @ mamalous: ik heb het niet gehad maar hoeveel bloed verlies je? en voelt het ook als ongesteldheid? anders kan het otch zeker nog een innesteling zijn.

@ grietje: jij stoere vrouw!! Fijn dat het achter de rug is. Hoeveel weken vakantie heb je nog en wanneer gaan jullie weg?

@ pino: wat gaat het ineens snel he, huis, baan, kind ;)

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Helaas mag ik er niet de auto parkeren omdat ik in dezelfde stad woon. Dus dat wordt fietsen...
    Dit weekend maar even een regenpak halen en mijn fietsbanden laten plakken. Ook een paraplu en nog een nette broek.

15. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ja niet zoveel... Alleen met afvegen net nog een beetje ik voel me vooral erg misselijk hihi verder is de pijn in mijn baarmoeder weer minder aant worde.. Pfff snap er niks van hoor. Ik wacht het wel af.

16. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Grietje, goed gedaan bij de tandarts!!!

17. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    het is een dooddoener maar "meer kan je ook niet doen". :)
    maar af en toe je onzekerheid even spuien is natuurlijk altijd goed. We luisteren wel ( ja ik spreek ook even voor de rest :D)

18. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Beau en ik hadden net grote lol :D.
    Hij wilde weer niet eten (had uit luiheid een ei gebakken op brood wat hij normaal heel lekker vindt) met 4 happen was hij klaar.
    Wel kwark gegeten en daarna toch geprobeerd of hij nog wat wilde hebben. Dus ik geef hem en stuk ei in zijn hand en dat was mega interessant. Dus ik vraag hem "mag mama ook een hapje?". Geeft hij me heel lief ook een stukje. En een lol dat hij had. Toen zijn we elkaar gaan voeren :D. Hij kwam niet meer bij elke keer als hij mij een stukje in mijn mond deed. En voor hij het wist was zijn ei op :).
    Niet veel gegeten maar gelukkig wel wat en met heel veel plezier.

19. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Kouf, hahaha ja wie had dat gedacht ;) ik zou als 1 van de laatste beginnen voor een kind en ben als eerste zwanger.. En een baan waar ze de zwangerschap accepteren

20. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Dames, hier is het mis met mijn schoonmoeder.

Ze hebben haar vandaag geopereerd om de darmkanker te verwijderen. Ze had volgens eerdere onderzoeken geen uitzaaingen dus zou compleet genezen zijn na de operatie. Nu blijkt haar hele lever vol te zitten met de kanker die ook nog eens verschikkelijk hardnekkig is. Het is niet te behandelen en de kans is er dat ze het einde van het jaar niet eens haalt.

Deel Deze Pagina