De Juni Junky's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door debsje1977, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik heb bij R. ook 3 dagen bv gegeven..
    Ze hapte zooooooo gretig dat het echt pijn deed, terwijl ze wel goed hapte. Ze was mij gewoon aan het aanvallen hahaha (doet ze nu nog als ze eten ziet, dat valt ze gelijk aan).

Ik weet niet of ik het nog een keer wil proberen omdat de fv zooo goed ging!

2. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Tot twee maanden terug condooms gebruikt en nu doet ie voort zingen de kerk uit al ben ik ervan overtuigd dat ie te laat was deze x maar hij zegt van niet.. Vrienden van ons bevallen bijna dus wie weet. Bij Julian had ie trouwens hetzelfde

3. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Sparkie geeft nog steeds en ik heb een half jaar gegeven.

Ik vond het geweldig!! Het is een heel intiem en knus moment met je kind. Ik vond het wel hard werken, het vroeg nogal wat van mijn lichaam. Ik viel er snel door af (dat spreekt jou misschien ook wel aan) :). Ik ben niet zo van in het openbaar voeden maar het is wel gebeurd dat ik op een parkeerplaats heb gevoed.
    Kolven op het werk vond ik niet altijd leuk. Ik zat dan ook op een invalide toilet :( maar wel te doen hoor. Waar zie je tegen op?
    Je kan je van te voren goed inlezen op internet borstvoediging.com bijvoorbeeld. Ook zijn er wel cursussen te volgen. Ik heb dat zelf niet gedaan maar daar heb ik wel spijt van gehad. Je komt namelijk wel wat andere dingen tegen dan bij kinderen die de fles krijgen (regeldagen en clusteren) Ik kon daar nog wel eens onzeker door worden. Je zou ook al bij de intake van de kraamhulp kunnen aangeven dat je graag iemand wil die bekend is met bv.
    Gelukkig heb je nog even de tijd om er over na te denken.

4. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    @ Jannn, zal het niet zijn omdat hij al vol zit van het potje? Als je het nu eens andersom probeert, eerst jullie eten en dan pas potje?

Ik denk dat wij pas over 1 jaar beginnen. Vriendlief begint nu eerst met een opleiding. Daarnaast willen we eind volgend jaar gaan verbouwen en dat zie ik niet zitten met zo'n kleintje erbij.

5. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Pino: Ik denk als de volgende niet met de vaccuum wordt geboren dat ik het dan weer gaat proberen. Het is toch veel goedkoper en makkelijker!
    Alleen voor je werk dan weer niet..

@ mamalous: ik wilde dat ik ze bij jou kon brengen :D
    Hebben ze die niet gewoon in de winkel te koop??
    Die van de kruidvat kan je toch ook wat eerder mee testen?
    Spannend!!

Wie weet of Joas al op een kussen mag slapen?? Hij zoekt steeds met zn hoofd iets zachts op.
    Of hij gaat bij de bank staan en leg zn hoofd op de bank, of hij leg een kussentje op de grond en ga op de grond leggen als hij moe is..
    En in bed blijf hij net zo lang draaien totdat hij lekker zacht op het opengeslagen dekbed ligt..

6. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Antje: Dat hebben wel allemaal al geprobeerd maar hij wil gewoon nog niet me ons meeeeten en dan had hij savonds heel erg honger en werdt hij er wakker van.
    Nu oefenen we gewoon elke avond en geven we nog geen toetje anders zit hij sowieso vol.

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Die curssussen lijken mij een goed idee.

@Jannn, R. ligt al op een kussentje. Zo'n klein vierkant prinsessen kussen. Ze moet iets onder haar hoofdje hebben, dan slaapt ze veel beter.

Ik heb zelf getest en je kan goed ademen door zo'n kussen.

8. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    *breekt even in*

kom ff zwaaien naar de "andere juni 2009" mama's (die mij misschien nog kennen;))

hoop dat alles goed gaat met jullie..

liefs lau en Collin

*breekt uit*

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Lau, hier gaat alles goed hoor, maar dat wist je al wel :p

10. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Lau: Heb je lang meegepraat hier? Sorry weet het even niet meer...

11. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Pino waar heb je dat kussentje egkocht??

12. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Nou het zet hier door.. Ook stolseltje erbij jammer maar is niet anders, nu ga ik duimen voor de rest van ons

13. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Jannn zou dan een goed kussen kopen en je even laten informeren erover, wij wachten er nog mee hij heeft ook geen deken of dekbed alleen maar een zomer of winterslaapzak

14. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Lees net via Google dat een kussen pas vanaf twee jaar word geadviseerd

15. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    @ Mamalous, jammer meid. Ik hoop dat je mannetje snel overstag gaat.

@ bv, hier geen bv gegeven. Heel lang over getwijfeld. Wilde graag 50/50, maar werd afgeraden. Als ik het gaf wilde ik het ook 6 maanden geven, maar zag het totaal niet zitten om te kolven op mijn werk. Zaten toen nog andere jeugdigen dan nu. Mijn gevoel zij na lang twijfelen, niet doen.
    2e kindje krijgt absoluut bv. Word dan wel dieeten voor mij, geen melk producten en waarschijnlijk ook geen ei producten.

Wij gaan fimpje kijken op bed.
    Fijne avond allemaal en alvast slaap lekker voor straks.

16. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Oke! Maar ik las net ook wat.. maar een peuterkussen mag toch wel??

Ik koop dan idd wel een goede. Misschien slaapt hij dan beter.

Meid wat balen dat je ongesteld bent geworden :( Waar ben je dan misselijk van!!
    Gaan jullie nu wel weer ff wachten"?? Probeer je mannetje ff over te halen..
    Na deze nacht vannacht zei mn man net weer: Als het deze maand niet raak is dan gaan we ECHT pas in november verder hoor!!
    Pfff

17. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Slaap lekker antje

18. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @pino, haha ja dat wist ik al ;)

@jannn, aantal van de junky;s hebben mee gekletst bij juni mama's 2009 (toen we nog moesten bevallen, en ook bij de juni mama's van nu zeg maar ;)) Dus ken een aantal van hier...

19. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Kuidebokibi: Oke!! Je mag bij ons ook meepraten hoor :D

20. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik weet het ookniet jannn mijn lijf heeft lekker zitten dollen met me, tja moeilijk van een kussen jij weet zelf het beste of joas eraan toe is, net zogoed dat ik weet dat het hier nog niet nodig is..

Hadden trouwens een casus opt werk: meisje ongesteld wel klachten bleek toch zwanger dus wie weet haha hoezo ik maak mezelf gek.

Die man van jou is ook een lekkere ben jij er net aan gewend zegt ie dit ach zal vast goed komen

Deel Deze Pagina