Ha meiden, Ben ik ook weer ff. Kben gefrusteerd.. Joas wil nog steeds niks tussen de middag eten!! Niks is goed Hijis weer zonder eten naar bed gegaan. Het lijk wel of hij veeel te moe is. @ SL: Wat goed van je! Een 9!! Gefeliciteerd!! @ Marjon: Slecht weer?? Hier is het super weer, je kan gewoon buiten zitten. ( Maar ik moet nog zoveel doen ) Kga eerst de keuken nog soppen en dan kom ik nog wel weer terug.. FF mn verhaal afmaken: Ik mag op 1 juli naar de dermatoloog voor mn handen. Dus dan hoop ik dat ik ook weer eens van die mooie handjes krijg Hoelaat eten jullie kindje savonds warmen eten?? En dan nog een potje of al met jullie mee?? En prakken jullie het dan of gewoon van alles op zn bord leggen? IK KOM ER NIET UIT!!!!!!!!!!!!
Jannn; Wessel eet tussen de middag vaak al om 11.30 een broodje, anders is hij ook te moe. Om 17/17.30u eet hij met ons warm. Vanavond eten wij yakitori, dus krijgt hij een potje. Als we aardappels of macaroni ofzo eten krijgt hij dat ook. Macaroni fijn gesneden, aardappels en groente met de staafmixer anders eet hij het niet. Smorgens krijgt wessel nu pap van halfvolle melk, en de fles van 19u ben ik aan het mengen zodat we over een week of 2 op gewone warme melk zitten en dus van de opvolgmelk af zijn. Blijft puzzelen he! Hier is het trouwens ook prachtig weer nu!
@Jannn, Rebecca eet de lunch tussen 12 en 13 uur. Het avondeten prak ik gewoon even. Ze eet alles mee, vlees, patat, pizza enz enz lust ze ook gewoon en eet ze zo op. Maar meestal gewoon gezond en dan beetje prakken.
Het gaat nu bij ons regenen Dus het mooie weer is naar jullie toegekomen. Jullie doen het dus ook nog door de staafmixer?? Hij eet dus ook geen stukken.. Pff kvind het lastig hoor wat ik moet doen. Potje laten staan om 17.00 en dan kijken wat hij doet om 18.00 Of eerst potje geven en dan kijken of hij verse groente nog lust.. Wat zou jij doen? xxx
Maar als je bijv. schnitzel heb he, kzeg zomaar wat.. Krijg ze dan alleen het binnenste of ook wat eromheen zit?? xxx
Ook wat er omheen zit. Wat ze bijvoorbeeld ook erg lekker vind zijn vissticks...Geef ik in stukjes of prak ik even, maar ze eet altijd iets met stukjes. Grotere stukken vind ik zelf nog wat eng, maar ze zou het zo opeten.
Ik weet niet of het verschil aan de tandjes kan liggen? Hoeveel tandjes heeft joas? Trouwens, leuke foto's op hyves! Als je over 17 jaar nog een date zoekt voor hem heb hier een meisje lopen hahaa
@femke lekker zeg even vrij. Naar welke film ga je? Deal gaan we doen! Krijgen we misschien wel een juny junkies trouwerij Ja action vind ik een leuke winke. heb er kousenvoetjes gehaald voor als ik mijn ballerina's aan heb. Bevallen die doekjes een beetje? ik gebruik die van de Etos en omdat Emma een gevoelige huid heeft durf ik ook geen andere te gebruiken, die van de Etos zijn erg fijn. @tandenpoetsen Eerst vond Emma het prima, toen kwam er een tijdje dat ze het ook niet leuk vond en nu zit ze er tussenin haha! eerst geven we haar de tandenbortsel en 'poetst' ze zelf 9gaat nog best aardig) dan doen we de oefeningen tegelijkertijd dan is ze afgeleid en gaat dat beter. daarna poetsen wij ze verder. Nu vind ze het de ene keer prima en de andere keer is het ook makkelijker als ze gaat huilen want dan houdt ze haar lippen ook stijf op elkaar. @sweet GEFELICITEERD! wow en wat een hoog cijfer. Heel goed gedaan. applauus voor jou! @schoentjes nee hier gaat het nog geleidelijk met de groei. @mandy ach sneu hoor, ik hoop dat hij zich snel beter voelt. @debjse Nog maar 1 nachtje slapen en dan word Emily alweer 1 jaar! spannend! fijn dat je geslaagd bent met de kleidng en dan ook nog in de stijl van emily's jurkje (waar ik heel benieuwd naar ben. ik denk dat ze een prinsessenjurkje aan krijgt of niet?) @marjon hoop dat ehet weer toch mee gaat vallen. Gebeurd wel vaker dat het toch in een keer beter kan worden als voorspelt. wat een drukte zeg en de dag voordat jullie wessel's verjaardag vieren ook nog eens heel veel man over de vloer. Heel fijn dat je vrij hebt gekregen, heb je net nog even wat meer tijd. Krijg je woensdag dan de foto's van de bruiloft te zien? voor je werk ben ik het wle met femke eens. je bent meer bezig om oppas en ophalen en wegbrengen te regelen als dat je aan het werk bent. Hou je ook nog wel wat van je loon over dan? @jann reageer straks even op je etensvraag. moet nu Emma er ff uithalen en er staat zo een vriendin voor mijn deur.
Jannn; De korstjes van het vlees blijft er omheen zitten. Het ligt er echt aan wat we eten. Worteltjes eet hij uit de hand. Doper, bietjes etc gaan met de aardappels door de staafmixer. Als het erg droog id doe ik er wel eens wat appelmoes door heen. Brood lukte hier ook heel lang niet. Nu eet hij een heel bolletje uit de hand. Soms ben je zo lang aan het prutsen, en ineens gaat het wel. Welke potjes geef je? Wessel krijgt al een tijdje 12+ potjes, dus wel met stukken.
oohh ff snel tussendoor hoor meiden moet hollen. ook papa is geslaagd voor de verjaardags outfit miss beetje overdane maar ook papa is in dezelfde linnen style als mama en emily ...alleen heeft papa een blauw hemd op zijn witte linnen broek..zodat het nog een klein beetje breekt Ellen: een klein beetje prinsessen idd,...maar niet teveel nou ga er weer vantussen lady's!!!
@ Debs: kben benieuwd hoor meid.. Joas eet nog steeds de 6 maanden potjes En vanavond was het 1 klieder boel en hij heeft dus bijna niks binnen gekregen!! Gek wordt ik ervan.. Ik denk dat ik toch maar gewoon om 5 uur een potje gaat geven en dan als wij gaan eten oefenen met groente!