De Juni Junky's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door debsje1977, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Mamalous: Ja gemeen van m he!!! Maar dat komt omdat we weer een K** nacht hadden en als Joas zo ligt te bleren hebben wij ook ALTIJD ruzie :( :(

Maar jij ben er echt aan toe hoor! Dat hoor ik wel aanje. Nog maar een keer praten :)

2. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Hij wil echt niet net nog over gehad zelfs mijn tranen hielpen niet...
    Owja dat ken ik dat je zelf dan ook gaat ruzieen

3. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Doen jullie dat ook?? Pff echt niet leuk.. Standaar hebben wij dan ruzie.. haha.
    Maar nu is hij weer leif hoor ;)

Ahh meid was je er echt verdrietig om?? Pff je heb m echt nodig voor een kind. Moeilijk is dat joh!!
    Jij ben er echt aan toe he!!

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Wibra :p

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ruzie, hier gelukkig nooit. Wel eens een meningsverschil, maar we houden beide echt niet van ruzie. We praten het gewoon gelijk uit.

6. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ja ik wil heel graag ik voel me nu psychisch zo goed he bij julian had ik een depressie en wil graag genieten van een zwangersxhap en kraamweek en onze liefde en zorg overbrengen op een hummeltje ja ik ben er aantoe

7. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Meiden ik ga lekker mn bedje op zoeken!!
    Hopelijk slaapt Joas vannacht goed.
    Morgen tassen in pakken en dan zijn we er een tijdje niet.

@ Ellen: ik zet mn mob. nr ff op gesloten forum want je snap wel dat ik heel erg met je meeleeft en nieuwsgierig bent!!

Liefs

8. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik word altijd boos op r als hij begint te lachen om j die iets doet wT niet mag maar er zo grappig uit ziet, ik kan dan streng zijn en r niet

9. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Pino: ruzie is hier vaak weer zo voorbij hoor!
    @ Mamalous: En als je dat dan precies zo zegt snap hij dat dan niet?? Dat je het zooo graag wilt? jij ben meer thuis dan hem dus voor jou zal het zwaarder worden niet voor hem..

10. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Slaap lekker jAnnn en fijne vakantie hopelijk gaat het goed met joas

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik ga ook afsluiten. Moet nog was ophangen en dan lekker naar bed.

Fijne avond!

12. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ga even uit mijn hoofd proberen te reageren...

Mamalous: herkenbaar. Hier is mama ook een stuk strenger dan papa. Ik kan echt op een boze toon tegen Nils praten als hij stout is. T. doet dat echt niet. Die zegt met een hele lieve intonatie:
    "nee Nils, dat mag niet''. Tja, alsof Nils dan denkt: 'dan trek ik maar niet aan de kabels van de tv'. Ook moet T. altijd lachen als Nils bijvoorbeeld met zijn beide handen in zijn bord warm eten loopt te stampen. Tis ook lachwekkend! Maar ik probeer dan wel serieus te blijven, anders wordt het een spelletje. Maar da's lastig als papa onder tafel ligt van het lachen... ;)
    Balen dat je ongesteld bent geworden hoor... Maar als je vriend ECHT nog geen kinderen wil, dan moet hij ook kiezen voor andere anticonceptie toch?

Pino: veel sterkte voor je schoonmoeder en je vriend. Wat een rotnieuws zeg. Is de verdere behandeling al enigszins bekend, of is het nog afwachten?

Jannn: nachtrust (of het gebrek eraan) is echt een issue in je relatie he. Denk dat dat bij veel mensen geldt hoor. Je lontje is gewoon veel korter dan. Nog even een paar goeie nachten en het er dan gewoon weer over hebben toch?

Ellen: wat een leuke manier om je (schoon)ouders het blije nieuws te vertellen!

Koek: op de fiets naar de bruiloft??? Haha, dat wordt slingerend terug zeker! Hopelijk is Eva morgen niet teveel van slag.

Kouf: jij bent gelukkig de dag ook weer doorgekomen. Morgen nog een dagje werken toch?

Hier: Nils is nog steeds mega verkouden. Snel uit zijn doen, huilen. We hebben dit weekend afgesproken met vrienden in Groningen. Gaan een nachtje. Maar als Nils nog steeds niet lekker is, blijven we thuis. Vriendin smste al dat haar twee kindjes ook herstellende zijn van een naar virus. Dus we wachten het nog eventjes af.

13. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Spark dat heb ik hem net ook heel duidelijk gemaakt hij had dus geeneens door wat ie aant doen was.. Pff hebben flink bonje gehad hij kan niet eens duidelijk benoemen waarom niet behalve zijn gevoel pff vind het wel goed ben flink over de zeik

Jammer als je weekendjemisschien niet doorgaat wij hebben ook wel eens dingen afgezegd vanwege grieperige julian

14. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    @ Jann: fijne vakantie, hopelijk gaat het met Joas goed.
    Gek trouwens van je man dat hij nu aan geeft dat hij pas weer in november er voor wil gaan mocht het dit keer niet lukken :). Maar je weet hoe mannen kunnen zijn, hij kan de (eventuele) volgende vruchtbare periode zo weer omslaan ;)

@ mamalous: ach meis, toch ongesteld geworden, wat k*t voor je!!! (dat kwam echt uit mijn tenen)
    Moeilijk als iemand niet goed kan uitleggen waarom hij wel of niet iets wil. Hij bepaalt dan ook voor jou en dan wil je wel goede argumenten. Kan me goed voorstellen dat je daar van over de zeik gaat.

@ Spark: arme Nils, nog steeds zo verkouden. Het zou jammer zijn als je weekend daardoor niet doorgaat maar het is voor niemand leuk als Nils zo uit zijn doen is en dat ook nog in een vreemde omgeving.

@ ruzie: wij kunnen nu eindelijk WEL ruzie maken. Eerder deden we dat bijna nooit maar na onze break wel. Dan luchten we allebei even ons hart en dan is het ook snel weer over.

15. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Het is net alsof Beau weet dat papa op donderdagavond thuis komt. Eerst wilde hij niet slapen. Hij was bere moe maar ging steeds staan en komt dan niet meer terug. Eindelijk in slaap gevallen en net alweer wakker. Zo gaat dat eigenlijk bijna altijd op donderdag. Geen idee of het kan (dat hij het weet) maar het is wel schattig.:)

Ik ga zo maar naar bed. Ongezellig voor vriendlief maar ik was vandaag zo moe en morgen moet ik weer een dag werken.

lieve mamalous, ik hoop dat je nog enigzins rustig kan gaan slapen. Misschien komt er binnenkort een goed gesprek waarin hij zijn gevoel onder woorden kan brengen. knuffel voor jou

16. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Mamalous: kan me je verdriet nu voorstellen hoor... Tis zo klote als hij niet kan aangeven waarom hij er nog niet aan toe is. Als je het beter weet, dan kun je er ook iets mee... Wij hadden, toen Nils een half jaar was, besloten ergens na zijn eerste verjaardag weer ervoor te gaan. Maar op dit moment is vriend er echt nog niet aan toe. Hij geeft aan dat het hem te druk is, een tweede. Ik vind het ook ontzettend moeilijk om hier aan toe te geven... Ik wil eigenlijk constant het ter sprake brengen en hem overtuigen dat het WEL kan. Ik heb op dit moment echt zooooo'n verschrikkelijke kriebel. Kan wel janken... Baal ook van mezelf hoor. Waarom kan ik nu niet even rustig genieten van Nils...
    Wat ik overigens ook moeilijk vind, is dat ik niet weet wanneer WEL. Tis allemaal nog onduidelijk. En mocht hij zeggen november, wie zegt dat hij er dan wel aan toe is... Oooh, ik maak mezelf helemaal gek, haha. 'rustig' afwachten.
    Denk trouwens dat wanneer mijn pillenstrippen op zijn (nog anderhalf) dat hij voor de anticonceptie mag zorgen.

17. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Kouf: arme Beau. Zou best kunnen dat hij toch weet dat papa komt hoor. Morgen dus gezellig dagje met papa? Of gaat hij naar het kdv. Rustige nacht hoop ik! Trusten!

18. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Goedemorgen hoe is bijiedereen zijn nacht geweest? Hier weer slecht geslapen helaas. Hier nog steeds bloed bij afvegen en tijdens het plassen tis wel minder dan normaal.

Vandaag ff lekker wandelen vanmiddag ook ff Slapen en vanavond werken en dan een weekend vrij!!!

19. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Goeiemorgen, sorry dat ik ineens weg was, maar Wessel werd na een half uur toch wakker.:x Krijsen, gillen, boos. Toch geprobeerd streng te zijn. Elke 10 minuten naar boven maar niet van de kamer. Na een uur nog steeds compleet overstuur dus er toch maar uit gehaald. Uiteindelijk tot 22u aan het modderen geweest en toen werd hij pas stil.
    Mijn verdoving was ondertussen uitgewerkt natuurlijk, en mijn mond deed zeer! Met een partacetamol naar bed gegaan. En van 23 tot 6 wel kunnen slapen gelukkig.

Nu maar even terug lezen!

20. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Goedemorgen,

Wat een bagger nacht!!:x
    Kan er niemand de schuld van geven behalve mezelf.
    Beau sliep door al huilde hij wel af en toe maar viel dan weer in slaap.
    Papa snurkte niet eens.
    Ik heb gewoon wakker gelegen en heel licht geslapen.
    Weer een dagje bikkelen op het werk.:(
    Beau werd wel om 5.45 uur wakker maar heb vriendlief eruit gestuurd, het is niet voor niets papa-dag en normaal heeft hij geluk.

@ Spark: ik wist helemaal niet dat dat bij jullie ook zo speelde. Of ik ben nog niet helemaal wakker en kan ik het me gewoon niet meer herinneren. Shit situatie ook voor jou dus. Goed dat je die zorg voor anticonceptie ook bij hem legt. Het is vaak voor mannen zo vanzelfsprekend dat de vrouw dat maar doet. Lekker makkelijk!
    Ik vind het niet zozeer zielig voor Beau hoor dat hij wat onrustiger is op donderdagavond. Ik vind het wel lief ergens. Joepie papa komt weer thuis :)

@ mamalous: ook een rot nacht dus. Hebben jullie gister nog wel wat kunnen praten of zat de deur gewoon dicht?
    Gek dat die bloeding nu weer minder is. Blijf je toch nog wat onzeker of valt het mee?
    Werkse vanavond.

Op naar het werk nu. Kom nog wel even spieken vandaag.
    Fijne dag!!

@

Deel Deze Pagina