Hier gelukkig nu wel een goede nacht. Joas was om 3.00 even wakker maar ging al snel verder. We hebben m m nu op het opgerolde dekbed laten liggen, vind hij schijnbaar heerlijk.. Hij is nu vanaf 7.00 wakker maar leg nog zo lekker te kreunen in zn bedje.. Lekker aan het wakker worden. Kga m er zo uithalen. @ Mamalous: Wat vind ik dat toch rot voor je Heb je nog kunnen praten?? Hebben jullie hier vaker ruzie over? Snap hij jou dan echt niet?? Moeilijk he meid.. En dan je nu minder ongesteld bent is ook apart.. @ Kouf: Ook slecht geslapen En je ben al zo moe!! Sterkte vandaag op je werk. @ Sparkie: Wist niet dat het bij jullie er oo zo voor stond.. We moeten er hier maar niet teveel meer over hebben ( tis wel zp, maar goed) Of vinden jullie dat niet erg?? Ik ga Joas er uithalen. Die lig maar te wachten hah a.. Vandaag ff beetje alles bijwerken in huis, stofzuigen inpakken en wegwezen! Ik laat vandaag nog wel wat van me horen hoor!! Liefs
Antje; Wij gaan 9 aug weg, naar Belgisch Limburg! Even een weekje er uit, We hebben zo`n chalet gehuurd. Mamalous; De puzzel ligt nog in de kast helaas! Bij intertoys hebben ze echt hele leuke. Als je moeilijk kan stil zitten, maar rustig aan moet doen is het een goeie oplossing! Aan het eind van mijn zwangerschap en zelfs tijdens de eertse weeen lag hier een grote puzzel op tafel. Echt ontspanning vind ik dat! Pino; Ik heb helemaal geen borstvoeding gegeven. Ellen; Hopelijk kan Emma haar shirtje aan zondag! Zo gaaf! Kussentje: Stom toevallig zag ik er gister 1. Mijn eerste kussen stond er bij. Best plat, en echt goed ademend. Denk dat zoiets wel mag al. Niks voor Wessel want die gaat er toch mee smijten. Mamalous; Balen meid! Misschien wilde je zo graag dat je toch klachten kreeg? Ons lichaam kan gekke dingen doen! Jann; Veel Plezier! Hopelijk gaat het goed met je manneke! Sparkie; Hopelijk knapt Nils snel op zodat je toch kan gaan dit weekend! Kouf; Sterkte vandaag meid! Pff akelig kort nachtje zo te horen!
@ Mamalous: Bah!! Maar ja misschien denk hij er wel goed overna ff.. Khad je mannetje op jou hyves gezien.. Maar je het wel een leuke vent zeg
2e; Ik wil heel graag, maar het kan nu gewoon niet. Ik heb nu een contract tot 1dec. Tot die tijd is het gewoon echt niet slim om zwanger te worden. Mijn man vind het wel prima zo. Mijn gevoel: Schijt aan dat contract, ik wil nu!!!! Ik kan dan best boos op mezelf worden, waarom kan ik nu ineens die paar maanden wachten niet opbrengen. Slaat toch nergens op? Wessel is nog lang niet oke, het loopt echt niet op rolletjes hier ofzo. Ik weet dat ik zwanger KAN worden. Ik weet het allemaal wel, maar kan die knop van die kriebel niet uitzetten. Ik begin er ook niet veel over thuis, wil hem ook niet pushen. Maar lastig is het wel.
Meiden verklaren jullie me voor gek als ikzeg dat dit geen ongi is, mijn gevoel zegt echt iets anders stom hè... Als nu de innesteling is komt er hcg vrij en zou ik evt toch misschien al kunnen testen, wat zouden jullie doen? Of moet ik het loslaten?
Moeilijk meid!! Je kan je zelf heel goed voor de gek houden, maar je gevoel kan natuurlijk ook wel weer kloppen. Je hoort het wel vaker. Test gewoon!! Kan geen kwaad, weet je waar je aan toe ben.. Kon je vanaf vandaag testen dan?
Dan zou ik sowieso ff wachten nog want dan zit er niet genoeg HcG in je lichaam en heb je als nog een teleurstelling!!
Weet je ik verlies zo weinig bloed en bij mijn ongi zoet het er ook altijd anders uit veel viezer zeg maar das toch geen ongi? Voel men baarmoeder wel echt goed werken maar dat kan dus van beide zijn
mamalous, ik zou voor je eigen gemoedsrust dinsdag gewoon een test doen. Dan heb je in ieder geval zekerheid
Ja zou ik ook doen! Anders ff snel testen van matcare bestellen heb je morgen in huis als het goed is. O nee dan is het zaterdag. Je kan altijd die testen van kruidvat nu wel proberen!
Mamalous: wat een onzekerheid zeg... Je kunt op dit moment weinig anders dan wachten tot ma/di. Ondertussen kun je jezelf helemaal gek lopen denken en piekeren. Pfff, wat een ellende zeg! Heb ook geen idee hoe een innestelingsbloeding 'eruit ziet'. Maar je hoort natuurlijk ook over vrouwen die een soort menstruatie hebben tijdens de zwangerschap. Je zei het gister zelf ook dat jullie zo'n casus hadden op het werk. 't Is zeldzaam natuurlijk. Rest je niets anders dan af te wachten tot volgende week. Wordt een lang weekend. Jannn: tis zp, dus gewoon lekker blijven kletsen over zwangerschap enzo hoor. Mijn beurt komt hopelijk ook nog. Kouf: wat irritant zo'n nacht he. Ik heb dat ook wel eens. Helaas niets of niemand om de schuld te geven... Goed zo, man eruit gestuurd vanmorgen! Hij heeft vaak genoeg mazzel op de papadagen. Hier: Nils is nog steeds erg uit zijn hum... Vannacht wel goed geslapen. Om zes uur wakker, na drinken weer doorgeslapen tot negen uur. Eten gaat echt minimaal hoor. Gisteravond niets, ook geen toetje. Vanmorgen geen brood (ja 1 ienieminie hapje). Maar banaan geprobeerd, en dat wilde wel. Hij heeft ook nog steeds verhoging en hoest en snottert flink. Vanmorgen ook alweer een dikke groene snottebel in mijn nek.Hij nieste net toen ik hem oppakte... Denk dat wij het weekend maar hier blijven hoor. We doen hem er geen plezier mee om nu weg te gaan (en onszelf ook niet). Hij huilt snel, kan zich slecht vermaken... Zo vriendin eens bellen...
@ Spark: wat jammer dat je je weekendje moet afzeggen Maar wat je zelf ook al zegt, ik denk dat je er niemand een plezier mee doet. Hopelijk knapt hij snel op. @ Koek: hoe was het feest gister avond, veilig thuis gekomen op de fiets? Kater of valt het mee?
Mamalous: Je wilt het echt heel graag he. En dan nu ook die onzekerheid en het gevoel dat het wel zo is. Ik snap je onzekerheid. Als je geruster bent om nu een test te doen, moet je het doen. Maar ik zou echt even wachten. Bij innestelingsbloeding gaat het veelal om oudbloed, bruinig dus. Als je nu helderrood bloedverlies hebt dan denk ik niet dat het van een innesteling kan zijn.
@Sparkie: och N. heeft het flink te pakken. is hij ook heel hangerig. Jammer dat het weekendje nu niet door kan gaan Lijkt me voor hem en jullie inderdaad niet ideaal. Beterschap! @Pino: wat een verschrikkelijk nieuws. Dit is echt waar je bang voor bent als ze je openmaken. Maar is het dan nu zo snel gegaan of hebben ze dit over het hoofd gezien, omdat ze dachten dat ze het met een operatie weg konden halen? Kan me voorstellen dat K. helemaal van slag is. Ik weet niet hoe oud hij is, maar om allebei je ouders niet meer om je heen te hebben lijkt me heel moeilijk. Hoe is je sm eronder? Einde van het jaar... das 5 maanden. verschrikkelijk... sterkte voor jullie allemaal.
@Grietje: wat fijn dat ze je kies hebben kunnen redden. Volgens mij heb ik gemist hoe je het hebt opgelost met W. is hij meegegaan? Je mag toch best nadenken over de mogelijkheden om zwanger te worden/zijn. Soms is het eenmaal zo dat je verstand en je hart niet op 1 lijn liggen. En beide hebben ze gelijk. Herkenbaar hoor die 2strijd. Ik heb hem net afgesloten. Mijn verstand heeft gewonnen (geen idee voor hoelang )
@Antje: gelukkig kon je nog wat uitkiezen bij de vernieuwde Villa Happ. Jammer dan dat je niet zo veel keuze hebt gehad, maar haha inderdaad dat is veiliger voor je portemonnee. Hoe is het vannacht gegaan? Nog eruit gemoeten voor een nachtvoeding. Zie je ook wat gebeuren in zijn mondje? @inbraak kuidebokibi: leuk dat je even komt zwaaien. Zwaait terug. Ik lees er soms nog wel hoor Lau. Ben redelijk op de hoogte Wat een hoop zwangeren alweer daar! @Kouf: hmm gewoon licht geslapen, balen. Lag je te piekeren? Nog even doorbikkelen. Aangezien je tussendoor reageert vraag ik me toch af hoe hard je echt aan het werk bent @Ellen: Emma gaat goed zeg met het optrekken en lopen. Het huilen en aanhankelijker klinkt me wel bekend.